vanhan naisen pillu

nokigulli

Koitin vanhan naisen pillua
Yllätyin kun oli aivan märkä. Olisin saanut naida kun mutta vaimo oli samassa junassa kanssani niin en uskaltanut ruveta hommiin. Ei olisi tarvinnut liukuvoiteita.

58

1082

Vastaukset

• Menehän tissiposki äiteen kans pikku kakkosta kattomaan

• Ei tuon tarvitse satua olla.Minäkin olen vanha,mutta pitänyt pimpsani kunnossa.Se kostuu melkein aina, kun näen joustavavsttisen miehenkörilään ohittavan kadulla ja annan mielikuvitukseni lentää:)

• Haluatko pimpsaan täytettä ja nuolentaa missäpäin asustat

• Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.........

• Menkääs tekarijengi 60.sivuille satujenne kanssa

• Vanhapimpsa on ihan oikeassa. En viitsi kertoa tarkemmin, mutta 76 vuotias anoppini on halukkaampi kuin 50 vuotias vaimoni. Meillä on anopin kanssa 20 vuotta kestänyt kaveruussuhde. Olmme päivittäin tekemisissä aamuin illoin ja 2 viikon välein tykkäämme toisistamme sillai. Olemme molemmat tyytyväisiä tilanteeseen.

• Hyvä tilanne:)Alussa oli varmaan pientä "säätöä"päässä,mutta jos on sujunut mukavasti,mikäs se hienompaa.Anoppi saa eliksiiriä elämäänsä,ilman miehen huoltovelvollisuutta ja varma"tavara"ei stressaa,niinkuin tämä jatkuva etsintä:):)Ja jos vaimosi on viileemmässä vaiheessa,hänkin on varmaan tyytyväinen kun et ole kokoajan "kytiksellä".

• Soita 0466283520 nainen + 47

• Moi
      Missä asut? Mä voin auttaa sua

• Minulla oli vuoden seksi suhde 55 vuotiaan naisen kanssa ja mikä parasta hän oli aina kostea. Tämä nainen ei ollut tottunut siihen että joku nuolee häntä, mutta opetin hänet innostumaan asiasta. Minulla oli pomona 58 vuotias nainen, jonka kanssa myös tulin kokeneeksi seksiä. Hän oli hieman tiukka alapäästä, mutta miellyttävän kostea, kun jaksoi hieman kieltä käyttää aluksi. Tämä 58 vuotias tuntui aivan nuorelta tytöltä sängyssä. Asia joka minua jäi mietityttämään molempien kohdalla, miksi vanhempi nainen ei tykkää antaa takaapäin.? Jos vielä vastaan tulisi samanlainen tilanne, niin olisin valmis heti

• Olen 54v nainen ja tykkään eri asennoista kuten nuorempanakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen 54v nainen ja tykkään eri asennoista kuten nuorempanakin.

Moi olen35v aasialainen mies kiinnostatko
      saimai4404@hotmail.com

• Varttuneenpi nainen on parempi sängyssä...

• Ihana kuulla😋

• Haluaisitko tavata?

• 1sttimer kirjoitti:

Haluaisitko tavata?

Mikä ettei.. hyvä seksi kiinnostaa aina.. tulin juuri Savonlinnasta ja sain hyvää kunnolla 45v mieheltä😋

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä ettei.. hyvä seksi kiinnostaa aina.. tulin juuri Savonlinnasta ja sain hyvää kunnolla 45v mieheltä😋

kirjoittele mulle sähköpostiin. suomi24

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet

Espoo

• Olen 35v Aasia mies Helsinki
      Saima4404@hotmail.com

• Mä olen vajaa 50v mies ja katson paljon alastonsuomi sivua. Parhaat kuvat on just. 45-60v ikäisiä naisia. Eipä siellä paljoa vanhempia ole. Ja kyllä omissa tuttavapiireissäkin ns. parhaat on just tuossa ikäluokassa. No, tää on ehkä moraaliakin, sillä ikähaarukkani on +-5v omaan ikään

• Kyllä itsekkin kuulen miehiltä kehuja sängyssä että miten he voivat nauttia aidosti ja ilman aikarajaa.. eniten ihmetystä herättää jos yhtyy pitkään rajustikkin miten nautin siitä ja saan peräkkäisiä orgasmeja😗

• Sama homma täällä. Jotenkin kostun jo lähenevästä naintitilanteesta.
    En nyt niin hurjan monen kanssa ole touhunnutkaan, mutta " saaneet" vanhemmat miehet ovat ihmetelleet miten voi tuntua niin herkulta ja olet tuon ikäinen.
    Tiiä sitä pitäiskö nyt loukkaantua vai olla tyytyväinen:D

• Itse olen miettinyt asiat että vielä pystyn nauttii kunnolla ilman huonoa oma tuntoa.. myös ihanaa nähdä kun mies nauttii täysillä ja antaa kaikensa minulle😋

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen miettinyt asiat että vielä pystyn nauttii kunnolla ilman huonoa oma tuntoa.. myös ihanaa nähdä kun mies nauttii täysillä ja antaa kaikensa minulle😋

Sun pitää siirtyy tuumasta toimeen...

• Siis "minkä" ikäinen?

• Mistäpäin rouva on

• Mikä nyt on kenellekin "vanha". Kumma juttu että nuorena luuli että seksihalut ja kyvyt katoavat vanhempana. Onneksi näin ei tarvitse olla. Itse olen 72 v ja orkut ovat yhtä hyviä ellei jopa parempia kuin nuorena.

• mulla 72v anoppi, kostuu vielä aika hyvin..... ite olen 42.

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Vitun pentu mee päiväunille äitis viereen.

• Mä olen 40v mies ja aina tykännyt vanhemmista naisista 55-65 ja ovat olleet oikein märkiä ja ovat myös halunneet eriasennoissa, mahtavaa kun rehevä nainen ratsastaa ja sit takaapäin. Kiihkeä vanhempi nainen saisi ottaa yhteyttä kalunkova(at)netti.fi

• Nyt lopettakaa nuo kuivista pilluista vanhoilla naisilla jauhaminen. Kovin erilaisia on nuorillakin halut, hormonit, vaiheet.
    Mä ajattelen myös, että kuivuus voi johtua käytön vähyydestä.
    Mun elämässä oli 17 vuotta keski-ikäisenä tosi kuivaa ( ja kiireistä) elämää.
    Nyt eläkkeellä valun vilkaisusta. Sinänsä nuorempaa miestä en tarvitse, mielummin vanhempi. Mutta ikäisilläni miehillä tahtoo olla toisenlaisia ongelmia vaikka haluja olisi.

• He ovat vain kateellisia, sekä vanhemmille naisille, että heidän kanssaan nauttiville :)

• 😀:)

• Meillä vai mo 56. Minulla on normikalu 16 ,ja vaimollani on väljä pillu. Se ei puserra, mutta oioi se märkyys ! Se litisee ja lotisee ja polttaa. On sitä hyvä käyttää ja täyttää. Koko käsi ei ihan mahdu. Armeijakaverini käyvät silloin tällöin kylässä ja panemme yhdessä. Heillä on pienemmät kuin minulla, mutta hekin sanovat vaimoni ison pillun olevan maailman paras, vaikka heidän oma naisensa ovat paljon nuorempia. Me olemme kaikki sitä mieltä, että kiima on pillussa tärkeämpää kuin kireys. Toisaalta kavereiden mieltymys voi johtua siitäkin, että vaimoani saa panna niin paljon kuin jaksaa ja kuinka päin vaan - lotisevaan pilluun ei muualle.

• Olisi kiinnostavaa vilkaista sinua...

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä vai mo 56. Minulla on normikalu 16 ,ja vaimollani on väljä pillu. Se ei puserra, mutta oioi se märkyys ! Se litisee ja lotisee ja polttaa. On sitä hyvä käyttää ja täyttää. Koko käsi ei ihan mahdu. Armeijakaverini käyvät silloin tällöin kylässä ja panemme yhdessä. Heillä on pienemmät kuin minulla, mutta hekin sanovat vaimoni ison pillun olevan maailman paras, vaikka heidän oma naisensa ovat paljon nuorempia. Me olemme kaikki sitä mieltä, että kiima on pillussa tärkeämpää kuin kireys. Toisaalta kavereiden mieltymys voi johtua siitäkin, että vaimoani saa panna niin paljon kuin jaksaa ja kuinka päin vaan - lotisevaan pilluun ei muualle.

Kuullostaa kiinnostavalta! Varmasti vaimosikin on mielissään kun saa useampaa kalua.

• itsekin haluisin vanhempaa naista, 60-70 vuotiasta olen itse 51 v. lähettäkää viestiä kos teitä löytyy. mrkoukka@suomi24.fi

• Minulla on ihana pimpsa, todella nauttiva kostea ihanuus.......ja ikää on....67v😊

• Kuulostaa erittäin kiihottavalle, pääsisikö sitä kokeilemaan ?
      Kostea on minun makuuni, voisin painaa naamani pimpsaasi vasten ja nautiskella siitä kunnolla. Voit laittaa minulle sähköpostia, nimimerkkini @suomi24.fi

• Moi
      Missä pain olet olen kiinnostunut vanha pimpsa

• Pääkaupunkiseudulla!

• Täällä olisi pääkaupunkiseudulta 36v mies, joka mielellään tulisi tutustumaan ja kokeilemaan sitä kuinka kosteana olet. Mitenkäs sinuun saa yhteyden ?

• Asun Helsingissä kiva olis päästä maistaa.63v

• Niinpä ! Koska keität kahvit?:)

• Miten sain yhteydet?

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ! Koska keität kahvit?:)

Vaikka maanantaina keittäsit kahvit olis aikaa koko päivä.

• Kuuleppas, mites mä sulle hevari ilmoittaisin sen kahviajan?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas, mites mä sulle hevari ilmoittaisin sen kahviajan?

nimimerkillä löytyy sähköposti

• Olen Lappeenrannasta aika mies,vanhemman naisen naiminen kiinostaa.Heillä ei ole estoja ja on taitoa.

• Koska olis kahvi aika ei ole tullut viestiä?

• Postin kulku on nykyisin niin hidasta. N.21.30 eilen laiton postiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Postin kulku on nykyisin niin hidasta. N.21.30 eilen laiton postiin!

OK! Sain viestin vastasin

• vastaus ap. viestiin.

En tiedä mikä on aloittajan mielestä ns. vanha nainen?

Itse olen vajaa 50v mies ja olen katsellut omaikäisten naisten pillujen kuvia alastonsuomessa, ja se täytyy sanoa että just päälle 50v ikäsissä on parhaat.

Minulla on yksi 56 v nainen kaveri ja hän on mielestäni aika hottis. Ihan tavallinen ihminen, mutta todella seksikäs ja varmaa myös seksuaalinen siinä iässä oleva, jolla elämä on muutoksessa kun kiireet alkaa tasaantua. Varmaa myös pillustaan todella hot!

• Sain nuorempana (29)pojan kollina maistaa 58v naisen pillua.Parempaa petikumppania ei ole ollut.Nyt olen 60v,ja haikailen vanhempaa pillua nuoltavaksi.
    Mistähän löytyis.....

• Ei täällä ole vanhan naisen pimpsaa tarjolla.Homot täällä kerjää.

• itse löysin 55 v vuotiaan lestanaisen, oli ollut 4 vuotta leskenä. Naisella pituutta vaan 155cm ja hieman pyöreä. koskaan en ole saanut niin kuumaa kosteaa ja kiihkeätä naista .ollaan oltu nyt jo vuosi yhdessä ja aina sanoo ei saa muuttaa tänne kun ei olla aviossa..mutta toosaa antaa ja paljon vaikkei kuulemma olisi oikein ennen avioliittoa.
    Sillä vaan niin kovat himot ettei pysty pidätteleen ja sehän sopii mulle hyvin

• Kuopiosta haluaisin löytää vanhemman +56 Naisen, itse 40v. Haluisin antaa huomiota ja hellyyttä, tuntea kuinka kosketetaan toisiamme. Nautittais... Ota yht. kalunkova@netti.fi

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.