Rakkauden mukana meni halut

end_of_summer

Surullinen tilanne monen yhteisen vuoden jälkeen. Rakastan miestäni (nuoruudenrakkautta) jollain tasolla paljonkin mutta tuntuu että ollaan vain kasvettu eri suuntiin niin kuin sanonta kuuluu. Tuntuu ettei hän tunne minua enää vaikka kuvittelee tuntevansa. Miehen mielestä suhde on hyvä ja halut ovat hänellä ennallaan. Minä en enää tunne sitä lämmittävää rakkautta häneen kuin niin monet vuodet tunsin. Ja käytännössä ikävää on, että kaikki halut seksiin hänen kanssaan ovat menneet. Menivät rakkauden mukana.

Minulla on aina ollut suuret tunteet ja vuosia rakastin miestäni intohimoisesti. Mitkä sitten ovat syyt tähän viilenemiseen? Suurin syy on se, että mieheni ei koskaan etsinyt läheisyyttä vain läheisyyden vuoksi. Jos hän hakee kontaktia, se on seksin takia. Hän torjui typerillä vitseillä minut kun yritin turhaan hakea läheisyyttä muutenkin kuin vain seksin takia. Hän ei ole mitenkään romanttinen luonne eikä tykkää kuunnella rakastavaa "lässytystä". Hiusten silittäminen on hänestä vain kiusallista yms. Hän on yksinkertaisesti ihminen joka haluaa pitää fyysistä etäisyyttä kaikkiin, paitsi minuun seksin saralla.

Sivuutan tässä kaikki hänen hyvät puolensa, joita on uskollisuuden lisäksi paljon. Hän on antanut minulle paljon, rakastaa ja haluaa minua myös edelleen. Tosiasia vain on, että nainen (ainakin minä) kaipaisi rakkauden tunnetta ja rakastuneisuuden tunnetta. Hän ei tajua ollenkaan, mistä tällaisessa edes on kyse eikä hänellä ole juurikaan leikkimielisyyttä - että heittäytyisi edes kerran tekemään jotain hassua tai romanttista kanssani niin kuin joskus nuorempana.

Ja vielä, asioista on puhuttu vaikka kuinka monet kerrat, mutta mikään ei muutu. Tuntuu pahalta ja suorastaan vastenmieliseltä harrastaa seksiä kun siitä puuttuu rakkaus. Suurin osa ihmisistä tuntuu pystyvän erottamaan nämä asiat toisistaan mutta minä en. Olen ruvennut miettimään, miksi miehelläni on oikeus elää sellaisena ihmisenä kuin on, mutta minun täytyy salata pettymykseni ja suorastaan teeskennellä, että yhteinen "tyytyväinen" elämä olisi mahdollista? Ei ole mitään keinoa kertoa hänelle, mistä tässä viilenemisessä on kyse. Kaikki yritykset vain loukkaavat häntä kun hän ei pysty käsittämään tunteitani - eikä minua ihmisenä.

2

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konsensuspoikki

      Sinun halusi ovat vaihtaneet kohdetta ja tuossa on selittelyn makua.Eroa.

    • naisenpysyvämielipide

      Kyllä on ongelmat... TIETENKÄÄN ei pidä haluta tai pystyä seksiin jos ei rakasta! Miksi pitäisi? Ei missään sanota, että ihmisen pitäisi pystyä sammuttamaan elintärkeät tunteensa elämään vain fysiikan varassa kun kyse on seksistä. Tiedän et moni siihen pystyy mut kaikki ei. Mun mielestä on inhimillisempää ettei... Et ole siis yksin. Joko siis seksittömyys liitossa, uusi rakastuminen omaasi tai eroa. Älä ainakaan tee itselles pahaa tekemällä jotain vain siksi että muutkin pystyy siihen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe