Siltsu 50 vuotta

hirveänällöttävää

Kaikki media ylistää Jari Sillanpäätä 50 vuotispäivänä. Vaan minä en voi unohtaa että hän on homo. Siksi en häntä katso enkä kuuntele. Olisi aikoinaan pysynyt vaan kaapissa!
Muuten minulla ei ole homoja eikä lesboja vastaan, kunhan vain pysyvät kaapissa. Olen nähnyt niin paljon epänormaalia toimintaa heidän taholtaan. Kerrankin bussissa kaksi tyttöä pussailivat siinä ihan lähelläni. Hyvä etten oksentanut. Ja on karmea näky kun kaksi miestä kulkee käsi kädessä välillä pussaillen. Jos kerta on pakko, olisivat edes neljän seinän sisällä kotonaan. Vaikuttaa siltä, että homot/lesbot toimivat tuolla tavoin kai ihan kurillaan. En ole niinkään paljon nähnyt normaalien parien pussailevan, paitsi ihan nuorten.

60

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • att2

Samoin ovat lesbot voidaan heiti poistaa älykkäästä maailmasta vain onko se totetamus että kaikki loppuu sen näkee tiede tänään 100% totuus tosin aika tässä mielessä on nolla, kuitenkin tuleva totuus.

• meidän lepso kävi tänään työtereystarkastuksessa
        ja sairaanhoitaja oli sanonu että haoin näkee
        niin positiivista ihmistä kun hän on
        sillon kun elämä on mallillaan se myös hymyilee :)

• tiinaiseksi kirjoitti:

meidän lepso kävi tänään työtereystarkastuksessa
        ja sairaanhoitaja oli sanonu että haoin näkee
        niin positiivista ihmistä kun hän on
        sillon kun elämä on mallillaan se myös hymyilee :)

siis toi sana haoin tarkoittaa harvoin
        ihanaa kun on kesä ja aurinko paistaa :)

• Tiukkkis

Tykkäisin kovasti Yölinnusta, mutta en voi unohtaa että Simo Silmu on hetero. Yököttää.
      Minulla ei ole mitään heteroita vastaan, kunhan pysyisivät kotonaan, eivätkä ainakaan ikimaailmassa julkisella paikalla pussailisi, katsoisi toisiaan, pitäisi kädestä, HYI!
      Tänään juuri bussissa istui eteeni keski-ikäinen pyylevähkö heteropari ja voitteko kuvitella: Nainen antoi miehelle suukon suoraan suulle!? Keskellä päivää ja julkisella paikalla! Sietäisivät hävetä kun tuolla tavalla irstailivat! Nyt en varmaan saa illalla enää unta, eikä ruokakaan maistu. Oli se sen verran hirvittävä kokemus.

• att2

Jeesus oli kaiken alku!!!

• Sitten on viel nää eläinten rakastajat,julkisilla paikoilla silitellään ja otetaan syliin,puhuvatkin niille lässyttämällä.

• johannytonmarkk
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sitten on viel nää eläinten rakastajat,julkisilla paikoilla silitellään ja otetaan syliin,puhuvatkin niille lässyttämällä.

Mie kun olin opettaja, niin yhtä lasta tultiin hakemaan koulusta koiran kanssa. Lapsi ja koira antoivat kielareita toisilleen ja nuolivat naamoja.

• yäk että ihan pussasivat
        kamalaa onneks en kulje bussilla...

• vainmusiikkimerkitsee

Minä keitin iltakahvit.
      Otin kaapista hapankorppuja, eivät näyttäneet lesboilta.
      Otin myös pussin kanelikorppuja, eivät kovin homon näköisiä.
      Kyllä meikä ottaa suuhun, kahvia ja korppuja, hetero kun olen. Niin ja saakeli, mieshetero.
      Kun ja jos kuuntelen jotain musiikkia ja sanoja, enpä tule ajatelleeksi, kuka epäseksu niitä esittää. Sillanpäänkin kappaleista lähes 100% on heteroiden sanoittamia.

• Näimpä juuri, eivät laulamiseen käytä SINUN/minun alapäätä..Huvittavia syitä oksentaa..Tällainen mustasukkaisuus vasta perverssiä on..

• Niin ja voitko kuvitella kun Koriseva tiputti leiffin tankokuninkas kisassa,koskaan en unohra sitä iljettävyyttä.
      En koskaan enää kuuntele Arjaa.

• kesitty

Minä heitän voltin.

• Ai. Oletkos elämässäi jäänyt jotain paitsi?

• näin-se-kai-on

EI SE varmaankaa oikeesti ole homo, ehkä se on piiseksualisti,
      no
      jokatapauksessa Jari Sillanpäällä on lavakarismaa, jota on harvalla artistilla,
      lauluääntä hänellä ei ole, mutta lavakarisma korvaa huonon lauluäänen,

• kylmätotuus

Jarin seksuaalinensuuntaus on sivuseikka.
        Hänen lavakarismansa on vailla vertaa Suomessa!

Hänellä on lauluääntä, vaikka toisillle jakaa.
        Karisma on pelkkää plussaa."

Nimim. "näin-se-kai -on", odota hetki , niin laitan yhden linkin Siltsun tuotantoon!

• näin-se-vaan-ON
        kylmätotuus kirjoitti:

Jarin seksuaalinensuuntaus on sivuseikka.
        Hänen lavakarismansa on vailla vertaa Suomessa!

Hänellä on lauluääntä, vaikka toisillle jakaa.
        Karisma on pelkkää plussaa."

Nimim. "näin-se-kai -on", odota hetki , niin laitan yhden linkin Siltsun tuotantoon!

Sinulla EI ole musiikki korvaa,
        kuunteleppa Sillanpään ääntä nimenomaan ÄÄNTÄ
        kun hän laulaa,
        se ei soi kuin musiikki,
        se on pakotteelisesti muodostettu jokseenki kuitenkin sävelten mukaan laulettu, MUTTA soiva äänilaji p u u t t u u,
        suomessa on muutama harvinaisuus joilla oikeesti on soiva äänilaji,
        yksi niistä on Olavi Virta meneisyydestä,
        toinen on harvinaisuus Laila Kinnunen,
        näillä on huikea äänilaji,
        ( tietenki löytyy muutamia muitaki harvinaisuuksia mutta tässä malliksi että ymmärrät mitä tarkottaa musiikillisesti soiva lauluääni )
        Olavilla ja Lailalla ei ole pakotteelinen eikä käheä rahiseva ääni
        kuten on Sillanpäällä,
        Sillanpäällä ON harvinaisen loistava l a va -k a r i s m a ,
        joka korvaa h u o n o n lauluäänen,

• juu-on-se-niin-
        näin-se-vaan-ON kirjoitti:

kun hän laulaa,
        se ei soi kuin musiikki,
        se on pakotteelisesti muodostettu jokseenki kuitenkin sävelten mukaan laulettu, MUTTA soiva äänilaji p u u t t u u,
        ( tietenki löytyy muutamia muitaki harvinaisuuksia mutta tässä malliksi että ymmärrät mitä tarkottaa musiikillisesti soiva lauluääni )
        kuten on Sillanpäällä,

juuuu,
        jos on hyvä lauluääni, niin ääni on silloin itsessään jo kuin musiikkia, tätä ei ole Jari Sillanpäällä,
        hänellä on loistava lavakarisma joka on myös harvinaisuutta, joka korvaa huonon lauluäänen,

• homothiientuuttiin

kun hän laulaa,
        se ei soi kuin musiikki,
        kuten on Sillanpäällä,

Ehkä homon lauluäänikin on erilainen. Ehkä se ruskeus suussa muuttaa ääntä. Ja liikkuminen, kai ei voi pysyä paikallaan kun takamusta kirvelee.

• kylmätotuus

kun hän laulaa,
        se ei soi kuin musiikki,
        kuten on Sillanpäällä,

Kuunnellaanpas sitten Jarin lauluääntä, hänen kykyään sisäistää ja tulkita laulamansa laulun teksti.
        https://www.youtube.com/watch?v=-ecUVoeBMRQ

En tuosta esityksestä puutteita tai pakonomaisuutta löydä etsimälläkään.

Olavi Virta ja Laila Kinnunen ovat paikkansa ansainneet. Onhan Suomessa muitakin laulajia, joille laulaminen on helppoa.
        Harvoilla on kuitenkin kyky tulkita sanoja. Lähinnä mieleeni tulevat Seija Simola, Carola ja Pave Maijanen.

• lulunta
        homothiientuuttiin kirjoitti:

Ehkä homon lauluäänikin on erilainen. Ehkä se ruskeus suussa muuttaa ääntä. Ja liikkuminen, kai ei voi pysyä paikallaan kun takamusta kirvelee.

Onhan se aikamoinen kulukumulukku, lauluäänestä viis, bassoksi se on iän mukana
        kiäntymässä. Akat on akkoja jotka siltsun rahoissa pitävät ovat siis elättäjiä.

• kkoivisto

Sillanpää Jari, on sairas estoinen henkilö joka pitää ottaa hoitoon sairaalaan suljetulle osatolle

• jompi.kumpi

Jos et ole nykyisin homo tai mamu niin et ole mitään.

• nuormieli

Minä olen "Siltsu" fani, minua ei haittaa homous tai lesbous, kukin on miksi luoja on meidät luonut. Tärkeintä on et ihminen eläisi elämänsä onnellisena, täysillä, toisia loukkaamatta, annetaan kaikkien kukkien kukkia.

• Pusseillapukkaaja

Jari esiintyi raitainen homouikkari päällä. Olikohan pussit tyhjätty ennen esitystä vai esiintyikö pullein pussein?:/ Eihän piinä ole kuin trikookangaskerros pussien päällä. Tais olla homoille osoitettu tämä Malagaan-biisi uimapuku päällä.

• Pusseillapukkaaja

Korjaus
        Siis eihän siinä ole kuin ....

• hyihyiolkoon

Ei Luoja ole homoja/lesboja luonut, oma valinta se heille on. Ihan kuin tupakointi, päihteiden käyttö, kaikki omasta halusta. Ei ole sairaus vaan tahdon puute.
        Homous ja lesbous pitäisi taas julistaa rikollisuudeksi. Pysyisivät ainakin kaapissa.

• Pusseillapukkaaja kirjoitti:

Jari esiintyi raitainen homouikkari päällä. Olikohan pussit tyhjätty ennen esitystä vai esiintyikö pullein pussein?:/ Eihän piinä ole kuin trikookangaskerros pussien päällä. Tais olla homoille osoitettu tämä Malagaan-biisi uimapuku päällä.

meidän lepso kävi hetero kaverinsa kanssa synttäreillä
        ja tää nuori nainen sano ettei voi kattoo
        kun se hyppii ja sen kikulit heiluu
        mitähän tuntoja lie herättäny heterossa
        mutta meidän lepso sano että onko pakko kattoo
        sitä yhtä ja samaa paikkaa :D

• tiinaiseksi
        hyihyiolkoon kirjoitti:

Ei Luoja ole homoja/lesboja luonut, oma valinta se heille on. Ihan kuin tupakointi, päihteiden käyttö, kaikki omasta halusta. Ei ole sairaus vaan tahdon puute.
        Homous ja lesbous pitäisi taas julistaa rikollisuudeksi. Pysyisivät ainakin kaapissa.

no kuka nyt helvetti kaapissa viittii koko ikänsä istua.

• Heikunkeikku
        tiinaiseksi kirjoitti:

no kuka nyt helvetti kaapissa viittii koko ikänsä istua.

:) Joo, näin on.
        Tomeran hyvä vastaus sinulta. Kiitosta vaan :)

• yyyyyyh

Vaikka olisi kuinka suosittu ainakin eräille. Itse en kuuntele, enkä tule menemään sen homon konsertteihin juuri sen vuoksi, koska esiintyjä on homo.
      En katso enkä kuuntele ohjelmia, joissa on homoja. Sillanpään konsertteihin en menisi, en ilmaisilla lipuillakaan.

• hyvä ehkä se ei tykkäiskään että sää menisit.

• nuormieli

Voi luoja miten ilkeitä voikaan ihmiset olla, en halua lueskella enenpää, menee viimeinenkin luotto ihmisiin, onneksi eivät sentään kaikki ole "pahansuopia" joukosta löytyy muutama "kultajyvä".

• yökönyök

siinä on sängyssä oppinut peppua pyörittämään niin siitä se ns.lavakarisma juontaa,ei se sen kummempaa ole

• kirjoittaa hän
        pepunpyörittäjän kokemuksella.

• tyhmäihminen

Jari on paras laulaja...ja Pidä Sinä luukkus kiinni kuinka sua inhottaa kun hän on homo!!!!!Entäs jos itse oisit syntynyt "joksin muuksi" hyi häpeä suustas kaikkee s,,,,aa päästää senkin sika!!!!!!!!!

• onnellinenhetero

Voi kun sinä sitten olet niin suvaitsevainen...

• ent.siivoojaparka

Et sinä mielestäni ole "tyhmäihminen" sen takia, että pidät Jari Sillanpäätä parhaana laulajana. Makuja on niin monenlaisia.
        Minä en ole hänen ihailijansa laulajana, en ole ollut koskaan. Muutenhan en häntä tunne.
        Aika vähän olen hänen lauluaan kuunnellut. Se on siksikin, että minuun puree paremmin mieslaulajalla miehen ääni. Sillanpäällä ei ole. Siksi toisekseen kuulostaa välillä niinkuin hänellä olisi räkä kurkussa.
        Hänen lavakarismastaan tai esiintymisestään minulla ei ole paljonkaan kokemusta. Jossain Euroviisuissa näin hänen esiintymistään aikoinaan. Silloin ainakin hän kiemurteli ja kipristeli kintuillaan niinkuin hänellä olisi ollut pisuhätä. Ei oikein vedonnut minuun. Onhan hän tosin voinut jo löytää vessan sen jälkeen, sillä on siitä jo aikaa.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Et sinä mielestäni ole "tyhmäihminen" sen takia, että pidät Jari Sillanpäätä parhaana laulajana. Makuja on niin monenlaisia.
        Minä en ole hänen ihailijansa laulajana, en ole ollut koskaan. Muutenhan en häntä tunne.
        Aika vähän olen hänen lauluaan kuunnellut. Se on siksikin, että minuun puree paremmin mieslaulajalla miehen ääni. Sillanpäällä ei ole. Siksi toisekseen kuulostaa välillä niinkuin hänellä olisi räkä kurkussa.
        Hänen lavakarismastaan tai esiintymisestään minulla ei ole paljonkaan kokemusta. Jossain Euroviisuissa näin hänen esiintymistään aikoinaan. Silloin ainakin hän kiemurteli ja kipristeli kintuillaan niinkuin hänellä olisi ollut pisuhätä. Ei oikein vedonnut minuun. Onhan hän tosin voinut jo löytää vessan sen jälkeen, sillä on siitä jo aikaa.

en ollu määkään nähny sillanpäätä livenä muuta kun
        sillon kun siitä tuli tangokuningas
        äitin kans oltiin kattomassa konserttia eikä kumpikaan tykätty
        mutta nyt sitten viime vuonna ystävä suorastaan pakotti
        mut mukaansa
        enkä pettyny mieli muuttui
        sillä miehellä on sitä lavakarismaa
        niinkun on muuten tuure kilpeläiselläkin
        sitä kävin kattomassa viime lauantaina
        ja menetin sydämeni
        hänestä en kyllä tiedä onko homo vai hetero
        mutta se ei siihen karismaan vaikuta :)

• kylmätotuus

Tuure Kilpeläinen on artisti minunkin makuuni. Hänen sanoituksensa poikkeavat täysin perinteisestä iskelmämusiikista. Niissä ei juurikaan liirumlaarumia ole, vaan teksteissä on jokin " sanoma" ja biisien rytmi on "vetävää". Soittopuolen hienouden takaa erinomainen bändi
        Kaihon Karavaani.

Tuurella on lapsia, joten se siitä.....

• kylmätotuus kirjoitti:

Tuure Kilpeläinen on artisti minunkin makuuni. Hänen sanoituksensa poikkeavat täysin perinteisestä iskelmämusiikista. Niissä ei juurikaan liirumlaarumia ole, vaan teksteissä on jokin " sanoma" ja biisien rytmi on "vetävää". Soittopuolen hienouden takaa erinomainen bändi
        Kaihon Karavaani.

monilla muullakin on lapsia
        se ei aina kerro totuutta
        mutta annetaan me nyt kumminkin kaikkien kukkien kukkia
        mutta tuure on parhaasta päästä
        löytyy rytmiä ja löytyy sanomaa.

• kylmätotuus kirjoitti:

Kaihon Karavaani.

joo piti ihan käydä tutkimassa tuuren taustoja
        ja ottaen huomioon että hänellä on kaksi lasta
        ja ex vaimo
        niin eihän me voida tietää tuuren suuntautumista
        ja kuuluuko se edes meille ;)
        kyllä sitä on moni naimissa oleva mies eronnu
        ja lähteny miehen mukaan
        ja samoin naiset lähteny naisen mukaan
        mutta haittaakse :)

• kylmätotuus
        tiinaiseksi kirjoitti:

joo piti ihan käydä tutkimassa tuuren taustoja
        ja ottaen huomioon että hänellä on kaksi lasta
        ja ex vaimo
        niin eihän me voida tietää tuuren suuntautumista
        ja kuuluuko se edes meille ;)
        kyllä sitä on moni naimissa oleva mies eronnu
        ja lähteny miehen mukaan
        ja samoin naiset lähteny naisen mukaan
        mutta haittaakse :)

Minua ei kiinnosta kenenkään "julkkiksen" yksityiselämä.
        Esim. Kilpeläisen ja Sillanpään kohdalla keskityn vain heidän musiikkiinsa. Molemmat ovat hienoja artisteja, joita kuuntelen mielelläni.
        Täytyy vielä mainita Kaihon Karavaani.Siinä bändissä kaikki ovat rautaisia ammattilaisia ja soitinvalikoima ei ole aivan perinteinen, joten siitä lisäpisteet.

• hetero-aviossa-
        kylmätotuus kirjoitti:

Esim. Kilpeläisen ja Sillanpään kohdalla keskityn vain heidän musiikkiinsa. Molemmat ovat hienoja artisteja, joita kuuntelen mielelläni.
        Täytyy vielä mainita Kaihon Karavaani.Siinä bändissä kaikki ovat rautaisia ammattilaisia ja soitinvalikoima ei ole aivan perinteinen, joten siitä lisäpisteet.

Ihmettelen miksi joku on homo,
        se ei mahu mun päähän,
        jos on komee ja miehellä munat,
        miksi se on kiinostunu vain muna perseistä,
        eikö heillä nuorena ollenkaa toiminu luonnon lait,
        mä ainaki aivan nuorena jo huomasit ajattelevani vain vastakkaista sukupuolta,
        ei ikinä olisi tullu mielenkään alkaa oman sukupuolen kanssa muhinoimaan
        nytki vanhana jopa terevtulias halailut tuntuu vastenmielisiltä,
        mieluumin sanallisesti hyvästelee ja kädestä tervehtii,
        halilu on outo tapahtuma,
        halailu tevehdys on myöhemmin tullu muotiin suomessa,

• kylmätotuus kirjoitti:

mää en osaa tohon rautaiseen ammattilais asiaan
        sanoo juuta en jaata kun en oo musiikin ammattilainen
        korvaan kyllä kuulostavat erittäin osaavilta
        ja musiikki on koskettavaa ja mukaansatempaavaa
        joo ei sen kummemmin ollu muakaan kiinnostanu
        tuuren yksityiselämä kun en edes tienny onko sillä lapsia
        tai onko se naimisissa
        mutta sun kirjoituksen perusteella kävin ihan uteliaisuuttani katsomassa
        että sellasta
        mutta nyt pitäs lähtee käymään kaupungilla
        meillä se käynti tarkoittaa useampaa tuntia
        pitkien välimatkojen takia
        sinänsä harmi näin aurinkoinen päivä
        ja iltapäivällä painuttava puskiin :)

• harmi-jos-on-homo

Sillanpäällä EI OLE musiikillisesti soivaa lauluääntä
      MUTTA menen hänen konsertiinsa LAVAKARISMAN takia,
      hän on harvinaisen hyvä esiintyjä , vaikka on homo, tai ei sitten olekkaan homo,
      hän saa ihmiset temmattua iloisesti mukaan tunteikailla lauluillaan,
      vaikka lauluääni onkin harvinaisen huono,
      -olen hetero mutta Jarissa viehättää juuri hänen harvinaisen loistava mukaansa tempaava esiintymistaito,
      että, harmi vaan ku on homo, jos ny on sitten homo,
      ettei se ole vain mainosta, sensaation haukuista ja huomion saamiseksi
      tarkoitettua propakantaa,

• Minä en kykkä mieti kenekään seksuaalista suuntautuneisuttaa mennessäni esimerkiksi konserttiin kuulemaan musiikkiaan tai katsomaan esiintymistään josta pidän. Hänen rakkaus/seksi-asiansa lienevät hänen oma yksityisasiansa eikä vaikuta muuhun tekemiseen millään lailla.Taitaa angsti tulla jokaisen asiaan takertujan itsensä sisältä.

• nuormieli

Olin tangomarkkinoilla kun Jari valittiin Tangokuninkaaksi v1995 se oli menoa se, ei haittannut Jarin kaapista ulostulo, Jarin karisma on jotain vertaansa vailla, aitoa, ihanaa ja ah niin sydämmellistä, Jarista paista positiivisuus ja iloisuus kuten Elastisestakin voi miten mahtavia tyyppejä he ovatkaan.

• rauhaarakastava

Nämä vihaa lietsovat kiroittajat olisi syytä ilmoittaa virkavallalle olipa heidän vihan kohteensa homo, mamu tai joku muu, sillä he tai heidän lapsensa ovat hautakivien kaatajia, ikkunoiden rikkojia, renkaiden puhkojia ja koulukiusaajia. Viha synnyttää aina uutta vihaa. He ovat vaaraksi muille.

• ent.siivoojaparka

Entä jos vihan kohteena on hetero tai suomalainen? Onko se silloin oikeutettua?

• pax2015
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Entä jos vihan kohteena on hetero tai suomalainen? Onko se silloin oikeutettua?

Kaikki viha synnyttää vihaa ja kaikki vihaajat olisi saatava vastuuseen teoistaan.

• ent.siivoojaparka
        pax2015 kirjoitti:

Kaikki viha synnyttää vihaa ja kaikki vihaajat olisi saatava vastuuseen teoistaan.

Myöskin vihaajien vihaajat. Eikö niin?

• Lakunaamat

Oliko ne Stubbin kodin ikkunoiden rikkojat kantasuomalaisia? Ei ole ollut mainintaa. Aikas rimpulan näköisiä tyyppejä turvakamerakuvien perusteella. Kasvot oli peitetty joten ei näkynyt olivatko lakritsinaamoja.

• Heikunkeikku

No joo, selvisihän se, mitä tuo "Siltsu" tarkoittaa kun knapsasin aloituksen auki ja luin. Minä kun oon luullut, että kyse on jostakin viiskytä vuotta vanhasta Sillasta. Kaarisilta tai joku muu kivisilta tai laho puusilta :)

Minä pidän Jari Sillanpäätä Erittäin ammattitaitoisena. Hän laulaa puhtaasti ja kurkkuvärkki osaa tulkita hyvin erityyppistä musiikkia. Dynamiikkavaihteluita on vaikka muille jakaa ja hiljainenkin laulu soi hyvin.
      Musikaalinen tyyppi, ma sanon. Tässä sanon: Musikaalinen tyyppi.
      Joku viserteli, että hänen laulunsa ei ole musiikillisesti soivaa ja lavakarismaa piisaa.
      Lavakarismaa on toden totta JA minun mielestäni hänen laulunsa on musiikillisesti soivaa. Näin erimoisesti kuuntelemme lauluja ja tulkitsijoita. Yksi tykkää tommosesta, toinen tämmösestä.

• ent.siivoojaparka

Sehän on selvääkin, että teillä musiikki-ihmisillä on erilaiset korvat kuin meillä "normaaleilla". Sanon normaaleilla siksi, koska uskon meitä vähemmän musikaalisia olevan enimmistö maailmassa.
        Te kiinnitätte huomion ihan erilaisiin asioihin kuin me muut. Vaikka kuin ja miten jotkut kuulevat kaikenmaailman dynamiikkavaihtelut ja sellaiset, niin en voi sanoa kesyyntyneeni Sillanpään ääneen siinä määrin, että ihan huvikseni ja urakalla kuuntelisin häntä.
        Onko se sitten sitä tommoisen vai tämmöisen tykkäämistä. Jomminkummin. Mutta en silti ...

• Heikunkeikku
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Sehän on selvääkin, että teillä musiikki-ihmisillä on erilaiset korvat kuin meillä "normaaleilla". Sanon normaaleilla siksi, koska uskon meitä vähemmän musikaalisia olevan enimmistö maailmassa.
        Te kiinnitätte huomion ihan erilaisiin asioihin kuin me muut. Vaikka kuin ja miten jotkut kuulevat kaikenmaailman dynamiikkavaihtelut ja sellaiset, niin en voi sanoa kesyyntyneeni Sillanpään ääneen siinä määrin, että ihan huvikseni ja urakalla kuuntelisin häntä.
        Onko se sitten sitä tommoisen vai tämmöisen tykkäämistä. Jomminkummin. Mutta en silti ...

En minäkään kuuntele Jari Sillanpäätä urakalla, enkä oikeastaan huviksenikaan. Mutta onhan häntä voinut/saanut kuunnella radiosta ja televisiosta, että jollakin tavalla on "jyvällä", miten hän laulaa.
        En tiedä äänen käytöstä laulettaessa, siis äänihuulista, pallean käytöstä ja sen semmosista "hienouksista". Mitä nyt joitakin lauluopettajia sivukorvalla kuunnellut, kun ovat selittäneet jotakin (siis töissä).
        Jos joku laulaja laulaa väärin tai hengitykset eivät ole aivan kohdillaan, niin silloin se särähtää korvaan. Jos laulamista kuuntelee, kuin musiikkia (ilman laulua) ja mikään ei särähtele, niin sitten se on hyvin laulettu:)
        Jari Sillanpää kykenee laulamaan eri intervallit puhtaasti. Heti menee jetsulleen oikein. Tarkka korva hällä. Usein kuulee monilla laulajilla pikkusta "hakemista" sävelkorkeuksissa.

• att2

Kunnia vain hänelle minulle sama kuka hän on, laulajana kai sopii suomeen, en arvostele ketään tai laittaen paremmuus järjestykseen sillä kaikki tietävät ketkä ovat tai olivat hyviä.

• Hintithirteen

Ei tolla vitun hintillä muutakuin spermainen paska velloo kidassa ja perseessä, siinä sen hinurin "hienoudet".

• Etsiapua

Tällä kommentoijalla on ilmiselvästi ihan omia seksuaalisia ongelmia. Eikä yhdelläkään poikkeavalla ole sen asian kanssa mitään tekemistä.

• aika-ookoo

Ongelmahan on omasi, vain itse voit auttaa itseäsi, esim. menemällä terapiaan.

• Teesillejotain

Mutku asian ongelma eli ydin ei olekaan homppelit tai lepakkotytsyt vaan muhii aivan vain ja pelkästään aloittajan omien korvien välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      13
      4995
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      143
      3635
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2253
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1917
    5. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1903
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      39
      1812
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1546
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1425
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1226
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1165
    Aihe