Moi, olen Essi ja olen 14 vuotias, 172cm pitkä, painan 78 kg ja lääkäri sanoi että olen ylipainoinen. Haluaisin lihota paljon ja saada sellaisen roikkuvan mahan. Minusta on ihanan tuntuista kun maha kasvaa kerran shortsit repesivät syödessä ja mahan ympärys on nyt 97cm ja reisien taas 42 cm joten onks jotai hyvii lihomis vinkkei?
Haluan lihoa
essi154
3
732
Vastaukset
- ihraanaamaan
mäkkäriä vaan päivittäin. Sitten kebabbia ja ranskalaisia niin että rasva valuu suunpielistä, sekä turkkilaisten rasvalettupitsoja.
Mäkkärissä tuplajuustot on 2 e kipale. Oi että on nannaa. Moi Essi!
Haluaisin auttaa sinua tavoitteissasi!
Jos kiinnostaa niin laitahan viestiä:
[email protected]- Anonyymi00002UUSI
Vetäkää vaa kaikkee läskiruokaa ni kyl se siit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726