En tiedä mikä olisi ollut oikea palsta tälle mutta olen siis 9lk menevä poika ja koulussa ei ole suunilleen ketään "kaveria" kenen kanssa viettäisi siellä aikaa, istun muiden kanssa odottamassa tuntia ja siinä se. en tykkään luokastani yhtään koska kaikki ovat niin erinlaisia. Masentaa tälläkin hetkellä ='(((
Yksinäisyys koulussa :(
10
<50
Vastaukset
- SuomiMies16
Tuttu tilanne. 2 vaihtoehtoa. Yritä saada kavereita tai kestä yksinäisyys (niin kuin minä tein)
- SallaKo
Voi rakas ihminen. Eikö löydy ketään samanlaista kuin sinä, vaikka muilta luokilta? Osaisitko itse olla jonkun ujon oppilaan kaveri? :)
- SallaKo
Jumala on auttaja, rukoile häntä niin hän hyvinkin saattaa johdattaa sinulle kivoja ja luontevia tilaisuuksia kaverustua! Seurakunnasta löytyy nuortentoiminnasta kavereita myös (tai varsinkin) kilteille, ehkä ujoille nuorille! :)
- JUMALAA_EI_OLE_OLEMASSA
Jumala ei auta ketään
- Oikea3543
Mee vittu lyömään jotain vitun homoa turpaan niin saat kavereita.
- Luk1
Tosiaan, kavereita ei saakaan ellei niitä hanki heti alussa. Mulla oli täysin sama tilanne kun menin lukioon, ajattelin että vittuakos kavereilla tekee. Nyt lukiosta päässeenä hieman kaduttaa asia, vietin kaikki 3 vuotta yksin. Pari kertaa yritti porukka kiusata, turpaan vedin jokasta niin se loppu siihen.
Sinnittelet tämän ysiluokan ohitse, niin saat uuden mahdollisuuden saada kavereita, kun yläaste on ohi.
- Piirakki
Voi vei... tiedän hitto tuon tunteen!
- Kiusattu02
Olen nyt 7lk, ja mua on kusattu 3lk lähtien kun muutimme Oulusta Kuusamoon, minulla oli siis vielä 1-3lk kavereita, ja nyt ei oo yhtään, ja kaiiki kiusaa nykyään kaikkia :(.
KIUSAAJAT: Mitä helvetin järkeä on kiusata jotakuta?! Ja KIUSAAJAT: HAISTAKAA PASKA - Yksinäinen1289392
Oo yksin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734