Hei, pikaisesti kaipaan asiantuntevaa tietoa.. Jos nyt elokuussa leikkaan 2m korean aidan 10cm tapeiksi, voiko siitä saada vielä hyvän? Kamala rotisko pitäisi saada ruotuun ja nyt olisi aikaa. Kevästä en sitten taas tiedä, enkä myöhemmästä syksystä.
Orapihlajan alasleikkaus nyt?
viherpeukuton
2
175
Vastaukset
- tupsu39
leikkaa alas asti orapihlaja kestää leikkelyä sit ensi syksyllä on jo 120cm korkea kyllä
Juu, anna mennä vaan. Orapihjalaa on vaikea saada hengiltä. Sen jälkeen saat sen pysymään kuosissa kun leikkaat joka vuosi heinäkuussa jonkun verran uusista versoista pois, niin alkaa muotoutua ja tuuhettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509