n-gage QD -vs- n-gage

Juuso-92

täällä kun oon lukenu näitä juttuja nii QD on osottautunu huonommaks
kertokaa omat mielipiteenne ja miks jómpikumpi on parempi
jumpikumpi pitäs ostaa... mut kumpi?

10

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaus

      Ne joilla on vanha malli niin tietenkin sanoo sitä paremmaksi ja ne joilla qd niin sanoo sitä paremmaksi.Itsellä ei ole käyttö kokemusta muuta kuin qd:stä joten en voi sen puolesta verrata kumpi on parempi.Qd sopii paremmin käteen ainakin lyhyen tunnustelun perusteella ja sen takia valitsin sen..

      • Lambi WC-papru

        se jolla ei ole kumpaakaan, on paras arvostelemaan näitä kahta. Esimerkiksi minä. Vanhemmassa on enemmän ominaisuuksia, kuten Mp3, Stereo äänet kuulokkeilla, USB-portti ym.

        Uudempi on taas siistimmän näköinen, ja voi puhua julkisella paikallakin(!!!), Mp3 on kynitty pois, mutta muut ominaisuudet korvaavat, kuten nopeampi MMC-korttinvaihtoluukku.

        Lopputulos on omasta mielestäni täysin sama arvosanan perusteelle, mutta minä valitsisin pelaamista varten sen uudemman ja musiikin kuuntelua pelaamista varten vanhemman.

        Mikäs siinä, jos pelaa tasan yhtä peliä, tai kaikki on yhdellä muistikortilla, niin ei ole kortin vaihto tarvettakaan.

        Eli... Vanhempi malli on mielestäni PAREMPI.
        En sano, että kaikkien olisi oltava tätä mieltä, mutta en omista noista kumpaakaan, joten en ole puolueellinen.


      • Warettaja
        Lambi WC-papru kirjoitti:

        se jolla ei ole kumpaakaan, on paras arvostelemaan näitä kahta. Esimerkiksi minä. Vanhemmassa on enemmän ominaisuuksia, kuten Mp3, Stereo äänet kuulokkeilla, USB-portti ym.

        Uudempi on taas siistimmän näköinen, ja voi puhua julkisella paikallakin(!!!), Mp3 on kynitty pois, mutta muut ominaisuudet korvaavat, kuten nopeampi MMC-korttinvaihtoluukku.

        Lopputulos on omasta mielestäni täysin sama arvosanan perusteelle, mutta minä valitsisin pelaamista varten sen uudemman ja musiikin kuuntelua pelaamista varten vanhemman.

        Mikäs siinä, jos pelaa tasan yhtä peliä, tai kaikki on yhdellä muistikortilla, niin ei ole kortin vaihto tarvettakaan.

        Eli... Vanhempi malli on mielestäni PAREMPI.
        En sano, että kaikkien olisi oltava tätä mieltä, mutta en omista noista kumpaakaan, joten en ole puolueellinen.

        Itelläni on vanhempi malli. QD on parempi, jos osaa vaan ladata netistä siihen mp3 soittimet, sun muut.


    • xXx

      N-Gage #1
      hyvä äänentoisto musalle
      usb kaapeli tiedostojen siirtoon

      - puhelimeen puhuminen poikittain, you know...
      - muistikortti syvällä puhelimen sisuksissa (takakansi irti > akku pois = virta pois > sitten vasta saa kortin irti
      - hieman olisi saanut olla pienempi kokoinen


      N-Gage QD
      normaali puheasento
      melko pieni kokoinen (paksumpi ku tavallinen gage, mutta, jooo...)
      muistikortin saa irti helposti puhelimen kyljestä
      akku taitaa kestää hieman kauemmin kuin tavallisessa gagessa
      - tiedostojen siirto pc:ltä vain bluetooth adapterin kautta (pitää ostaa erikseen) joka on helvetin hidasta. Tai parempi voisi olla ostaa muistikortinlukija ja ottaa MMC kortin pois gagesta, laittaa lukijaan ja siirtää tiedostot.
      - mp3 soittimeksi tästä ei ole mihinkään johtuen mono äänentoistosta, puhelimesta ei taida löytyä koko mp3 toisto ohjelmaa joten se täytyy hakea netistä.


      Siinä olivat mielipiteeni puhelimista. Muistakaa että jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

      Itse omistan tuon ykkösversion ja olen erittäin tyytyväinen. Kuten edelisessä vastauksessa sanottiin, että se jolla on se ja se puhelin niin on sitä mieltä että se on parempi ja olen kyllä samaa mieltä. Kaverini omistaa QD:n ja olen sitä mieltä että se on perseestä.

      Ykkösversio gagesta soveltuu laajempaan kayttötarkoitukseen kuin QD. Ostin sen satasella eräästä suomalaisesta nettikaupasta kesällä. Eikös QD:n pitänyt olla halvempi? No ei siltä vaikuta, taino on sen hinta hieman pudonnut, vissiin on nyt jotain n. 150€.

      QD soveltuu paremmin pelitarkoitukseen ja puhumiseen. Tavallinen taas sopii sekä peleihin, että musan kuunteluun ja on "multimediakeskus". Eli jos aijot vain pelailla niin osta QD, jos haluat monitoimilaitteen, osta se tavallinen.

      PS. Pelejä voi kyllä pelailla konsoleillakin ja tietokoneella, joten ei kannata tosissaan pelien takia ostaa jompaa kumpaa gagea. Itse en nykyisin pelaa ollenkaan gagella. Peleihin saattaa kyllästyä nopeesti.

      • xXx

        Ainiin, melkein unohdin että eihän siinä QD:ssa ole edes radioo, ei jumankauta...


      • jeppe
        xXx kirjoitti:

        Ainiin, melkein unohdin että eihän siinä QD:ssa ole edes radioo, ei jumankauta...

        Normaali N-Gage on Paljon paree!!!!!!! QD on Quick Deth


      • Mc-FreeZy
        jeppe kirjoitti:

        Normaali N-Gage on Paljon paree!!!!!!! QD on Quick Deth

        QD eessa on vielä kirkkaampi taustavalokin!!!
        Ja valmiiksi asennettu Arena Laucher!!!

        Ja sie joka olet radioiden suuri ystävä niin ostappa multa tasku-radio!!!

        Saat 3 €urolla!!!

        Ja original on HALKO!!!

        Niin...

        HUOM! HOX! ACHTUMN! Tämä oli minun mielipiteeni!!!


      • Mikkoman
        Mc-FreeZy kirjoitti:

        QD eessa on vielä kirkkaampi taustavalokin!!!
        Ja valmiiksi asennettu Arena Laucher!!!

        Ja sie joka olet radioiden suuri ystävä niin ostappa multa tasku-radio!!!

        Saat 3 €urolla!!!

        Ja original on HALKO!!!

        Niin...

        HUOM! HOX! ACHTUMN! Tämä oli minun mielipiteeni!!!

        Omistan itse QD:n, tai no sain sen joululahjaksi. Eniten kylä harmittaa se kun joutuu sen muistukortin ja kortinlukijan hankkimaan erikseen. No kortinlukijan saa 10e:llä ja muistikortin 14e:llä (128mb), eli siihen ei talous kaadu.

        Radion puute on ehkä suurin, toisaalta löytyy kyllä tollainen pieni matkaradio =D. Ja radio kuluttaa myös yllättävän paljon akkua. Mp3:sten puute on myös harmittava, toisaalta QD:hen saa kyllä mp3 soittimenkin, jonka ääni on kylläkin monoa.

        Toisaalta, 2*pidempi käyttöaika, parempi ergonomia, pienempi leveys ja parempi näyttö, sekä muistikortin vaihdon helppous ovat oikeasti hyviä uudistuksia. Ja mitä siihen sidetalkiin tulee, toivon mukaan se oli viimeinen kerta kun sellaista hirvitystä nähdään missään puhelimessa xD.

        JOs saisin valita 100e:llä alkuperäisen n-gagen ja
        150e:n QD.n välillä ottaisin ehkä originellin, sillä tuo ero korvaa jo sidetalkinkin traumat. Mutta koska alkuperäistä n-gagea ei enää edes myydä olen tyytyväinen tuohon QD:hen.

        ... ja jos saisin valita 150 e:n n-gagen ja QD:n väliltä, niin kyllä silloin vaakakuppi kallistuisi jo QD:lle. Itse omistin n-gagea ennen 5510:n jossa siis oli radio ja mp3 -ominasuudet. Ja sanonpa vain, ei niitä loppujen lopuksi tullut sitten paljoa edes käytettyä =D.


    • Makere

      Kyllä se N-Gage Classic vie voiton

      NGage QD
      Sopii pienikätisille
      Muistikortti aukko nopeesti käytettävissä
      Ei sidetalkingia
      -Ei voi painaa joystickin keskeltä, pitää painaa vierestä
      -Ei mp3:a stereona
      -Ei Radiota
      -Kaksitaajuus
      -Ware-pelit toimii huonommin
      -Kuuluu huonommin
      -Ei USB:ta
      -Liian pienet painikkeet

      NGage Classic
      mp3:a stereona
      Radio
      Voi painaa Joystickia keskeltä
      Sopii käteen
      USB
      Sidetalkingin ansiosta kuuluu paremmin
      Sopivan kokoiset painikkeet
      -Sidetalking (Ilman modausta)
      -Ei sovi pienikätisille

      jooh, joku voi täydentää listaa, tässä on kaikki mikä tuli kahelt aamuyöstä puolikännissä mieleen :)

      #mediaplace @ Efnet

      • Makere

        Aloin kattelemaan muita viestejä ja huomasin jo että xXx oli jo kirjotellu listaa :), noh, Sidetalkingista viel sen verran että Normi N-Gage:lla pystyy puhumaan ilman sitä, ku vain pitää puhelinta oikeassa asennossa (olen puhunut niin melkein siitä asti ku sain ko. puhelimen) Ja kun ihmiset vertailivat kokoja, ei ne koko erot ole niin isot, ehkä muutama sentti tjms. Nyt Päätän päiväni.

        #mediaplace @ Efnet


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe