Tämän viestin haluaisin osoittaa musliminaisille.
Oletteko miettineet, sitä että miten lyhyt ihmisen elämä on? Peitätte kauneutenne, ja kuljette rumissa kaavuissa. Pian olette vanhoja ja ryppyisiä..
Kamalaa tuhlausta mielestäni. Itse olen aina nauttinut pukeutua ja seurata muotia. Erityisesti juhliin on aina ollut ilo pukeutua. Tiedän näyttäväni kauniilta ja nautin siitä.
Äärettömän ilotonta tuo kaapuihin pukeutuminen. Ja naista alistava!! Mielestäni huntu ei suojaa miltään, se on on enemmänkin maski, joka eristää maailmasta, patriarkkaalisen kulttuurin tuote.
No omapa on elämänne. Kadutte sitä vielä vanhana. Säälittää, kun näen teitä kaduilla. Tekisi mieli ravistella ja sanoa:HERÄTKÄÄ!!!
No, minä vedän nyt tiukat farkut jalkaan ja lähden joululahjaostoksille! Hyvää joulua!
Muslimisiskot!!!
4
521
Vastaukset
- .....
Luulempa, ettei yksikään kaunis suomalaisnainen ole kääntynyt muslimiksi. Korjatkaa, jos olen väärässä.
- Esko
http://hem.bredband.net/hodja/inledning.htm
hunnutettu vaimo
Eräänä päivänä Hodja väsyi lesken elämäänsä. Naapurit auttoivat häntä löytämään naisen elämäänsä. Perinteiden mukaan, morsian ei näyttänyt kasvojaan hunnun alta tulevalle miehelleen ennen hääpäivää. Hodja ja nainen puhuivat ja päättivät mennä naimisiin. Naisella mustan hunnun alla oli kaunis ääni, mutta valitettavasti hän oli sekä vanha että ruma. Hodjan hääpäivänä nainen otti pois huntunsa ja sanoi;
Kerro minulle, kenelle sukulaisillesi ja tuttavillesi voin näyttää kasvoni ilman huntua.
-Näytä kasvosi kenelle tahansa, mutta älä näytä minulle, vastasi Hodja.
- ja jos oli
niin mimkä takia?
Oliko Aatami mustankippee Eevastaan? että kauneus on katsojan silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292865- 1141150
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749