Tämän viestin haluaisin osoittaa musliminaisille.
Oletteko miettineet, sitä että miten lyhyt ihmisen elämä on? Peitätte kauneutenne, ja kuljette rumissa kaavuissa. Pian olette vanhoja ja ryppyisiä..
Kamalaa tuhlausta mielestäni. Itse olen aina nauttinut pukeutua ja seurata muotia. Erityisesti juhliin on aina ollut ilo pukeutua. Tiedän näyttäväni kauniilta ja nautin siitä.
Äärettömän ilotonta tuo kaapuihin pukeutuminen. Ja naista alistava!! Mielestäni huntu ei suojaa miltään, se on on enemmänkin maski, joka eristää maailmasta, patriarkkaalisen kulttuurin tuote.
No omapa on elämänne. Kadutte sitä vielä vanhana. Säälittää, kun näen teitä kaduilla. Tekisi mieli ravistella ja sanoa:HERÄTKÄÄ!!!
No, minä vedän nyt tiukat farkut jalkaan ja lähden joululahjaostoksille! Hyvää joulua!
Muslimisiskot!!!
4
518
Vastaukset
- .....
Luulempa, ettei yksikään kaunis suomalaisnainen ole kääntynyt muslimiksi. Korjatkaa, jos olen väärässä.
- Esko
http://hem.bredband.net/hodja/inledning.htm
hunnutettu vaimo
Eräänä päivänä Hodja väsyi lesken elämäänsä. Naapurit auttoivat häntä löytämään naisen elämäänsä. Perinteiden mukaan, morsian ei näyttänyt kasvojaan hunnun alta tulevalle miehelleen ennen hääpäivää. Hodja ja nainen puhuivat ja päättivät mennä naimisiin. Naisella mustan hunnun alla oli kaunis ääni, mutta valitettavasti hän oli sekä vanha että ruma. Hodjan hääpäivänä nainen otti pois huntunsa ja sanoi;
Kerro minulle, kenelle sukulaisillesi ja tuttavillesi voin näyttää kasvoni ilman huntua.
-Näytä kasvosi kenelle tahansa, mutta älä näytä minulle, vastasi Hodja.
- ja jos oli
niin mimkä takia?
Oliko Aatami mustankippee Eevastaan? että kauneus on katsojan silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869