European Muslims Want This Video Removed From Youtube
http://www.israelvideonetwork.com/european-muslims-want-this-video-removed-from-youtube/
Mitä muslimit oikein haluavat
2
69
Vastaukset
- rotu-realisti
Uusi
Päättäjät ovat myynet sielunsa ahneuksissaan pirulle.
Välittämättä siitä kuinka tavallinen suomalainen kansa kärsii. Ei tarvitse kuin ajatella vanhusten kohtaloa märissä vaipoissa nälkäisenä.
Pelko on jo vallannut nin monen - nyt sitten heitettiin virolaiset työtätekevät ulos. Hekin ovat ihmisiä.
Minusta oli omalla tavallaan hauska se panderolli jossa luki. -> Mikä eroittaa ihmisen eläimestä??? VÄLIMERI.
Maamme on jo kusessa ja kohta alkaa ne muslimien luvatut teloitukset, meitä vääräuskoisia kohtaan.
Raiskaukset lisääntyy, kun ei tarvitse pelätä tuomiota. Sen näytti jo tuo Tapanilan kauhistuttava teko. Puhumattakaan siitä tytöstä jonka se sairan kundi poltti.- Koroljov
USA-NATO-EU:n eliitille ja poliittiselle luokalle on herttaisen yhdentekevää, mikä on heidän alamaistensa ihonväri, kansallisuus, kulttuuri, kieli, uskonto... Länsimaita hallitsevalle oligarkialle valkoiset eurooppalaiset ja pohjoisamerikkalaiset ovat kaikki korvattavissa, ja heidät korvataan. Ironista kyllä ainoastaan niissä maissa, jotka kuuluivat kylmän sodan aikana Neuvostoliittoon tai olivat tuolloin neuvostomiehityksen alaisia, esiintyy merkkejä vastarinnasta. Sosialismi ja rautaesirippu olivat sittenkin suojamuuri sellaisia voimia vastaan, jotka vasta Neuvostoliiton hajoaminen ja kommunismin romahtaminen päästi Euroopassa kunnolla valloilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374