Onkohan kellään samoja ongelmia, kun mulla elisan kaapelimodeemi katkeaa joka ilta samalla hetkellä kun vaihtuu yösähkölle. Yhteyden löytäminen uudelleen kestää monta tuntia. Modeemille on ylijännitesuoja! Voiko thompsonin boksissa olla vikaa? AUTTAKAA!!!!!
kaapeli katkeaa
5
1599
Vastaukset
- juutas
No, jokatapauksessa laita modeemille sähköt UPSista jolloin sähköt tulee akulta.
- Jaska
Kannatta myös tietokone laittaa sen UPS:n taakse. Joku ihme jänniteheilahdus tulee kun kaikki kylän yösähkölaiteet menee päälle.
- 123
Mulla on kaapelimodeemi ja
merkiltään kanssa thompson.
Se ei tosin ole elisan verkossa.
Mutta ei tuommoisia ongelmia
Jotain vikaa sulla on varmaan
kun toimiseen menee monta tuntia
kysy operaattorilta.
Jos itse sammutan modeemista virran
niin se kyllä lähtee toimimaan muutamassa sekunnissa. - joka ilta
Vihdoin pääsin maanantaina elisan helpdeskiin lävitse ja tänään kävi korjaaja, joka sanoi vian olevan KOKO FORTUMIN VERKOSSA, AINAKIN RIIHIMÄEN ALUEELLA!!!! Fortumin jännite tippuu kuulemma pariksi tunniksi niin alas, ettei modeemi saa tarpeeksi virtaa!!!! Samalla sähkölaitteet on vaarassa hajota! Jossain kuulemma virransyötön alijännitteen takia hajosi sähköpatterit!!! Fortumilla on aina ollu kallista sähköö, mut sitten se vasta onki kallista ku laitteet hajoo sen takia! Elisa antoi tehokkaamman muuntajan ja ny pitäs toimii.
- mitä pienempi jännite sitä
kauemmin vastukset kestävät,eivätkä ole ollenkaan
herkkiä jännite vaihtelulle.Ainoastaan uudet
elekroniset patteritermostaatit voisivat hajota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434859- 652773
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2811830Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611746Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531236Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701152
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2781121