Moi! Olen pian 18 vuotias poika ja alapääni on aina ollut hieman kuiva mutta vain peniksen juuresta ja tämäkin johtunut höylällä sheivaamisesta. Nyt kuitenkin yhtäkkiä terskaani on ilmestynyt punaisia pilkkuja jotka ovat hieman arkoja ja niihin on alkanut kasvamaan pientä rupea. ovat siis pieniä ei minkäänlaisia sieniä.. myös peniksen keskivarteen on taakse ja eteen tullut rupia ja nämä todella häiritsevät minua! minulla on aina ollut sheivatessa ongelmia että on tullut punaisia pisteitä karva alueille mutta nyt vähän pelottaa nämä peniksessä olevat pilkut. tyttöystäväni kävi noin vuosi sitten tarkistuttamassa oman alapäänsä ja hänelle todettiin herpes ja olemme olleet yhdynnässä ilman kondomia. voiko tämä olla herpes? vai jokin muu ihotauti tai vain ihon kuivuminen? masturboin myös joka päivä eikä minulla ole esinahkaa joten iho voi peniksessä olla myös välillä kovilla. yritän myös olla pesemättä mahdollisimman paljon alapäätäni saippualla. Millaisia hoitokeinoja tai onko muilla kokemuksia tällaisesta ja miten hoiditte? arvostaisin todella asiallisia vastauksia ja pitkiä !
alapää kuivuu ja tuleee rupia
18poika
2
366
Vastaukset
- kentietääpi
Siis onko sulta leikattu koko esinahka pois?
Miksi?
Kireä esinahka leikataan, mutta mahdollisimman vähän.
Näppylät voivat olla ärtyneisyyttä, joka voi johtua saippuasta (käytä hajusteetonta), vaatteiden materiaalista, runkaamisesta, pyykinpesuaineesta jne...
Ihotautilääkäri on varmaan paras lääkäri tutkimaan sinua, jos omat konstit ei auta.
Voi myös olla genitaaliherbestä. - kotitohtori
Kuulostaa herpekseltä,lääkäriin reippaasti nuori mies.Älä koko ajan runkkaa,anna vehkeen rauhoittua,jää koukkuun orgasmeihin ja riippuvuuvs iskee,aina pitäs saada,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994260Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743561065- 1861012
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64816
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10797Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796