Viime joulun alla t.i.l.a.-ohjelmassa esiteltiin paristoilla toimiva jouluvalosarja, jonka sai hyvin ujutettua esim. pöydän kattaukseen, kun mitään sähköjohtosäkkäröitä ei ollut - pieni paristolaatikko kätkeytyi helposti koristeisiin. Valot olivat muistaakseni led-valoja, sellaisia pieniä...
Sain päähäni, että voisi täksi jouluksi askarrella "valaistuja" joulukoristeita, esim. jonkin katosta roikkuvan jutun, ja muistin nämä led-valot. Kävin maikkarin sivuilla katsomassa, mistä niitä mahdollisesti löytäisi, ja ilmeisesti niitä viime vuonna sai Ikeasta. Ikean valikoimista ei ainakaan nettisivuilta kuitenkaan löytynyt enää ko. tuotetta, enkä muista tällaisia paristokäyttöisiä ledejä nähneeni missään muuallakaan. Kuinkahan on, saisiko tämmöisiä jostain?
Paristokäyttöiset led-jouluvalot?
hmm
5
2986
Vastaukset
- J_K
ostat läjän haluamasi värisiä ledejä, johtoa, spivan arvoisia vastuksia sarjaan ja paristopitimen. Ja kolvi juottamiseen.
- tiipero-82
Niitä lötyy ihan isommista tavarataloista,Prismassa ainaki oon nähny, lisäks, Etolassa ainaki oli...kai niitä on kaikissa isomissa kaupoissa, taitaa olla tän joulun trendijuttu. :) Toivottavasti löytyy!
- täältä
http://www.spelektroniikka.fi/
saat tarvikkeet ja ohjeet. - Janna
Nuita löytyy nyt lähes joka marketista. Anttila myy, samoin Stockan jouluosasto jne.
- puolilautasbaari
JYSK kaupasta löytyy aa-paristokäyttöisiä, sopii vaikka "tyhjään" viinipulloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673