Miten naisen tulisi pukeutua Marokossa?

justasking

Moikka!

Kovin ristiriitaista tietoa on löytynyt pukeutumissäännöistä joten ajattelin laittaa aluille uuden keskustelun. Olen parin viikon päästä lähdössä Marokkoon, Marrakechiin ja Agadiriin. Lämpöä siellä näyttäis olevan sen melkein 40, miten kannattaisi pukeutua? Onko soveliasta että olkapäät näkyy, voiko shortseja käyttää. Olen ymmärtänyt että pukeutua periaatteessa saa kuin haluaa, mutta mikä olisi järkevää, miten ehdottomasti ei kannata?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen, muitakin Marrakech ja Marokko vinkkejä saa antaa!

5

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekskyysmii

Silmät voi näkyä. Pidä kaapua 24/7 jossa on silmänreiät tai pieni pala leikattuna silmien edestä. Suomessakin suotava tyyli naisille tällainen kesällä.

• rabat

Hei....Luin juuri kirjoituksesi laittaessani oman kysymykseni oikeastaan ihan samasta asiasta. Tällä hetkellä oletkin sitten jo matkakohteessasi ilmeisesti...Minä taas olen lähdössä Rabattiin viikon päästä ja samat asiat askarruttaa. Toiv saan ASIALLISIA vastauksia,,,,Valitettavasti sinä et sellaisia saanut. Jos vaan huomaat tämän kommenttini ja kykenet vastausta laittamaan....kiitollisena ottaisin vinkkejä vastaan! Toivon että matkasi on antoisa ja odotustesi mukainen =)

• Olen ollut eri puolilla Marokkoa yhteensä noin vuoden työmatkoilla. Ei turistikohteissa ole suurta merkitystä pukeutumisella. Paikalliset naiset peittävät päänsä huivilla mutta vain jotkut peittävät kasvonsa. Ei Marokossa ole sellaista uskonnollista poliisia kuten Saudeissa tai Iranissa. Olkapäät peittävää paitaa kannattaa pitää auringon takia. Nyt olen Mauritaniassa ja täällä on suunnilleen samanlaista naisten pukeutuminen kuin Marokossakin.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjj

saa siellä pukeutua miten haluaa , mutta liiallinen paljastelu ei ole terveellistä. Omat hullunsa on joka maassa. Olen asunut Agadirissa 7 vuotta ja yleensä ottaen se on paljon turvallisempi kuin Helsinki tai keuruu. Yöllä kahden aikaan voi ihan rauhassa asioida pankki automaatilla. Pohjois marokko on eri asia. Siellä on vaarallisempaa

200 e viikoksi

400 e kaksi viikkoa

250 e / kuussa pidemmäksi aikaa ( vuodeksi tai enemmän )

vartioidulla alueella

kalustettu, nykyaikainen, 2 km hienosta rannasta

[email protected]

• Pirjo43

Minua on aina Marokossa miehet kehottaneet ottamaan ne loputkin vaatteet veks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5479
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1866
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe