Aistikkaita kesätöitä osa 1

KesäM

Tämä ei ole totta, tämä on unta. Kaunista unta josta ei halua luopua. Tiedäthän sen tunteen, kun toivot että aika pysähtyy ja jää vain tämä hetki.
Olen hieman alle 40-vuotias töitä tekevä perheellinen mies. Aikaa jää myös harrastuksille, tykkään kutsua niitä intohimoiksi. Urheilua monissa eri muodoissa ja aktiivista arkea sekä juhlaa lasten ja puolison kera. Nämä kaikki yhdessä aistikkaan seksuaalisuuden kanssa antavat syvyyttä ja nautintoa elämääni. Teen töitä logistiikkaan keskittyneessä isossa yrityksessä. Samassa työpisteessä työskennellään tiiviisti muutaman työkaverin kanssa. Etuoikeutena Minulla on äärimmäisen miellyttävät ja aistikkaat työkaverit, ainakin osittain. Erityispiirteenä on myös että poikkeuksellisesti heistä suurin osa on naisia. Itseäni muutaman vuoden vanhempi Anni on ehdottomasti mainitsemisen arvoinen. Annin lisäksi elämän ja seksuaalisuuden saloista hyvin perillä on myös itseäni hieman nuorempi Tea. Tean ja Annin kanssa juttu luistaa sujuvasti. Kesälomien vuoksi tänä sateisena ja koleana kesänä 2015 Tean ollessa lomalla, olimme Annin kanssa viikon samassa vuorossa kahdestaan. Helteistä ei silloin ollut tietoakaan. Anni on tummatukkainen, sopusuhtainen kaunotar. Annin kanssa on luonnollisen rento fiilis tehdä töitä ja jutella elämän eri asioista. Annilla on mies ja lapsi, kuin myöskin itseltäni löytyy jälkikasvua. Tämä on meitä yhdistävä tekijä ja myös rentouttava, kummallakin on oma paikkansa tässä elämässä. Usein jutut menevät rohkeaksi Annin kanssa, mutta ne ovat vain puhetta arjen tajunnan virrassa. Tänä kesänä Annilla oli sukulaispoikansa rippijuhlat joihin Hän kesämekkoa ostavansa suunnitteli. Anni on ruotsinkielinen, mutta puhuu sujuvasti myös suomea. Annin korostus kuulostaa seksikkäältä, ja yritän parhaani mukaan puhua ruotsia Annille. Annoin hieman vettä myllyyn ja kannustin Annia mekko ostoksille. Kerroin myös ohimennen että kesämekko ilman alusasua on sangen kiihottava ja sensuelli ilmestys. Erityisesti Annilla jonka rinnat ovat runsaan täyteläiset, mutta liian harvoin pukeutumisen myötä korostettuna. Kiusoittelin Annia pukeutumaan ostamaansa mekkoon jokin kerta töihin tullessaan, niin pääsisi antamaan mielipiteen näkymästä. Vähintään pyysin Annia ottamaan kuvan itsestään siinä menossa, tai näkymästä mekon alta. Tämmöistä naljailua se oli usein meillä.
Oli taas uusi aamu, tulin töihin pyörällä pienen aamutreenin jälkeen. Minulla oli tiukat työmiehen housut ja tumma t-paita ylläni, sopivat tällaiseen lämpöiseen kesäaamuun joita tänä kesänä ei turhan paljoa ole ollut. Lukitsin pyöräni ja menin pukuhuoneeseen ajatuksena vaihtaa työhöni sopiva suojavaatetus. Sain juuri kengät riisutuksi kun kuulin oven avautuvan. Tiesin tulijan olevan Anni. Käytimme tuttavallisesti samaa pukuhuonetta, aikuisia kun oltiin.
-"Anni!" huusin iloisesti näkemättä kuka oli tulossa.
-"Teme!" vastasi Anni kiljahtaen. Tämä oli kehittynyt meidän keskeiseksi humoristiseksi tavaksi tervehtiä toisiamme. Uusi päivä oli alkamassa ja Anni asteli pukuhuoneeseen, käänsin katseeni vaan näkymä ei ollutkaan tavanomainen.
Annin seksikästä vartaloa verhosikin raikkaan kesäinen kukkakuosissa oleva punainen mekko. Normaalisti ponnarilla olevat tummat hiukset olivat vapaina kesätuulen kihartamina kutreina.
-"Mekko tuli sitten hankittua?"
-" Sopiva löytyi. Vad tycker du?"
-" Det är jätte bra, tosi hyvin sopii sulle." , vastasin Annille pistäen merkille että Annin rinnat olivat vapaina mekon alla ilman liivejä. Anni oli niin kiihottavan näköinen että menin hieman hämilleni. Anni katsoi Minua silmiin ja hymyili omalla aidolla hymyllään. Varovasti Anni kosketti pakaroitani käsillään ja veti Minut kiinni itseensä ja sanoi.
-"Huomenta Teme!"
- "Huomenta Anni, näytät hyvältä kuten aina. Mekko todellakin sopii Sinulle", vastasin.
Jotain erilaista tilanteessa oli ja halasin Annia hellästi samalla hyväillen Hänen pitkiä hiuksiaan. Ne tuoksuivat kostean kesäisille, irtauduin nähdäkseni Annin kasvot ja hymyn. Katseemme kiinnittyi toisiimme, kaikki oli niin luonnollista ja kaunista. Painoin huuleni Annin huulia vasten, kielletty pieni suudelma nopeasti. Anni vastasi suudelmaani, ei varovaisesti vaan intohimoisesti. Jatkoimme suutelemista ja annoin käsieni vaeltaa pitkin Annin selkää ja kylkiä, vein käteni mekon alle ja tunsin paljaan pehmeän ihon Annin pakaroilla. Alushousuja ei siis ollut myöskään, sähköinen tunne virtasi kehoni läpi. Tunsin että kyrpäni alkoi turpoamaan tiukoissa housuissani. Vetäydyin Annista antaen kuitenkin käsieni jatkaa vaellustaan Hänen kesämekon verhoamassa kehossaan. Kosketin mekon päältä Hänen rintojaan, tunsin nännien heräävän ja hyväilin niitä pehmeästi. Sanoja ei enää tarvittu. Anni katsoi Minua ja vei oman kätensä housuni etumuksen pullistumaan, hyväillen sitä rauhallisesti. Tunsin että kyrpäni oli kova kuin rautakanki. Siirryimme viereiseen huoneeseen jossa nostin Annin istumaan pöydälle. Suutelin intohimoisesti Annin suuta hyväillen rintojen muotoja ja painoin Hänet pöydälle makaamaan.

0

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        333
        3739
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1689
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1510
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        57
        1448
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        27
        1300
      6. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        48
        1270
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        57
        1254
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        194
        1211
      9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1190
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1157
      Aihe