Te joilla ei oo terapia eikä lääkkeet auttanu

jeeeei

Hei te joilla ei oo masennukseen "tehonnu" terapia eikä lääkkeet mitenkään tyydyttävästi, miten teiän elämä on niin sanotusti sujunut? Mitä on tapahtunu terapian jälkeen? Saitteko jotakin jatkohoitoa? Entä miten motivoitte ittenne tähän elämään kiinni ja mistä saatte toivoa paremmasta (jos em. asiat onnistuu ylipäänsä)?

Mä en tiiä, mitä ihmettä teen, kun mun oma terapiani pian loppuu. Elämän pitäis olla vasta edessä, nyt on alkamassa lukion abivuosi, ja miten mä toivonkaan, että en enää heräis seuraavana päivänä. Mulla on henkinen vointi romahtanu ala-asteen loppupuolella jo aikoinaan ja yläasteelle tultaessa se kai saavutti pohjansa, joten voin rehellisesti sanoa, että olen yrittäny kauan jaksaa tän kanssa, vaatimalla vaatinut apua, kun se on yritetty multa estää väkisin ja pakottanu itteni muitten seurassa erilaisiin rooleihin. Ei olis kannattanu näköjään.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • banaanismoothie.jpg

Kuntoutuksia, sairaslomia, kuntoutuksia, terapoita, kuntoutuksia.

Mikään ei ole muuttunut 7 vuoden "hoidon" jälkeen, ja tuskin tulee koskaan muuttumaankaan.

• kiujloiujki

Joskus sähköhoito auttaa kun lääkkeistä ei oo apua. Tehdään nukutuksessa. Ainakin 10 krt jaksoina kerran viikossa. Lääkäripäättää yksityiskohdista.

• 20plus8

hei, älkää menkö sähköhoitoon ikinä, edes vapaaehtoisesti.

keksikää jotain muuta.

• Minävaantäällä

Neuvoisin, että koeta vielä jaksaa. Jatkohoitoa ja tukea saat kyllä ja elämä voi tuoda mukanaan yllättäen hyviäkin juttuja.
      Olen itsekin ollut ihan romuna peruskoulun ja lukion; masennusta/itsemurhayritys. Lukion jälkeen lähdin opiskelemaan ja olin sielläkin aika yksin. Jotenkin elämä kuitenkin lähti rullaamaan ja opiskelijaterveydenhoidon kautta sain apua. Oma kypsyminen ja aika tekivät tehtäväänsä...nyt olen ihan onnellinen ja elämääni tyytyväinen.

Älä luovuta, mutta älä myöskään vaadi kohtuuttomia itseltäsi.

• Kuka-tuon-kaiken

maksaa ? Naapuriko ? voiv.....

• Mielialalääkkeet eivät tehonnu. Uskonnollisesti asennoitunut terapeuttini kanssa sukset menivät pian ristiin.
      Hän yritti minua saada luopumaan viinankäytöstä työaikana. Sen takia sain lemput Kotkan satamasta.

Oli täystyöllisyyden aikaa. Elettiin 1970 lukua. Katsoin, että työnteko se korjaa muutaman viinapöllyssä tehdyt hölmöilyt.
      A-klinikan johtaja puhui Stevecon johtajalle, että anna tälle ukolle vielä mahdollisuus. Niin pääsin takas työhön.

Lääkkenä oli psykiatrin ehdottama Limbitrin. En osannut sitä käyttää. Myöhemmin toinen psykiatri katsoi ettet sinä tuota lääkettä tarvitse.

Pysyvää apua ole saanut Reikimeditaatioharrastuksesta (Rm). Se ei lupaa mitään ilman kovaa työtä. Se pitää paikkansa kuten esim. maratonharrastuskin.

Em. jutun juoni perustuu siihen että se kehittää säännöllisesti harjoitettuna sisäeritysjärjelmää niin että p a l a u t u m i n e n kaikista vastoinkäymisistä on mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      58
      2478
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      12
      1545
    3. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1413
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1246
    5. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1038
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1030
    7. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      978
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      20
      957
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      950
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      56
      871
    Aihe