Rauhallinen vapaa-ajanpaikka pariskunnalle olisi haussa noin 100-150 kilometrin säteellä pk-seudulta. Pidempi vuokrasopimus kiinnostaisi. Talvilämmin, järven rannalla. Voi olla vaatimatonkin, sähköistetty kuitenkin. Vinkeistä kiitollisina!
Halutaan vuokrata rauhallinen vapaa-ajanpaikka
3
305
Vastaukset
- Vuosivuokra
Onko mökkitoiveenne vielä ajankohtainen? Minulle vapautuu 1.3 kiva hirsimökki 5 km Nummelasta. Jos kiinnosta niin soittele ja kerron enemmän. Puh. 0500-332682
Terveisin Hannu - Omistaja16mökkiä
Jos haluatte vähän erilaisen vuokramökin n.270km hesasta. Katso www.siirtolapuutarha.com tai soita Timolle 0400-437650
- kouhinmokit
Hei!
Onko asia vielä ajankohtainen? Meillä olisi vuokrattavana sähköistetty saarimökki kauniin Kuloveden rannalla Sastamalan Kutalassa (n. 45km Tampereelta). Lisätietoja löytyy osoitteesta www.kouhinmokit.net. Kerromme mielellämme lisää myös puhelimitse, p. 040 7303303/ Elina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802