Kyselin Elisalta tarjousta kuidun vedosta ja sanoivat kulujen olevan 27e metriltä mikä tuntuu melko järjettömältä kun vuodelta 2012 löytyi juttuja jolloin Sonera laskutti 13e metriltä. Toki ymmärrän jos hinta olisi noussut vaikka 17e mutta 27e metriltä kuulostaa sen verran järjettömältä että vedolle tulee heittämälläkin 40 000e hintaa. Itse kaivuuseenhan ei varmaan paria päivää enempää menisi ja tuolla hinnalla palkkaan ammattimiehen kaivelemaan ojia seuraavaksi vuodeksi. Voinko siis palkata jonkun toisen ammattilaisen vetämään kuidun vaikka sitten 50e/h hintaan jolloin lystyi olisi silti kymmeniä tuhansia halvempaa?
Saako kuidun vetää itse?
jani3629
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006