Onkohan kellään samoja ongelmia, kun mulla elisan kaapelimodeemi katkeaa joka ilta samalla hetkellä kun vaihtuu yösähkölle. Yhteyden löytäminen uudelleen kestää monta tuntia. Modeemille on ylijännitesuoja! Voiko thompsonin boksissa olla vikaa? AUTTAKAA!!!!!
kaapeli katkeaa
5
1609
Vastaukset
- juutas
No, jokatapauksessa laita modeemille sähköt UPSista jolloin sähköt tulee akulta.
- Jaska
Kannatta myös tietokone laittaa sen UPS:n taakse. Joku ihme jänniteheilahdus tulee kun kaikki kylän yösähkölaiteet menee päälle.
- 123
Mulla on kaapelimodeemi ja
merkiltään kanssa thompson.
Se ei tosin ole elisan verkossa.
Mutta ei tuommoisia ongelmia
Jotain vikaa sulla on varmaan
kun toimiseen menee monta tuntia
kysy operaattorilta.
Jos itse sammutan modeemista virran
niin se kyllä lähtee toimimaan muutamassa sekunnissa. - joka ilta
Vihdoin pääsin maanantaina elisan helpdeskiin lävitse ja tänään kävi korjaaja, joka sanoi vian olevan KOKO FORTUMIN VERKOSSA, AINAKIN RIIHIMÄEN ALUEELLA!!!! Fortumin jännite tippuu kuulemma pariksi tunniksi niin alas, ettei modeemi saa tarpeeksi virtaa!!!! Samalla sähkölaitteet on vaarassa hajota! Jossain kuulemma virransyötön alijännitteen takia hajosi sähköpatterit!!! Fortumilla on aina ollu kallista sähköö, mut sitten se vasta onki kallista ku laitteet hajoo sen takia! Elisa antoi tehokkaamman muuntajan ja ny pitäs toimii.
- mitä pienempi jännite sitä
kauemmin vastukset kestävät,eivätkä ole ollenkaan
herkkiä jännite vaihtelulle.Ainoastaan uudet
elekroniset patteritermostaatit voisivat hajota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810