Mun hahmo omistaaa yli 300e edestä tavaraa mutta osyajaa on vaikea löytää!
Myyn Hahmoni!
6
1065
Vastaukset
- Blade-Master
Niin!
Älkää ostako! Noitahan ei saa myydä. Keskustelun säännöissäkin lukee "Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua" mutta en tiedä koskeeko se nyt ihan tommosta.
Kuitenkin joku on sanonu joskus että lain mukaan noit "vitu ukkeleit" EI saa myydä.
Ja ootko vähän tyhmä kun et ilmota hintaa? Ja jos tää on joku feikki, jonka vittuilevista vastauksista saat jotain kiksejä ja tyydytystä niin kirjotit sen omalla nimellä. Joka voidaan poistaa sääntöjen rikkomisesta jos joku viittii. Mut tuskin.
- -tuntematon-
Haloo....
(piip) E.V.V.K..... - Nimetön
Sä pistit tohon vaan ton 300 e:n koska kuka aasin paska ostais 300 eurolla jotain virtuaali kärpäsen paskaa? Ja kerro se hinta! ja oot varmaan hävinny kaikissa habbo vaihdoissa et sul on nyt 1 ankka!
- axu
Joo-o mulla on varmaa jotain 700e rahaa kiinni kamoissa se mua surettaa kun en koskaa saa niitö pois :(
- Ellukka
Haluisin.. mut lähetä viesti osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571858Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18907- 85891
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543