Iskareiden vaihto edessä!

Väbä1

Kysymys asiantuntijoille! Autona V70 2,4 Aut Bensaturbo, Vm 2000(-2004). Auto siis kakkoskorimallin ensimalli ja helmasyntinä etuiskarin yläkumipuslan kulumisesta johtuva kitinä. Kun en ole varma kuinka pitkään autoa pidän, kysyisin mielipiteitänne! Pitäisikö etukulmien iskareiden lisäksi vaihtaa myös jouset. On sellainen tunne, että jouset voisi olla jäykemmätkin. Melkein kuin olisi jenkkimarkkinoita ajatellen aikanaan laitettu näinkin joustavat. Vai jäykistyykö riittävästi pelkästään iskareita vaihtamalla!? Autolla ajettu nyt 245Tkm. Vielä tuli mieleen, paljonko teillä "syö" oljyä öljynvaihtovälillä. Minulla 3-5 litraa. Ei vuoda kuitenkaan mistään.

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näbä

Asenna jäykemmät iskunvaimentajat. Normaalin auton öljynkulutus on alle. 0,2 litraa 1000 kilimetrillä eli 2 l/10 000 km.

• Kiitti vinkistä. Noh sehän tuhlaa sitten juuri sen n. 3 litraa / 15tkm öljynvaihtoväli! Kuulemma pakoputkesta karkaa kertoi joku "ekspertti"!?

• EdgeA5B5

Jaa että normikulutus 2l/ 10000km ja passkat. 3. volle ajettu 259000km menossa ja 30000km välillä tarvii korkeintaa yksi litra lisätä jos sitäkään. Tietty että jos sinne koneeseen laitetaan jotain Neste/Teboilin paskaa niin syö ihan varmaan koneen paskaksi. Itse olen ostanu aina ulkomailta Castrollin vain Volvoon tekemää öljyä. Kulutus ja öljy on aina ollut alle tehtaan ilmoituksien. Suomessa huippuöljy maksaa tuplahinnan mitä esim saksassa.
      Volvon koneet on tehty toimimaan Castrollin öljyillä ja siksi köyhillä ei ole vara ajaa niillä.

• IhmeMiesOn

Oho, oekeen ulukomaelta. Vau.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe