Muita säästäjiä tai säästämisestä kiinnostuneita? Täällä keskustelua säästämisestä ja tilannepäivitystä säästöjen kertymisestä.
Itse säästän tulevaisuuden kotia varten ASP tilille. Säästän itse joka kuukausi, ja seuraan säästötavoitteeni toteutumista.
Palkkapäivä minulla on kuukauden 15 päivä. Siitä summasta laitan varoja säästöön.
Tällaisilla numeroilla mennään tällä hetkellä:
Viimeisin siirretty summa: 1300€
Siirtopäivä: tänään
Säästetty tähän asti: 7350€
Säästäminen aloitettu: 1.1.2015
Säästetty kuukausittain keskimäärin : 1050€
Säästötavoite: 12 000€/v
Suunniteltu säästämisaika: 4v
Kokonaissäästötavoite: 48 000€
Tulen päivittämään säästökalenteriani tänne säästämisen edetessä
Terv.
Säästäjäduunari
Me säästäjät!
4
247
Vastaukset
- törkeentarkkaa
Paljonko kukin säästää euroina ei kerro oikeastaan mitään.
http://www.laskurit.fi/prosentti/ jos kerrot paljonko säästät prosenteina tuloistasi, kertoo se jo jotain.
http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_tulot.html#tulonsaajat.
Itse säästän tavoitteesseen nyt 36 % tuloistani määrä ajan.
Tavallisesti säästän 26,5 % kuukausitulostani. - tastaaa
vaihdappa koemielessä käteiseen rahaan vaikkapa 1 kuukauden ajan. pankkikortilla tulee osteltua enemmän kuin silloin kuin käyttää käteistä. rahantaju pysyy paremmin.
- penituloinen
Tuo on totta, kortilla helpompi tuhlata. Nostan käteistä jolla maksan ostokseni, ja käteistäkin pidän vain vähän kerrallaan kukkarossa, jää pienet heräte ostot tekemättä.
- eisäästäjällehyvältänäyt
Kaikki euriborkorot miinusmerkkisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511292Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710381- 278063
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h2056639Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555808- 935325
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1403698