Enpä ennen huomannut tuollaista autoa mutta täytyy sanoa että parhaimman näköinen auto tällähetkellä.
ds5 on upein
8
109
Vastaukset
- Pierree
Kauneus on katsojan silmässä. Minusta ds5 on ruman näköinen tötterö, todella omituista Pokemon muotoilua.
- DS5
Älä nyt sotke tähän japsiautoja, niissä tyylittömyys kun kuuluu erottamattomaksi osaksi auton hankintaa. DS5 on muotoilun ja eleganssin huippua ja sen lisäksi PSA:n dieselit täysnahka sähköpenkit tekevät matka-ajosta pelkkää juhlaa.
- Mistäseupeinkohtalöytyy
Samaa taattua "ranskalaista rapeutta"
- ds5so
Olen tällaisen omistanut nyt 2 vuotta. Mahtava auto ja toimii kuin junan vessa.
- DS52.0
Moi, mites vaihde laatikko on toiminut/kestäny? mie haluasin ostaa ds5 sport chic 2.0L... Olis kiva kuulla vähä kokemksia.. :)
- glkgjgjg
Vaatii juuri oikean värin ja jokin valkoinen on valju taikka hopea ja varsinkin musta.
- TavoitteenaTankavaara
Mikä DS5. Onko se joku kullanhuuhdonta vaskooli vai mikä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237