On pätkinyt jo kahtena päivänä?
mikä on saunalahti
10
<50
Vastaukset
- lkjhg
Ei täällä ole pätkinyt.
- jaiofjpoawer
jos sinulla on joku mokkulan paska niin ei voi mitään.
jos sinulla on kiinteä yhteys niin tarkasta omat verkkolaitteet ja jos vika ei ole niissä niin tee vikailmoitus.- adawet
Minulla DNA:n 4G kotimokkula mikä toimii ihan riittävän hyvin. eli ei se että on mokkula tarkoita sitä että se olisi jotenkin "paska jolle ei voi mitään".
- neovathuonoja
adawet kirjoitti:
Minulla DNA:n 4G kotimokkula mikä toimii ihan riittävän hyvin. eli ei se että on mokkula tarkoita sitä että se olisi jotenkin "paska jolle ei voi mitään".
Tarkoittaa usb mokkulat.
- se-vaan-pelaa-ja-pelaa
Ei oo pätkässy, kerran pätki kunnolla kun traktori laitto piuhan poikki, se oli vuonna 2001.
- pätkii
Minkä merkkinen traktori? Minkälaisen piuhan? Langattoman netin piuhan?
- järkeä
Kysy @jaiofjpoawer :lta.
- eivikaaei
Hyvin on toiminut vuoden päivät..
- Wlan.tikku
Varmaan pätkiikin, mullakin saunalahden kaapelinetti, 10/2 mutta hain tuollaisen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/15609/dcsbk/Asus-USB-N13-WiFI-adapteri niin Soneran kännnykkäyhteydellä 4G, Lumia 1020 nousi netin nopeus 10 kertaiseksi, oli tämäkin välillä topissa, tuo Win 10 lataukset sekoittavat netin?
- 0ssian-seepra
No kuinka suuri se ping oli ennen sitä ostostasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373907
- 453480
- 2312645
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292239Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202115- 451932