Mikä korjaamo paras kuopiossa

hihna

Pitäisi vaihtaa fordiin jakopään hihna.Mihin kannattaa viedä.

89

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notietysti

      Pärnäsen korjaamolle.

      • James_Potkukelkka

        Samaa mieltä.


      • sillevaanjoo

        Tai Jylpylle korjattavaksi. Jylppyy? Jylppyy! Jylppy!!!


    • Menikaikkiok

      Öljyjokeri, nyk. Kallantiellä.

    • keijo7

      korjaamo Mika Jauhiainen on hyvä tasavallankadulla.

      • huihuh

        Nyt lopeta Mika!


      • tare333

        Mika kehuu itseään ja saa ilmaista mainosta,hyvä olet,lopeta jo kehumisesi


      • tare777

        Vie Mikalle tekee edullisesti,jos et tarvitse kuittia


      • veki77

        Eikä oo takuuta töistä,kannattaa viedä rehelliseen korjaamoon,joskus voi tulla kalliiksi,kun vie kaiken laisille huijareille.


      • jihuli

        Kateelliset täällä panettelee toisiaan ja itselläänkin "kuititon firma".


    • voortinukko

      Timantti Team tekköö hyvvee työtä, oon käyttäny siellä autoni jo vuosia.

    • ksjlksjadksjd

      Miten tämä liittyy Kuopioon?

    • tiissel

      Etkö ymmärrä? Mikä korjaamo paras kuopiossa?

      • ashdasgdjashgd

        En. Miksi se auto pitää korjata juuri Kuopiossa? Leppävirroilla, Iisalmessa ja Varkaudessakin on autokorjaamoita. Mikä ihmeen hinku kaikilla maalaisilla on tuoda ne kotteronsa juuri tänne Kuopioon korjattaviksi.


      • humppeli
        ashdasgdjashgd kirjoitti:

        En. Miksi se auto pitää korjata juuri Kuopiossa? Leppävirroilla, Iisalmessa ja Varkaudessakin on autokorjaamoita. Mikä ihmeen hinku kaikilla maalaisilla on tuoda ne kotteronsa juuri tänne Kuopioon korjattaviksi.

        No niin, lopetetaanpas nyt se venkoilu, vaikka savosta ollaankin. Kuopiossa autokorjaamoita on eniten ja hyvää työtä tehdään. Olen ollut itse hyvin tyytyväinen. Olen toki korjauttanut autoani joskus muuallakin Savossa, eikä ole tarvinnut reklamaatioita niistäkään tehdä. Kuopiossa on se etu, että isonkin remontin voi tehdä nopeasti, kun koneistamot sun muut löytyy suht läheltä. Pienemmissä paikoissa menee hieman aikaa jo siiihen, että saa kaikki varaosat.

        Se, missä ja miten autonsa korjaa, on itse kunkin oma asia ja valitaan tilanteen mukaan.


    • ksfjksdljfkldsj

      Mittee sitä turhoo arvuuttelemmaan kelle veis, eikös Fordin virallinen edustaja ja huoltoliike oo Rinta-Jouppi? Luulis ainakii että siellä merkkiin perehtyneillä asentajilla olis homma parhaiten hallussa.
      Kuulin joskus semmosta että ainakin Fiestan jakopäässä ei oo mitään perinteisiä ajoitusmerkkejä joten jos ei tiedä miten kampi- ja nokka-akselit saadaan oikeaan tahtiin jakohihnan vaihdossa ja pistää vaan summassa, seurauksena on varmaan kallis moottoriremontti.
      Kympin mies voi tehdä tonnin vahingot.
      Niin ja en ole töissä mainitsemassani firmassa vaan täysin toisella alalla mutta ainakin omaa autoa huoltaessa, näin tärkeässä kohteessa käytän mieluiten merkkiin perehtynyttä liikettä, öljytkin jos vaihdan itse niin hankin suodattimen merkkiliikkeestä ym.

      • huijarimeininki

        No se hinta pompsahtaa sielläpäin. Luvattiin toiseen hintaan ja noudettaessa oli viiskymppiä kalliimpi. Tuli sitten kaks huoltoa samalla kertaa siinä talossa; ensimmäinen ja viimenen.


      • jfsklsfsfjsldk

        Viiskymppiä on aika vähän, eräässä toisessa merkkikorjaamossa tehtiin luvatta lisätöitä ja hinta pompsahti 200e korkeammaksi.


    • huhuhuhuh

      Vaihda ite. Max 2h työ. Vie korjaamolle ja maksa siitä 2 tunnin hommasta sitten se 400-500 euroa. Mieti 2h, on siinä katteet taivaassa.

      • mikulai

        Jauhiainen laitta 100eurolla hihnan,ei kannata itse laittaa,ja on ammatimies


      • ölkjhgfd
        mikulai kirjoitti:

        Jauhiainen laitta 100eurolla hihnan,ei kannata itse laittaa,ja on ammatimies

        Ilimiman kuittia


      • keki44

        Kuka siihen hintaan kuittia kirjoittelemaan


      • vilut
        mikulai kirjoitti:

        Jauhiainen laitta 100eurolla hihnan,ei kannata itse laittaa,ja on ammatimies

        Joo,varmaan saa työttömyyspäivärahaa vielä,niin kannattaa tehdä halvalla


      • sjfksdlfjklsdfjl
        vilut kirjoitti:

        Joo,varmaan saa työttömyyspäivärahaa vielä,niin kannattaa tehdä halvalla

        Sata euroa tunnille, sehän on jo merkkiliikkeen tuntitaksa. Itse kuminauha tuskin paljoa maksaa, muutaman euron tai kympin.
        Joillain autonvalmistajille ei näytä olevan osaamista enää sen vertaa että edes metallinen ketju saataisiin kestämään auton iän.
        Ei ennen ollut näin heikkoja autoja kuten nykyään, siis ihan perusmekaniikaltaan. Autoja on kumminkin tehty jo toistasataa vuotta, eikö MITÄÄN ole opittu koko aikana?


      • ggtrhd
        sjfksdlfjklsdfjl kirjoitti:

        Sata euroa tunnille, sehän on jo merkkiliikkeen tuntitaksa. Itse kuminauha tuskin paljoa maksaa, muutaman euron tai kympin.
        Joillain autonvalmistajille ei näytä olevan osaamista enää sen vertaa että edes metallinen ketju saataisiin kestämään auton iän.
        Ei ennen ollut näin heikkoja autoja kuten nykyään, siis ihan perusmekaniikaltaan. Autoja on kumminkin tehty jo toistasataa vuotta, eikö MITÄÄN ole opittu koko aikana?

        On opittu. Nykyään perusautot ei maksa juuri mitään verrattuna menneisiin aikoihin. Laatua saa edelleenkin, jos on valmis pistämään vastaavanlaisia ostovoimaan suhteutettuja summia kuin ennenkin...


      • rtddddiiiiiooooee
        keki44 kirjoitti:

        Kuka siihen hintaan kuittia kirjoittelemaan

        Kiireinen mies,kannattaa tilata aika,kun tekee halvalla ja on hyvä


      • tarmhhhhh
        rtddddiiiiiooooee kirjoitti:

        Kiireinen mies,kannattaa tilata aika,kun tekee halvalla ja on hyvä

        EN kyllä veisi autoa sinne korjaamolle,olen kuulut ei aina osaa tehdä töitä ja jättää
        silleen ja kuitenkin veloittaa.


      • kimi222

        Onko sama mies joka teki aikoinaan kurkimäessä, se kaveri kaikki teki pimeästi.
        itse en käynyt,kaveri käytti muutaman kerran autoaan siellä,mutta ei aina mennyt ihan niin kuin oli sovittu.Kannattaa viedä oikeeseen korjaamolle jolla on takuut. ja tulee halvemmaksi.


      • werte

        Vie Rinta-Jouppi on takuut työlle


      • jihuli
        vilut kirjoitti:

        Joo,varmaan saa työttömyyspäivärahaa vielä,niin kannattaa tehdä halvalla

        Kaipa Jauhijainen on harrastelija ja persaukisille tekee joitain omien harrasteiden sivussa. Tarvit peraukinen kuittia kun halvinta haet.


      • jilli98

        Ihan oikea korjaamo se on ja hyvä


      • veke456
        kimi222 kirjoitti:

        Onko sama mies joka teki aikoinaan kurkimäessä, se kaveri kaikki teki pimeästi.
        itse en käynyt,kaveri käytti muutaman kerran autoaan siellä,mutta ei aina mennyt ihan niin kuin oli sovittu.Kannattaa viedä oikeeseen korjaamolle jolla on takuut. ja tulee halvemmaksi.

        Ihan sama, ei anna kuittia töistä kaikki pimeetä työtä


      • vänni444
        sjfksdlfjklsdfjl kirjoitti:

        Sata euroa tunnille, sehän on jo merkkiliikkeen tuntitaksa. Itse kuminauha tuskin paljoa maksaa, muutaman euron tai kympin.
        Joillain autonvalmistajille ei näytä olevan osaamista enää sen vertaa että edes metallinen ketju saataisiin kestämään auton iän.
        Ei ennen ollut näin heikkoja autoja kuten nykyään, siis ihan perusmekaniikaltaan. Autoja on kumminkin tehty jo toistasataa vuotta, eikö MITÄÄN ole opittu koko aikana?

        Eihän tuo kallis ole Jauhiaisella ,aikaa menee noin3tuntia ja 100euroa,merkkiliikkeessä pelkkä työ on 300euroa


      • SIVUST
        tarmhhhhh kirjoitti:

        EN kyllä veisi autoa sinne korjaamolle,olen kuulut ei aina osaa tehdä töitä ja jättää
        silleen ja kuitenkin veloittaa.

        Paskan oanettelua ja kateutta Mika Jauhiaista kohtaan. Tee "sinä" vain omat työsi, eläkä hoida toisten tekemisiä. MIssä sinun "kuittivihkosi" on.?


      • krjo
        veke456 kirjoitti:

        Ihan sama, ei anna kuittia töistä kaikki pimeetä työtä

        Sinä olet aika "pimee", koska kateuksissasi kirjoitat tälle sivustolle. Taidat vain olla vellihousu ja ba.


      • krju
        veke456 kirjoitti:

        Ihan sama, ei anna kuittia töistä kaikki pimeetä työtä

        Pyyhkisitkö persettäsi kuitilla, vaikka sait jo työn halvimmalla.


      • kimi223
        kimi222 kirjoitti:

        Onko sama mies joka teki aikoinaan kurkimäessä, se kaveri kaikki teki pimeästi.
        itse en käynyt,kaveri käytti muutaman kerran autoaan siellä,mutta ei aina mennyt ihan niin kuin oli sovittu.Kannattaa viedä oikeeseen korjaamolle jolla on takuut. ja tulee halvemmaksi.

        Kimikin kirjoittaa tyhjätaskuna sontaa, kyllä Jauhiainen ossa sen mihin hän ryhtyy, sillä muuten ei ota.


      • poiuytgfghjk
        kimi222 kirjoitti:

        Onko sama mies joka teki aikoinaan kurkimäessä, se kaveri kaikki teki pimeästi.
        itse en käynyt,kaveri käytti muutaman kerran autoaan siellä,mutta ei aina mennyt ihan niin kuin oli sovittu.Kannattaa viedä oikeeseen korjaamolle jolla on takuut. ja tulee halvemmaksi.

        Ihan sama huijari.


      • sdfghgfdsasdf

        niin on


      • keke23232
        kimi222 kirjoitti:

        Onko sama mies joka teki aikoinaan kurkimäessä, se kaveri kaikki teki pimeästi.
        itse en käynyt,kaveri käytti muutaman kerran autoaan siellä,mutta ei aina mennyt ihan niin kuin oli sovittu.Kannattaa viedä oikeeseen korjaamolle jolla on takuut. ja tulee halvemmaksi.

        sama mies.halpa ja hyvä


      • vekkuli767
        tarmhhhhh kirjoitti:

        EN kyllä veisi autoa sinne korjaamolle,olen kuulut ei aina osaa tehdä töitä ja jättää
        silleen ja kuitenkin veloittaa.

        Kyllä Mika osaa laittaa hihnan,on yli puolet halvempi kuin merkkiliikkeessä.


      • reksi87878
        vekkuli767 kirjoitti:

        Kyllä Mika osaa laittaa hihnan,on yli puolet halvempi kuin merkkiliikkeessä.

        Suosittelen


      • rtyuiop0
        tarmhhhhh kirjoitti:

        EN kyllä veisi autoa sinne korjaamolle,olen kuulut ei aina osaa tehdä töitä ja jättää
        silleen ja kuitenkin veloittaa.

        Kyllä Mika Jauhiainen osaa,korjata auton kuin auton ja halvalla.


    • SuomessaEiOsata

      Onko Suomalaisilla korjaamoilla niin paljon osaamista että OBD vikakoodin antaman koodin perusteella ei suoraan vaihdeta suurta ja kallista osakokonaisuutta eikä vika edes korjaannu sillä vaan osattaisiin miettiä hieman pidemmälle ja syvemmin mistä vika voisi johtua?
      Esim. tällä videolla ScannerDanner selvittää joutokäyntiongelmaa, vikakoodina P0507, Idle speed performance higher than expected.
      Sen sijaan että vaihtaisi kalliin joutokäynnin säätömoduulin uuteen, hän osaa etsiä yksinkertaisesti vettä ruiskuttamalla mahdollista alipainevuotoa ja löytääkin sen EGR-putkistosta. Halpa O-rengastiiviste vuotaa tuossa ja ongelma korjaantuu se vaihtamalla. Mikäli olisi vaihdettu kallis joutokäyntimoottori niin vika ei olisi korjaantunutkaan sillä.
      https://www.youtube.com/watch?v=tJgrHkuqcC8

      Mitäs suomessa olisi tehty vastaavassa tilanteessa, vaihdettu puoli moottoria turhaan ja omistajan kustannuksella tietysti tuhansien eurojen kustannukset eikä auto tule kuntoon.

    • Ladakuski

      Mika Jauhiainen paras korjaamo maailmassa!

      • tare55555

        Niin on.


      • tare5555

        Niin on.


      • tare33

        Hyvä,halpa,ja osaa rahastaa


      • TRK324

        Huono korjaamo,kaikki tekee pimeästi joskus käytin madzaa ei osannut korjata
        rahasti eikä kuittia kirjoitellut,ja sai vielä työttömyyspäivärahaa siihen aikaan.


      • tksm
        TRK324 kirjoitti:

        Huono korjaamo,kaikki tekee pimeästi joskus käytin madzaa ei osannut korjata
        rahasti eikä kuittia kirjoitellut,ja sai vielä työttömyyspäivärahaa siihen aikaan.

        Sinäkin jauhat paskaa, koska et tiedä autoista mitään. Osaatko edes tankata "madzaasi".


      • poooooofffff

        Jauhiainen vastaa täällä,jauhiainen ei varmaan osaa tankata


      • retardioli
        poooooofffff kirjoitti:

        Jauhiainen vastaa täällä,jauhiainen ei varmaan osaa tankata

        Yhen Jauhiaisen kerran "tunsin", oli kyllä täysin jauhopää.


      • thhhhttt27

        Ihan täyshullu,valehteleva


    • kittiläinen

      Meijän jarmo korjaa leikki-autot muoviset.

      • tarrrrrrrrrrmmmm

        Mika Jauhiainen voisi osata korjata leikkiautot,muttei oikeita autoja


      • keke4433333
        tarrrrrrrrrrmmmm kirjoitti:

        Mika Jauhiainen voisi osata korjata leikkiautot,muttei oikeita autoja

        Ei osaa edes tehdä kytkinremonttia


      • mika2234444444
        keke4433333 kirjoitti:

        Ei osaa edes tehdä kytkinremonttia

        Kyllä osaan tehdä,vaikka mersun kytkimen, nissanin on aika vaikea mutta onnistuu


    • samuli3454

      Missä tämä korjaamo sijaitsee,pitäisi vaihtaa öljyt ja jäähdytinnesteet,ja tekeekö rengas hommia.

    • FordEiOleAuto

      Ford kannattaa viedä suoraan romikselle.

    • SimoSolenoide

      Oy AutoVandaalit Ab jossakin Kettulandentienoolla. Vaihdamme autosi samalla.

    • okokl

      Vie Fordille alkuperäisosa sopii varmasti ja kunnon takuu, jos tarvii jotain lisähärpäkkeitä niin useimmat löytyy niillä hyllystä.

      • Teeseitsemies

        Taitaa Fordinkin osat olla nykyään keskusvarastossa Ruotsissa,tulevat tosin seuraavaksi päiväksi,mutta samalla vaivalla tilaan itse nettikaupoista mistä halvimmalla saan...


      • jfskfjslk

        tuo nyt on vielä pientä jos päivän joutuu odottelemaan kun eräisiin merkkeihin joudutaan tilaamaan osat japanista ja toimitusaika jopa 4 viikkoa! Siinä uusintakatsastusaika menisi hukkaan jo pelkästään odotellessa varaosia!


    • Leväsenshell

      Itse ole saanut jo useasti huonoa palvelua Leväsen Shelliltä. Myös huoltohintaveloitus on kallis ja epäilen myös valohoitoa autoni saaneen.

    • 9999967

      Mikä Jauhiainen ja missä?

      • risto999999

        Auto-karhun vieressä taitaa olla tehdaskatu,ihan hyvä korjaamo ja edullinen
        muistaakseni myy myös renkaita ja laittaa alle huomattavasti halvemmalla,kuin muut renkasliikkeet.


    • ykskaksniksnaks

      Hyveäää näkkyyvät olemaan kehumaan ihteään vähän yks ja toinen. Suurin osa näkkyy olevan tyyppi savolaisia . Vastuu jiäpi kokonaan kuulijalle. Tarkat ohjeet löytyy. Vie vaan ihan oikeeseen korjaamoon, jos et tunne luotettua kaveria.

      • mkilkk

        Jauhiainen on oikeesti hyvä


    • puhohahahaa

      vie ryynäselle

    • Flyygeli123

      En todellakaan suosittele Mika Jauhiaista.Tekee pimeänä eikä vastaa kun paskasti asensi ja pitäis tarkistaa. Ei antanut työstä kuittia mutta veloittaa kyllä osaa eto hommasta.

      • Anonyymi

        Liekkö sama jauhiainen joka on kuopion monimaalauksessa maalaajana? Sielä tuttu maaluutti autoonsa niin kehu että varmaan ulkona maalattu kun niin paljon on roskia maalissa


    • suosittelen.näitä

      Itse olen ainakin tyytyväinen Marko Luostariseen ja Autohuolto Sawoon.

    • EkaVika

      EuroMaster kannattaa kiertää kaukaa. Melkein särkivät moottorin autostani, asentajan huolimattimuuden vuoksi.
      Tuskin kukaan pystyy laaduttomampaan työsuoritukseen, vaikka tosissaan yrittäisi.

    • Anonyymi

      Jakohihnan vaihdossa särkyy laturin hihna, laturin hihnan vaihdossa särkyy takaäänenvaimennin, takaäänenvaimentimen vaihdossa särkyy jäähdytin, jäähdyttimen vaihdossa särkyy polttoaineen täyttöputki, polttoaineen täyttöputken vaihdossa särkyy pyöränlaakeri, pyöränlaakerin vaihdossa särkyy pallonivelet, pallonivelen vaihdossa särkyy iskari, iskarin vaihdossa särkyy vesipumppu... korjaamokierre on loputon....

    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää merkkikorjaamoja. Sieltä saa sentään toimivan takuun korjauksille.

      • Anonyymi

        Merkkikorjaamolta saa henkilökohtaisen konkurssin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkkikorjaamolta saa henkilökohtaisen konkurssin.

        Tai sitten korjatun auton, mitä kenenkin lompakko kestää.


      • Anonyymi

        Näin!


    • Anonyymi

      Hyvin harvassa on hyvät ja ammattitaitoiset korjaamot.
      Käytin autoa korjattavana erässä pienehkössä autokorjamossa.
      Vika ei korjaantunut täysin. Autolla oli ajettu yli 11km mikä on mielestäni aika pitkä koeajo.
      Lisäksi autoon oli tullut etulokasuojaan pieni lommo, ehkä jostakin työkalusta koska lommo oli niin korkealla.

      • Anonyymi

        No juuri siksi merkkikorjaamo on hyvä, siellä on takuu.


    • Anonyymi

      Minun auton olivat myyneet korjaamista, tilalle tarjosivat vanha ruostunutta päältä ajettavaa ruohonleikkuria. Otin sen, se onkin parempi kun minun entinen auto.

      • Anonyymi

        Amiko korjaamo


    • Anonyymi

      Paras korjaamo on paras

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe