Varokaa Turun Nautikulmaa!

Pedrolito

Haluaisin varoittaa kanssaveneiliöitä Turun Nautikulmasta. Omistajalla ei ole omista tuotteistaan tietoa ja myytyään väärät tuotteet ei suostu palauttamaan rahoja. En ole siis itse hakenut tavaroita, vaan nämä ovat myyty minulle. Lisäksi kyseinen yritys ei ole koskaan kuulunut asiakaspalvelusta, joten ehdotan että venetarvikkeita hakeva henkilö pysyy kaukana Nautikulmasta.

52

4731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläukkorutise

      Olen kyllä eri mieltä. Silloin harvoin, eli n. 5 vuoden välein kun siellä käyn niin ei palvelussa mitään vikaa ole ollut. Hinnat vaan on aika korkeita, tällaiselle motonet/biltema palkansaajalle. Joitain hyviä erikoistuotteita sieltä kyllä saa jos talous on välillä paremmassa kunnossa. aikoinaan ostin sieltä 150 N avomeripelastusliivit poistohintaan tosi edullisesti.

    • TaukkiMikäTaukki

      Ulosannista päätellen lähtisin etsimään vikaa aloittajasta...

      • Kerransielläkäynyt

        Kerran siellä käyneenä voin kyllä sanoa, että ei koskaan enää... Oli aika omituinen suhtautuminen asiakkaaseen. Tiskin takana oli joku vanha gubbe, jolle oli tärkeämpää riidellä jonkun naisen kanssa kuin huomioida sisään saapunut asiakas?! Jostain ihmeellisestä syystä jäi kaupat tekemättä...

        Aloittajan avautuminenkin oli kyllä vähintäänkin outo.


      • naughtykulma

        Nautikulma menestyisi kyllä huomattavasti paremmin jos tuo vanha paarma potkastaisiin mäelle tuosta tiskiltä. Papalla ei ole mitään käsitystä tuotteista, mitä hänellä on myynnissä vaan useimmiten asiakas joutuu itse myymään itselleen tarvittavat tuotteet. Ulosanti on täysi nolla. Joskus olin kesken ostosten varma, että äijä kuoli kesken kaiken. Lisäksi ukko ei osaa edes rahastaa asiakasta vaan sitä varten soitetan kilikellolla täti takahuoneesta erikseen. Itse liikkeessä ei silti valikoiman puolesta ole valittamista.


      • treterthh
        naughtykulma kirjoitti:

        Nautikulma menestyisi kyllä huomattavasti paremmin jos tuo vanha paarma potkastaisiin mäelle tuosta tiskiltä. Papalla ei ole mitään käsitystä tuotteista, mitä hänellä on myynnissä vaan useimmiten asiakas joutuu itse myymään itselleen tarvittavat tuotteet. Ulosanti on täysi nolla. Joskus olin kesken ostosten varma, että äijä kuoli kesken kaiken. Lisäksi ukko ei osaa edes rahastaa asiakasta vaan sitä varten soitetan kilikellolla täti takahuoneesta erikseen. Itse liikkeessä ei silti valikoiman puolesta ole valittamista.

        Paha sitä pappaa on pois potkaista, kun sattuu omistamaan putiikin.


      • Selittää
        treterthh kirjoitti:

        Paha sitä pappaa on pois potkaista, kun sattuu omistamaan putiikin.

        No selittää sen että kaveri voi jatkaa tuohon malliin.


      • Pedrolito

        Siinä mielessä oli kyllä oma vika, kun en tiennyt mitä minun piti ostaa ja luotin "alan ammatilaiseen". Jos tällä varoituksella säästän edes yhden henkilön Nautikulman ongelmilta, niin hyvä. Nyt istutaan kuluttajaneuvonnan kanssa ja mietitään miksi Nautikulma ei vastaa viesteihin (ongelmat alkoi kesäkuussa) ja miten asian kanssa edetään. Kuluttajaneuvonnan mukaan, kyseinen yritys on heillekin ennestään tuttu.


    • salolaine

      Mitäs Nautikulman myynti on kommentoinut tapausta, aloittaja?

      • Pedrolito

        Ei muuta kun että ei palauta rahoja, tuotteita vastaan. Nyt istutaan kuluttajaneuvonnan kanssa ja mietitään miksi Nautikulma ei vastaa viesteihin (ongelmat alkoi kesäkuussa) ja miten asian kanssa edetään. Kuluttajaneuvonnan mukaan, kyseinen yritys on heillekin ennestään tuttu.


    • M.D

      Onko kuluttajaneuvoja yrittänyt soitella liikkeeseen ja sopia asiaa? Jos ei muu auta, vie asia kuluttajariitalautakuntaan. Sitä kautta saat asiaan ratkaisun. Nautikulman ei toki ole pakko suositusta noudattaa, mutta jos ei noudata, pääsee "mustalle listalle".

      Nautikulma on minusta ihan ok kunhan tietää etukäteen mitä haluaa eikä odotakaan saavansa asiakaspalvelua. Tietyt tuotteet ovat ihan järkevän hintaisia ja ok laatuisia.

    • EntinenAsiakas

      Pari vuotta sitten kävin sieltä katselemassa 18mm köyttä kelalla. Siellä oli 50 metrin kela ja naru, mutta kelassa luki, että siihen mahtuu 50 metriä 16-millistä köyttä ja köysi näytti 16-milliseltä. Se pappa vänkäsi, että kyllä se on 18-millistä ja alensi samalla koko ajan hintaa. Ostin lopulta tuotteet, kun hinta oli pudonnut n. 70% ja ajattelin, että 16 mm varmaan riittää poijunaruun. Onneksi kelassa sattui lukemaan "16mm", muuten olisin ehkä mennyt halpaan. Täytyy tosiaan olla tarkkana kun tuonne menee. Toisaalta joskus marraskuussa voi saada hyviäkin alennuksia. Nyt tarvitsisinkin 50 metrin ankkurinarun...

      • Anonyymi

        jee, heh heh🥕🛳⛴🛥🚤⚓⛵🚢🛎⏳🛶⌛


    • 098712

      En ole koskaan käynyt, mutta uteliaisuus heräsi. Pitää käydä ihmettelemässä moista luonnonihmettä!

    • Jerry_-Cotton

      Se vanha mäyrä, Pentti Siltala on valitettava tapaus. Olen alan ammattilainen (veneily), jonkun verras sieltä tavaraa ostanut, mutta nyt noin vuosi sitten lopullisesti lopettanut asioinnin.
      Asiaton, ylimielinen henkilökunta, joka ei ole tässä maailmassa kommentteineen ja temppuineen.

    • Vanhaveteraani

      Hän, Pentti Siltala on Nauticatin perustaja ja pitkäaikainen toimitusjohtaja. Ja se rahastava täti on hänen vaimonsa. Siltala on pitkän kokemuksen omaava venealan ihminen. Tietää jos viitsii.
      Ehkä on vähän jo väsähtänyt, mutta tiedoksi vain nuoremmille.

      • Nuoriveteraani

        No voi jeesus sentään. Olkoon keksinyt vaikka lääkkeen ikuiseen elämään, mutta miten se oikeuttaa kusipäiseen käytökseen asiakkaita kohtaan? Jos viitsi tietää, kannattaa pakata kimpsunsa ja pistää lappu luukulle. Ihan vain tiedoķsi vanhemille, että maailma ei toimi siten että jos keksii veneen, jossa yhdistyy moottoriveneen ja purjeveneen kaikkein huonoimmat puolet korostetusti, niin voi alkaa käyttäytymään idioottimaisesti ja muut ovat jotenkin velvollisia kunnioittaen kantamaan rahansa idiootin kioskiin.


      • Gyholt
        Nuoriveteraani kirjoitti:

        No voi jeesus sentään. Olkoon keksinyt vaikka lääkkeen ikuiseen elämään, mutta miten se oikeuttaa kusipäiseen käytökseen asiakkaita kohtaan? Jos viitsi tietää, kannattaa pakata kimpsunsa ja pistää lappu luukulle. Ihan vain tiedoķsi vanhemille, että maailma ei toimi siten että jos keksii veneen, jossa yhdistyy moottoriveneen ja purjeveneen kaikkein huonoimmat puolet korostetusti, niin voi alkaa käyttäytymään idioottimaisesti ja muut ovat jotenkin velvollisia kunnioittaen kantamaan rahansa idiootin kioskiin.

        Joaknen on liikkeessään oikeutettu juuri sellaiseen asenteeseen asiakaita kohtaan kuin sattuu huvittamaan - asiakkaat liikkeeseen täysin vapaaehtoisesti hakeutuvat. Ei ole kuin kaksi putiikkia, joista jommasta kummasta löytyy melkeinpä mitä tahansa - joita muualta on vaikea saada edes tilaamalla. Nde kaksi putiikkia ovat Nautikolma ja Meredin. Molemmissa paikoissa hiukan erilaista palvelua kuin on totuttu nykyaikana, mutta voi koettaa tavaransa muualtakin hankkia jos siltä tuntuu ettei kestä palvelua, eikä tiedä mitä on kaupasta hakemassa.

        Aloittajakaan ei tainnut mitään tarkempaa tuotteistoistaan kertoa, ainostaan ilmaista ettei ollut kivaa. Sellaista asiakaskuntaa riittää. Ostetaan, ja sitten ollaan palauttamassa - ei tarvikekauppa mitään arvontaa ole.


      • Asiaviplitön
        Gyholt kirjoitti:

        Joaknen on liikkeessään oikeutettu juuri sellaiseen asenteeseen asiakaita kohtaan kuin sattuu huvittamaan - asiakkaat liikkeeseen täysin vapaaehtoisesti hakeutuvat. Ei ole kuin kaksi putiikkia, joista jommasta kummasta löytyy melkeinpä mitä tahansa - joita muualta on vaikea saada edes tilaamalla. Nde kaksi putiikkia ovat Nautikolma ja Meredin. Molemmissa paikoissa hiukan erilaista palvelua kuin on totuttu nykyaikana, mutta voi koettaa tavaransa muualtakin hankkia jos siltä tuntuu ettei kestä palvelua, eikä tiedä mitä on kaupasta hakemassa.

        Aloittajakaan ei tainnut mitään tarkempaa tuotteistoistaan kertoa, ainostaan ilmaista ettei ollut kivaa. Sellaista asiakaskuntaa riittää. Ostetaan, ja sitten ollaan palauttamassa - ei tarvikekauppa mitään arvontaa ole.

        Kaikkein selkeimmät ja vilpittömimmät kirjoitukset syntyvät lauantain aamuyön tunteina.


      • Asiaviplitön kirjoitti:

        Kaikkein selkeimmät ja vilpittömimmät kirjoitukset syntyvät lauantain aamuyön tunteina.

        Lauantai aamuyö?


      • Vanhaveteraani
        Nuoriveteraani kirjoitti:

        No voi jeesus sentään. Olkoon keksinyt vaikka lääkkeen ikuiseen elämään, mutta miten se oikeuttaa kusipäiseen käytökseen asiakkaita kohtaan? Jos viitsi tietää, kannattaa pakata kimpsunsa ja pistää lappu luukulle. Ihan vain tiedoķsi vanhemille, että maailma ei toimi siten että jos keksii veneen, jossa yhdistyy moottoriveneen ja purjeveneen kaikkein huonoimmat puolet korostetusti, niin voi alkaa käyttäytymään idioottimaisesti ja muut ovat jotenkin velvollisia kunnioittaen kantamaan rahansa idiootin kioskiin.

        Turhaan kiihkoilet. Itse keksit tuon kunniotuksen. Kerroin vain kuka on kun ei tiedetty. Viitsiminen tuli siitä kun oltiin ostamassa pelastuslauttaa. Siltala kertoi
        asiantuntevasti lauttojen ominaisuudet ja luokitusstandardit.
        En minäkään Nauticatia hankkisi. Näyttää kuitenkin menestyneen maailmalla. Kierrettiin 4 kuukautta Välimeren satamia. Eipä juuri muita suomalaistekoisia botskeja ollut kuin Swan ja Nauticat.
        Turussahan löytyy näitä vaihtoehtoja. VixxxxViljasella kunniotetaan asiakkaita
        niin ettei ovesta kannata sisään mennä. Hänelläkin on oma tarinansa muuta kertokoon sen joku muu.


      • LLink5
        Nuoriveteraani kirjoitti:

        No voi jeesus sentään. Olkoon keksinyt vaikka lääkkeen ikuiseen elämään, mutta miten se oikeuttaa kusipäiseen käytökseen asiakkaita kohtaan? Jos viitsi tietää, kannattaa pakata kimpsunsa ja pistää lappu luukulle. Ihan vain tiedoķsi vanhemille, että maailma ei toimi siten että jos keksii veneen, jossa yhdistyy moottoriveneen ja purjeveneen kaikkein huonoimmat puolet korostetusti, niin voi alkaa käyttäytymään idioottimaisesti ja muut ovat jotenkin velvollisia kunnioittaen kantamaan rahansa idiootin kioskiin.

        Voi kiesus, pitikö tähän tuo moottoripursi kortti sitten ottaa. Varmaan puhut Nauticatin omistaneena ja kokemuksesta, sekä sittemmin kunnollisen uppoamarunkoisen matkamoottoriveneen hankkineena.


      • vinkvinki
        LLink5 kirjoitti:

        Voi kiesus, pitikö tähän tuo moottoripursi kortti sitten ottaa. Varmaan puhut Nauticatin omistaneena ja kokemuksesta, sekä sittemmin kunnollisen uppoamarunkoisen matkamoottoriveneen hankkineena.

        Voi tsiisus, pitikö sitten kaivaa tuollainen 2 vuotta vanha kirjoitus esiin.


    • tyytyväinenostaja

      Ihmettelen näiden kummankin kauppiaan arvostelemista (nautikulma/meredin) aina olen saanut asiallista palvelua ja opastavia neuvoja asennuksiin. Ehkä itsessäni on sitten vika : )

    • yxmerimies

      Jokunen vuosi sitten Nautikulmassa käydessäni siellä oli töissä myös ihan mielettömän kaunis nainen. Siinä olisi ollut hyvä vetonaula liikkeeseen. Olikohan sitten tytär vai joku harjoittelija vaan.

      Ei ole kyllä miehen merkki jos arvostelee negatiivisesti jotain henkilöä piiloutumalla itse nimimerkin taakse. Akkain hommaa sanon minä.

      asioita voi arvostella ja positiivista sanoa jostain ihmisestä nimimerkinkin takaa, mutta jos yksilöä mollaa, pitää olla munaa rehdä se oikealla nimellä.

      • kaksmerimies

        Sinä kuitenkin arvostelet toista kirjoittajaa puskasta nimimerkin takaa :D

        Vai on ko yxmerimies mahdolisesti etu- vai sukunimi?


      • mieti.vielä
        kaksmerimies kirjoitti:

        Sinä kuitenkin arvostelet toista kirjoittajaa puskasta nimimerkin takaa :D

        Vai on ko yxmerimies mahdolisesti etu- vai sukunimi?

        Noin minäkin ensinäkemältä ajattelin. Mutta jos hiukan tarkemmin ajattelet, kyse oli kaikille tuntemattomaksi jääneestä henkilöstä. Ja kyse oli negatiivisesta arvostelusta, erittäin kauniiksi kehuminen tuskin täyttää sitä kriteeriä.


    • Pedrolito

      Vuosi on kulunut ja keväällä kuluttajariitalautakunta antoi päätöksen että Nautikulma tulisi palauttaa rahat tuotteita vastaan. Kävin siellä päätös mukanani ja Pentti sanoi vaan että hän ei noista välitä. No, lakitoimiston puheelle ja asianajaja lähetti kirjeen Nautikulmalle missä luki että jos kuluttajariitalautakunnan päätöstä seurata, asia viedään oikeuteen. Aikaa vastata 30.6. asti. 30.6. tuli ja meni, joten oikeuteen mennään syksyllä.

    • Rupesipakiinnostamaan

      Kerropa nyt aloittaja että minkälaisen tuotteen ostit, mikä meni palvelussa pieleen ja missä kohtaa yritit tuotetta palauttaa?

      Ihan vaan jotta tarina saa vähän syvyyttä, ja osataan vähän miettiä että kuinka pahasti tässä liike mokasi.

      • Kukaluuteolevasi

        Jos kuluttajariitavaltakunta on ottanut kantaa asiaan, niin ketään ei kiinosta mitä mieltä joku suolipalstan besserwisser on :D


    • jooajoo

      Kyllähän sen höppänä Siltalan kanssa asiallisestikin saa kauppoja tehtyä,
      tinkaaminen on kyllä mahdotonta tämän herran kanssa

    • Krjohans

      Kävin tänään kyseisessä kaupassa ja ei voi kun ihmetellä omistajan asenne asiakkaita kohtaan. Jätin kaupat tekemättä tämän vanhan paarman takia. Olin ostamassa tankkia veneeseen (päässä oli jo ostopäätös tehty), mutta tankkeja ei saanut katsoa ja mitata ennen kaupantekoa. Vasta kiivaan keskustelun jälkeen suostui hakemaan tankkia takahyllyltä. Eikä se palauta rahoja jos ei olisi sopinut veneeseen. Onneksi tuli kysyttyä.
      Alan ammattilaisena en voi suositella kyseistä kauppaa kenellekään! Jättäkää siis tämä vanha käpy rauhaan ja antakaa rahat jonnekin muualle.
      Ps. Kaupasta lähti toinenkin asiakas samasta syystä kun odotin vuoroani. Viihdettä siis todennäköisesti luvassa jos siellä käy :)

      • Paarmojen.aika.ohi

        No, se on aina ollut haasteellista tuo kaupan käyminen Nautikulmassa, se on sellainen veneilijaän "ammattitutkintoon" kuuluva, tai pitäisi olla - suoritus, siis jos pystyy ilman murha ajatuksia hankkimaan jotain Nautikulmasta. Paras ja oikeastaan ainoa hetki jollloin sieltä jotain voi ostaa on, kun tuo vanha "paarma" on vessassa vaipan vahdossa. tai jos kaupan nuoremmat myyjät ehtivät väliiun kaupankäynnin pelastamaan.

        Kokemus on aika lannistava, mutta pätevöityneenä veneilijänä, siis useita onnistuneita ostosuorituksia Nautikulmasta suorittaneena - tuskastuneena ja monen yrityksen jälkeen, mutta läpäiseenä kuitenkin. Neuvona on, varaa aikaa ja varaudu myös useaan käyntiin liikkeessä, jotta saat otollisen ostoshetken (sitä voi väijyä myös ikkunan takaa kadulta), vaihtoehtona on se, että useasti käynnin aikana mainitsee sanan alennus "paarmalle", jonka henkinen tila laskee niiden myötä nollille, ja muu henkilökunta siirtää hänet takatiloihin "huilaamaan" ja sitten kaupankäynti voi jatkua hiukan valistuneempien myyjien kanssa.


    • Krjohans

      :) Kiitos vinkistä.
      Jatkoin Nautikulman jälkeen suoraan Merediniin ja siellä oli palvelutaso täysin eri luokkaa. Sain heti ystävällistä apua, ja valikoimasta löytyi sama tankki halvempaan hintaan.
      Täytyy vielä mainita että olen joskus saanut myös hyvää palvelua nautikulmassa, silloin kyseistä paarmaa loisti poissaolollaan..
      Pitäisi varmaan laittaa linkki tähän keskusteluun heidän sähköpostiin :)

      • Paarmojen.aika.ohi

        Meredin on petrannut palveluaan huomattavasti, siellä on jopa pari myyjää jotka hymyilevät asiakkaille.


    • Jasumajor

      Olen täysin samaa mieltä.myivät väärän vaijerin veneeseen.ja väittivät että olen itse tilannut väärän.vaikka kysyin heiltä että saan oikean tuotteen.paskat.väärä tuote tuli.eikä rahoja takaisin.

    • Anonyymi

      Hei!
      Alkuperäisen postauksen kirjoittaja täällä. Tänään uusi yrittäjä (ilmeisesti entisen omistajan sukulainen) otti yhteyttä että hän on saannut kuluttajariitalautakunnan päätöksen ja palauttaa minulle rahat. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin, vaikka tässä ehtikin vierähtää 4 vuotta :D
      Toivottavasti hän hoitaa putiikin paremmin kun entinen yrittäjä.

      • Anonyymi

        Ja toivottavasti saavat myös nettisivut vähän paremmiksi. Minusta aika kankea käyttää.


    • Anonyymi

      Minulla on vain hyviä kokemuksia Nautikulmasta. Tosin oikean tuotteen valinnasta on vaihdeltu yleensä useitakin sähköposteja ja kommunikointi on ollut helppoa ja ongelmatonta.

      En tietenkään väitä, etteikö muiden ongelmat ole todellisia eikä minun kokemuksiani voi laajentaa yleiseksi totuudeksi. Halusin kuitenkin tuoda tämänkin puolen esille ihan vain oikeudenmukaisuuden vuoksi.

    • Anonyymi

      Niin, onhan se uudessa paikassa ja uutta henkilökuntaa. Minullakaan ei ole huonoja kokemuksia.

    • Anonyymi

      Aika vanha vitja on herätetty henkiin.

      Niin että onko se Pentti S. kuollut vai joko on malttanut eläkkeelle heittäytyä.

      • Anonyymi

        On eläkkeellä.


    • Anonyymi

      Pentille syd .terv
      Porvoon Pirkolta.👌🙂⚘🔥🏆

      • Anonyymi

        Vieläkö joku ylipalkattu, bitcoin miljönääri, perijä tai lottovoittaja ostaa jotain suomalaisesta venealan kivijalkakaupasta ? Yhtäaikaa mielenkiintoista ja huvittavaa. Onhan se kivaa kun joillain kasvaa raha puussa. Pitäisköhän perustaa joku venekrääsäkauppa tässä itsekin ja myydä niitä samoja kiinalaisia muovirimpuloita 6 krrtaiseen hintaan, ehkä palkata joku 20 v beibe pyörimään vielä silmän iloksi hymyilemään asiakkaille.

        Omalta kohdalta se on Ensisijaisesti ostettava kiinasta, toissijaisesti englannista tai saksasta, ja pakon edessä suomakaisesta sekatavarakaupasta/itse tehden. Jos asioisin meredin/bautikulma tyylisissä kaupoissa, joutuisin luopumaan veneharrastuksesta tai siirtymän soutuveneilyyn. Töitä rahan eteen tekev tässä silti ollaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö joku ylipalkattu, bitcoin miljönääri, perijä tai lottovoittaja ostaa jotain suomalaisesta venealan kivijalkakaupasta ? Yhtäaikaa mielenkiintoista ja huvittavaa. Onhan se kivaa kun joillain kasvaa raha puussa. Pitäisköhän perustaa joku venekrääsäkauppa tässä itsekin ja myydä niitä samoja kiinalaisia muovirimpuloita 6 krrtaiseen hintaan, ehkä palkata joku 20 v beibe pyörimään vielä silmän iloksi hymyilemään asiakkaille.

        Omalta kohdalta se on Ensisijaisesti ostettava kiinasta, toissijaisesti englannista tai saksasta, ja pakon edessä suomakaisesta sekatavarakaupasta/itse tehden. Jos asioisin meredin/bautikulma tyylisissä kaupoissa, joutuisin luopumaan veneharrastuksesta tai siirtymän soutuveneilyyn. Töitä rahan eteen tekev tässä silti ollaan

        Onneksi Venäjältä ja Kiinasta ei tule purjehdukseen mitään mitä kannanattais ostaa.Kun sieltä ei tilaa mitään niin on silloin eettinen kuluttaja


    • Anonyymi

      Minusta on hyvä että tulee keskusteluihin epäkohtia tai peräti huijauksia kaupanteossa jotta muut osaavat varautua ettei mene samaan lankaan,Vaikka toisaalta Nigerialais bisnekset 300% voitolla tehoavat yhä edelleenkin niihin joilla sitä on millä mällätä.Me pienempi tuloiset katsomme ja kyselemme missä ja kenenkä kanssa teemme kauppaa, pienempituloisilla veneilijöillä kun ei ole paljon vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Hyvin argumentoitu. Veneilyt tulisi äkkiä muuten tien päähän jos sitä rahaa jakelisi kuin flaijereita


      • Anonyymi

        Eipä kannataisi nostaa näitä vuosia vanhoja keskusteluja ylös, ellei ole erityistä aihetta. Nautikulman omistus on vaihtunut keväällä 2019 enkä ainakaan itse löytänyt syytä nostoon.


    • Anonyymi

      Nautikulma on ainoita ellei ainoa paikka, josta saa isoille veneille varaosia ja tarvikkeita. En tarkoita nyt plotteria ja selaista tavaraa, jota myydään joka kiesokissa, vaan esimerkiksi ohjaukseen, voimansiirtoon ja sähköö liittyviä raskaan sarjan tuotteita.

      Ymmärrä kyllä, jos joku, joka ei tiedä, mitä tarvitsee, turhautuu liikkeessä. Jos on tietoa siitä, mitä tarvitsee, niin silloin on palvelu erinomaista. Pelkän soutuveneen tapin kanssa pähkäilyyn ei tarvitse tuhlata asiantuntijoiden aikaa.

    • Anonyymi

      Kyrpä on heittänyt lusikan nurkkaan.

    • Anonyymi

      Olen ainakin itse saanut Kaarinassa olevasta liikkeestä hyvää tavaraa kohtuuhinnalla. Ihan kaikki ei ole edes esillä. Siinä on vieressä iso varasto jossa on ankkurikettinkiä yms tavaraa.

      • Anonyymi

        Hyvä, että sinua onnistanut. Itse pyysin tarjousta viime keväänä yhdestä härpäkkeestä ja löysin saman tuotteen ei vene liikkeestä -40 halvemmalla Turusta, 480€ on kyllä iso raha antaa tosta vaan ylimääräisenä Nautikulmalle, joten ostin sen sieltä ei vene liikkeestä...

        Joo kyllä siellä on tavaraa ja osa kilpailukykyiseenkin hintaan, mutta tarkka saa olla hintatasosta, jott ei kuseteta...


      • Anonyymi

        Näin on, ja palvelutahtoakin löytyy vaikka hakusessa olisi vain joku parin kolmen euron kikkare. Siinä toisessa turkulaisessa oli aikoinaan vielä parempi meninki kunnes koitti sukupolven vaihdos eikä alle nelinumeroisten tuotteiden kauppaaminen enää kiinnostanut, mutta sehän häipyi Turusta ja häärii nykyään Paraisilla mitä häärii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7810
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      979
    8. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe