Leskenlehdet leviävät ja valtaavat nurmikon. Miten saan nen tuhottua? Asiallisia vastauksia odotellen.....
leskenlehden hävitys?
6
3063
Vastaukset
- poltinkarva
Onko nurmikko varjoisa tai märkä? Yleishoitoa nurmikolle, kalkkia ja lannoitetta ja mahdollinen märkyys pitää hoitaa.
- pavella
Nurmikko on uusi, hyvin kalkittu ja lannoitettu. Ei ole varjoisa eikä märkä?
- poltinkarva
pavella kirjoitti:
Nurmikko on uusi, hyvin kalkittu ja lannoitettu. Ei ole varjoisa eikä märkä?
No, jospa se leskenlehti katoaisi ajan kanssa, kun nurmikko vahvistuu. Ei nurmikolle mitään myrkkyä kannata levittää, vaan jos tiheään leikkaa nurmikkoa.
- sammalkunniaan
Kuten edellä. Säännöllinen leikkaus ja viimeisenä keinona roundup.
Itse olisin perin onnellinen moisesta vieraasta. Tasaisena kasvava nurmikko on perin onneton näky minun silmään. Itse olen saanut takapihalle kasvamaan komean sammaleen, jota joku muu pitää varmaan rikkaruohon kaltaisena kasvina.- koikkalain
Hienoa.. itse pidän myös sammaloituneesta nurmikosta. Onpas ihanan tuntuinen paljaan jalan alla se..
Olen monesti sanonut, että nobel palkinto sille, joka keksii sammaleensiemenen. Saisi jättä pois tuon parikertaa viikossa tapahtuvan ruohonleikkuun ja vuotuisen sankkotolkulla bensan läträämisen.
- Toimiikin
Onhan noita nurmikon rikkaruohojen tuhoamisaineita.. Tappavat lehdelliset rikkaruohot, mutta nurmikko säilyy. Esim. täältä löytyy http://www.puutarhasielamaan.fi/rikkakasvien-torjunta
Roundup tms. ei sovellu, se tappaa myös nurmikon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218656Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4307907Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-105488Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825139Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294949Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2373467- 1253174
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os353076Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin853069Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps252680