sanoisko joku sims lomalla serial numberin kun itseltäni on mennyt ohje kirja hukkaa oikeesti tiedän että muutkin toimii kaveri kerto ni voixko joku ihana ihminen kertoo?? :)
lukekaa tärkeää.......!!!
6
460
Vastaukset
- Jenkkapoo
No mähän oon ihana...mut en tiiä tohon vastausta, joten en voi kertoo :(
1500-9874009-0973804-6601
En tiedä toimiiko koska ETIN just IHAN ITSE.
Ja "ohjekirja hukassa" on vanha tekosyy :D vaikka puhuisitkin totta.- tyyppi tyyppi
kiitos avusta
- schtzuitzi
mä oon miettiny täällä tota et ku kaikki kyselee noita numeroita ja muut sitte vastaa että ostaisit se n pelin etkä kopiois.. ku miks se peli pitäis kopioida niin et sitä numeroo tarttee? öö.. mun kaveri koppas mulle yhen pelin ja laitto et se ohittaa sen kohan.. tai jotain! niin et sitä numeroo ei tartte.. et jos sen koppaa ni eiks kannattais mieluummin tehä niin!
schtzuitzi kirjoitti:
mä oon miettiny täällä tota et ku kaikki kyselee noita numeroita ja muut sitte vastaa että ostaisit se n pelin etkä kopiois.. ku miks se peli pitäis kopioida niin et sitä numeroo tarttee? öö.. mun kaveri koppas mulle yhen pelin ja laitto et se ohittaa sen kohan.. tai jotain! niin et sitä numeroo ei tartte.. et jos sen koppaa ni eiks kannattais mieluummin tehä niin!
En oo ikinä kuullu et sen vois jotenki ohittaa. Ja niitä numeroita löytyy netistä ja alkuperäinen kysyjä ei ollu kopioinu peliä mistään vaan hukannut sen ohje-läpyskän.
- schtzuitzi
lammas-jr kirjoitti:
En oo ikinä kuullu et sen vois jotenki ohittaa. Ja niitä numeroita löytyy netistä ja alkuperäinen kysyjä ei ollu kopioinu peliä mistään vaan hukannut sen ohje-läpyskän.
en mäkään tiiä miten se sen tekee! mut ainaku se hakee jollekki jonku pelin ni ei niissä koodeja tartte.. simsseissäkään.. ja sitä mä just et loppujen lopuks varmaan aika harva joka noita koodeja kysyy on kopioinu sen! tai enhän mä tiiä.. mut kaikki alkaa aina sitä valittaa! ei se kuitenkaan nyt niin kauheeta oo yhtä koodia antaa x)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653