Miten naisen tulisi pukeutua Marokossa?

justasking

Moikka!

Kovin ristiriitaista tietoa on löytynyt pukeutumissäännöistä joten ajattelin laittaa aluille uuden keskustelun. Olen parin viikon päästä lähdössä Marokkoon, Marrakechiin ja Agadiriin. Lämpöä siellä näyttäis olevan sen melkein 40, miten kannattaisi pukeutua? Onko soveliasta että olkapäät näkyy, voiko shortseja käyttää. Olen ymmärtänyt että pukeutua periaatteessa saa kuin haluaa, mutta mikä olisi järkevää, miten ehdottomasti ei kannata?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen, muitakin Marrakech ja Marokko vinkkejä saa antaa!

5

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekskyysmii

      Silmät voi näkyä. Pidä kaapua 24/7 jossa on silmänreiät tai pieni pala leikattuna silmien edestä. Suomessakin suotava tyyli naisille tällainen kesällä.

    • rabat

      Hei....Luin juuri kirjoituksesi laittaessani oman kysymykseni oikeastaan ihan samasta asiasta. Tällä hetkellä oletkin sitten jo matkakohteessasi ilmeisesti...Minä taas olen lähdössä Rabattiin viikon päästä ja samat asiat askarruttaa. Toiv saan ASIALLISIA vastauksia,,,,Valitettavasti sinä et sellaisia saanut. Jos vaan huomaat tämän kommenttini ja kykenet vastausta laittamaan....kiitollisena ottaisin vinkkejä vastaan! Toivon että matkasi on antoisa ja odotustesi mukainen =)

    • Olen ollut eri puolilla Marokkoa yhteensä noin vuoden työmatkoilla. Ei turistikohteissa ole suurta merkitystä pukeutumisella. Paikalliset naiset peittävät päänsä huivilla mutta vain jotkut peittävät kasvonsa. Ei Marokossa ole sellaista uskonnollista poliisia kuten Saudeissa tai Iranissa. Olkapäät peittävää paitaa kannattaa pitää auringon takia. Nyt olen Mauritaniassa ja täällä on suunnilleen samanlaista naisten pukeutuminen kuin Marokossakin.

    • jjjjjjjjjjjjjjjjjj

      saa siellä pukeutua miten haluaa , mutta liiallinen paljastelu ei ole terveellistä. Omat hullunsa on joka maassa. Olen asunut Agadirissa 7 vuotta ja yleensä ottaen se on paljon turvallisempi kuin Helsinki tai keuruu. Yöllä kahden aikaan voi ihan rauhassa asioida pankki automaatilla. Pohjois marokko on eri asia. Siellä on vaarallisempaa

      200 e viikoksi

      400 e kaksi viikkoa

      250 e / kuussa pidemmäksi aikaa ( vuodeksi tai enemmän )

      vartioidulla alueella

      kalustettu, nykyaikainen, 2 km hienosta rannasta

      [email protected]

    • Pirjo43

      Minua on aina Marokossa miehet kehottaneet ottamaan ne loputkin vaatteet veks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe