Etumuksen vilkuilu

nuori_uros

On se vaan jännä kuinka niin moni nuori nainen vilkaisee etumustani. Jos ovat esim. nähneet kasvot ja sitten kävelevät sivulle tai edessä. Se on vaan niin selvää, että sitä ei voi olla huomaamatta. Olen toki komea nuori uros, mutta tietäisivätpä vaan, että ihan tavallinen siitin siellä housuissa lymyilee :) Onhan se toki kiva, kun naiset osoittavat huomiota. Kyllä se teille lemmenlietä syöksee, jos sitä vailla olette :)

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häsky

Kyllä sitä vilkaisee moni mieskin, jos siellä jotain vilkaistavaa on :D

Asko vilkaisee pelkkää kateuttaan ja minä kunnioituksesta, jos kunnioitus on paikallaan.

Onko tavallinen siittimesi pieni, 13/10-kokoa? Vai normaali?

• einiinsupliikki

Kun huomaa naisen ihailun, niin miten pääsee imutettavaksi tai 'jopa' painamaan?

• Kaksvitonen

Kyllä ainakin itse tulee vilkuiltua lähes jokaisen miehen housun etumusta kulkiessa... Se on kiihottavaa varsinkin jos mies huomaa vilkuilun ;)

• Olet-homo-häxy

Sinulla homo-Häxyllä kyllä mulkut kiinnostaa, se on selvä.

• Häsky
        Olet-homo-häxy kirjoitti:

Sinulla homo-Häxyllä kyllä mulkut kiinnostaa, se on selvä.

Se on kyllä totta, mutta voisit vastata johonkin muuhun kohtaan, koska minä en ole kaksvitonen, enkä viime tarkistuksen mukaan nainenkaan.

Jokos, Asko, Sanginsuu on jäistä vapaa? Loppukesästä luulisi Oulunkin korkeudella jäät lähtevän :D

• Kaksvitonen

Minäkään en ole homo, vaan viimevilkasun mukaan ihan kivannäkönen naisihminen

• on se ihanaa kun naiset vilkuilee ;)

• Rfsu-tietää-
        Kaksvitonen kirjoitti:

Minäkään en ole homo, vaan viimevilkasun mukaan ihan kivannäkönen naisihminen

Homo sinä olet ja nimimerkkisi on häksä. Tämmöisille palstoille ei eksy kuin hullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe