Oikealle näkijälle

pyytelijä

Tein pienen toivomuslistan, kuuliko enkeli pyyntöni? Toiveeni toteutuukovi :)

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olitkohan ihan avoin toivomuksissasi? ajattelitko loppuun asti, ihan loppuun asti?
      lyhyestä hetkestä selviää käden käänteessä, mutta seuraukset ovat kirjavat.

et sinä voi jäädä toivomaasi hetkeen, jos et ole luonut pohjaa sille. oma panoksesi ei saa olla pelkkää tunnetta, siihenhän tarvitaan myös energistä otetta ja valmiutta. oletko valmis tekemään luopumuksia? saat uskoakseni toiveesi läpi, jos luovut jostakin omastasi.
      näen käden, millä annat. mutta antaminen ei ole helppoa, se ottaa koville.
      sinä voisit miettiä hetken sitä, kuinka paljon suostut luopumaan toiveesi toteutumiselle. hinta ei ole matala.

t. Keskiyö

• pyytelijä

ja sanoppa sinä miksi minun pitää aina olla antajana, koska minulle annetaan? Olen luopunut jo aika paljon omista unelmista muiden tähden, koska MINÄ saan? koska joku auttaa minua minun unelmissa?

• Hei
        no, sanonpa minä, edes jotakin kun niin pyydät.
        vaikka minä en puhukaan enkeleiden kielellä mitä sinä toivot.... minun tietoni tulee muualta kuin enkeleiltä.

sinä et yksinkertaisesti ole ilmoittanut pyyteitäsi tarpeeksi kuuluvasti. ongelma on se, että sinä mietiskelet ja painat mielesi matalaksi, vaikka pystyisit paljon parempaan.
        et ole näyttänyt kynsiäsi, et ole vielä hangannut vastaan. miksi et????
        tämä on se ongelma, mitä sinä jatkat ja jatkat.
        sinä et voi saada, ennen kuin sanot kuuluvasti mitä haluat!

sinun unelmasi eivät ole niin suuria, etteivätkö ne voisi toteutua. mutta sinun asenteesi on vielä kovin pehmeä. kun laitat jarrut päälle, lopetat auttamisen omien kiireiden vuoksi, otat elämän omiin käsiisi, silloin alkaa tapahtua. silloin alkaa tapahtua.
        silloin sinä myös alat matkustella ulkomailla ja tehdä niitä ihania asioita, joita itsellesi toivot.

lyhyesti, tällä kertaa, vastaan kun pyydät.
        sinä olet "tukossa" omien estojesi kanssa. uskon ettet ole velkaa mitään kenellekään! miksi kuvittelet, että sinun pitäisi tehdä hyvin toisten puolesta? miksi sinun pitäisi uhrautua jos he eivät niin tee?
        en usko, että sinä ole velkaa kenellekään yhtään mitään.

onneksi sinulle on tulossa uusi paikka, missä on puhdas pöytä ja uudet lakanat. sinä tarvitset niitä !
        olet lähtemässä uuteen, missä on helpompaa, sinä opit ja ymmärrät, että et voi muuttaa maailmaa toisten ihmisten mallin mukaan.
        kyllä se tästä paranee, mutta "valinta" ja ajan tuhlaus on ihan sinun käsissäsi, eli teet mielesi mukaan.
        uskon vahvasti, että sinä lähdet poimimaan mustikoita sellaiseen paikkaan, se on suuri saari, missä et ole vielä koskaan elämässäsi käynyt.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4130
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3211
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2323
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2188
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      90
      1983
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe