Lesbot ja bi-tytöt tänne!

Minä_vaan_täällä

Olen siis melkein 16v lesbo ja ajattelin luoda tälläisen keskustelun. Elikkä siis. Keskustellaan ihastuksista ja sellaista.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunut_ystävään

      Minä olen 16v tyttö myös ja lesbo. Olen ihastunut 27-vuotiaaseen kaveriini, joka on myös lesbo. Hän erosi juuri tyttöystävästään, mutta en tiedä onko minulla mahdollisuuksia. En haluaisi särkeä ystävyyttämme. Toisaalta mielessä pyörii ajatus, että mitä jos tunne onkin molemmin puolinen. En kuitenkaan uskalla tehdä mitään aloitetta. Välillä kyllä tuntuu, että onko välillämme muutakin kuin ystävyyttä. Mitä te muut olette mieltä? Mitä haittoja tulee, jos tunne on molemmin puolinen ja alkaisimme seurustelemaan? Entä mitä hyvää siitä voisi seurata?

      • Hei1254

        Homous on synti, kuten avioerokin. Uskokaa Kristukseen niin pelastutte. Uskoa voi aina rukoilla.


      • minäääääviiisaaas
        Hei1254 kirjoitti:

        Homous on synti, kuten avioerokin. Uskokaa Kristukseen niin pelastutte. Uskoa voi aina rukoilla.

        Äläkä sä jauha paskaa! Homous on suuntautuminen ihan siinä missä heterouskin.


      • Hei1254
        minäääääviiisaaas kirjoitti:

        Äläkä sä jauha paskaa! Homous on suuntautuminen ihan siinä missä heterouskin.

        Jumala voi parantaa homoudesta; sillä homous johtuu pahoista hengistä mutta eksorsismin avulla Jumala voi parantaa siitä. Homot ovat yhtä arvokkaita tärkeitä kallisarvoisia mutta pitää uskoa Kristukseen, jotta pelastuu.


      • Minäjärkevä
        Hei1254 kirjoitti:

        Jumala voi parantaa homoudesta; sillä homous johtuu pahoista hengistä mutta eksorsismin avulla Jumala voi parantaa siitä. Homot ovat yhtä arvokkaita tärkeitä kallisarvoisia mutta pitää uskoa Kristukseen, jotta pelastuu.

        Ja mee sä helvettiin täältä! Tähä keskusteluun ei kaivata tollasii kaappihomoi!


      • PedofiiliPastori

        Joudut helvetin liekkeihin lesbo!


    • lesbotyttö16v

      Minä olen 16v lesbo. Olen hirveän rakastunut erääseen vähän alle 50v naiseen. Tiedän, noloa. Hän on aivan upea ihminen, hän on niin lempeä, kiltti ja itsevarma. Luulin häntä aluksi 38-vuotiaaksi, koska hän näytti siltä. Hän paljasti minulle ikänsä samalla kun hän kysyi minun ikääni.
      Minusta tuntuu, että tämä nainen flirttailee minulle jatkuvasti. Hän hymyilee minulle hieman viettelevästi mutta kuitenkin lempeästi. Kerran hän kallisti päätään vähän liioitellusti ja hymyili noin ja katsoi suoraan silmiin. Hän myös tuolloin sanoi minua kauniiksi. Hän tykkää kosketella minua. (Ei mitenkään pervosti vaan koskettelu on hiuksien koskettelua ja silittelyä.) Onko nainen kiinnostunut minusta? Lisään tähän vielä, että hän on tyly muille ihmisille ja ei koskettele ketään muuta. Tietääkseni hän on ihan vapaa ja asuu yksin.

      • jokunen_tyyppi

        Saattaapi olla kiinnostunut..


    • mullaonpenis

      olen 16v tyttö ja olen ihastunut 80 vuotiaaseen naiseen

      ~apparently people here don't know about pedophilia

    • Nimimerkitön14

      olen 18v Bi-tyttö ja olen ihastunut 14-vuotiaaseen. En tiedä onko hän Bi vai Hetero vai homo/Lesbo.

      • plsenjoi

        pls enjoi


    • 8DD

      Voi jumalauta :DDD

    • fobba7564

      vittu te ootte sairaita! 18 vuotias haluaa 14 vuotiasta? vitun sairas, susta pitöis ilmottaa poliisille!

      • Nimimerkitön14

        En sanonu halua panna sitä! Ihan vaa ihastunu.


      • PEDARILIIKKEESSÄ

        Silti se on pedofiiliä!


    • noloa_tosi_noloa

      Olen 14v bi ja ihastunut serkkuuni, joka on myös tyttö..

      • ghjgyjhgj

        vitun sairas


      • Tiedoxvaan9

        Serkun kanssa saa suomenlp lain mukaan mennä naimisiinkin jos haluaa


    • Jessesanoperalettuun

      Moikka :3 tuuppa kikkaa _jezze_

      • Trollolloo

        Kuka lesbo muka tuis kikkaa pojalle? Idiootti.


    • hehejoojoo

      Oon 15 ja oon ihastunu ihanaan tyttöön joka täyttää just 16. Tykkään kaikest siinä ja sen hiukset on ihanat ja muutenki sellanen ihminen jota haluis vaan paijata koko ajan. Lel ällösöpöö

    • Minä99

      En ymmärrä mikä minussa on vikana. Olen 16v lesbo ja rakastun aina aikuisiin naisiin. En tunne mitään vetoa oman ikäisiini. Jotenkin vaan tuntuu että oman ikäiseni ovat niin lapsellisia. Itse olen tyly, vakava ja hyvin raskas soutuinen ihminen. Tylyyteni on sellaista, että en ole kovin sosiaalinen. Puhun vähän ja vain silloin kun on tärkeää asiaa. Vakavuuteni ilmenee siten, että en naura enkä ymmärrä miksi kukaan muukaan nauraisi tyhjän päiväisille vitseille. Raskas soutuisuus taas on sitä, että pohdin usein hyvin vaikeita asioita, esim. Mitä kaikkea Suomessa on pielessä. Ja usein miten kun avaan suuni niin ihmiset ihmettelevät, että kuulemma puhun kuin joku nelikymppinen katkera ihminen. Okei, myönnän olevani katkera ja vihainen monestakin syystä, mutta tuo ei ole kivasti sanottu.
      Lähinnä ihmettelen, että kuinka se kokemus muuttaa ihmistä. Ne joilla elämä on ruusuilla tanssia niin ne ovat yleensä lapsellisia ja pinnallisia lissuja. Ne jotka ovat kokeneet paljon jo nuorena niin heistä tulee vanhoja henkisesti. Ehkä kun olen kokenut jo paljon ja vanhentunut henkisesti ennen aikojani niin ehkä se saa minut ihastumaan aikuisiin naisiin. Usein miten henkilöt ovat 35-50v. Ei vain mene jutut yksiin oman ikäisten kanssa. Minulla ei ole edes yhtään ystäviä, koska en ole löytänyt ketään saman henkistä omanikäistä. Ja nyt olen herännyt ja tajunnut, ettei sellaista henkilöä löydy oman ikäisistä.
      Aina kun kerron haaveammattini olevan pappi niin ihmiset ottavat etäisyyttä minuun. Ainoat jotka eivät ota minuun etäisyyttä ovat itse ammatiltaan pappeja. Äidin ja isän kanssa tuli riitaa kun kerroin suuntautumiseni heille. Muilla tälläisiä ongelmia?

    • Taco

      Olen ihastunut mun luokkalaiseen joka seurustelee jonkun jätkän kaa. Oon koittanu päästä siit yli mut ei oo onnistunu viä

    • satutettu_ja_loukattu

      Itselläni on se tilanne, että ihastukseni on minua kohtaan tyly. Tylyys alkoi sen jälkeen, kun olimme päätyneet seksiin. Kyseinen nainen oli pyytänyt minut luokseen ja oltiin juteltu vähän aikaa. Ensin halailtiin ja sitten suudeltiin. Kun olimme olleet niin seuraavana päivänä olin hänelle ilmaa. Olen 17v lesbo ja nainen on 24v. Minusta alkaa tuntua että nainen leikki tunteillani. Sanoisi suoraan, että ei aio ruveta kanssani mihinkään. Naisen tylyys on todella julmaa, kun en edes ymmärrä mikä on vinossa.

      • Vaikuttaa tosiaan siltä, että nainen ei ollut tosissaan. Niin pahalta kuin se kuulostaakin niin anna hänen maistaa omaa lääkettään. Eli mene elämässä eteenpäin ja suhtaudu häneen viileästi. Kyllä sinä pärjäät ilman häntä. Maailma on iso paikka. Löydät kyllä aikanaan sen oikean.


    • 15vTyttönen

      Olen 15v tyttö ja ihastunut erääseen naispuoliseen opeeni, joka on naimisissa miehen kanssa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe