Mua on pyydetty järjestämään paikalliselle ala-asteelle halloweenjuhlat. Perustelut olivat että kun itse olin kyseisessä koulussa järjestin hyvin kaikkia juhlia. Tietty olin otettu ja suostuin. Paikkana on urheilutalo, jossa on siis iso lattia, kylmä varasto, näyttämö, kaiki näyttämöhuonetta molemmissa päissä, vessatilat ja kaksi isoa pukuhuonetta. Jos teillä olisi jotain leikkejä, tekemistä, ruokia.. ? Juhliin ei ole tulossa kauheaa määrää kun koulu on muutenkin todella pieni, noin parikymmentä korkeintaan. Vieraat 1-6 luokkalaisia, mutta näitä pienimpiä on eniten.
Halloweenjuhlat alakoululaisille!!
3
181
Vastaukset
- halloweeni
Booli on aikas kiva kun siihen laittaa jäädytetyn käden
kannattaa tehä tää käsi n. 4 - 6 päivää ennen juhlia
Tarvitset:
booliin
Sprite tai 7 app
vadelma limppari
käteen
Kumihanska
vettä
mehua
punaista väri ainetta
Käden teko
ota kumihanska täytä se vedellä sitten laita mehua ja väri ainetta veden sekaaan. SEKOITA! sitten solmi hanska tiukasti kiinni ja laita pakastimeen
booli
laita kulhoon Sprite / 7 app ja Vadelma limppari
Sekoita laita jääkaappiin sitten ennen tarjoilua
ota booli esiin ota se hanska käsi jonka teit leikkaa hanska auki ja laita se käsi sieltä sisältä kellumaan booliin
Sitten vaikka kirjastosta kannattaa lainata " Kelvoton koululainen järjestää kemut "
siinä halloween osiossa on kuulema hyviä ideoita
Sitten kannattaa tehdä joku kammottava polku ja sinne kaikkee mihin pitää laittaa käsi
siihen kannattaa laittaa yli kypsää spaghettia ja värjätä se vaikka- minnihiiriiih0321
no ajankohtana ainakin voisi toimia klo: 17.00-20.00
- halhoween
Käske lapsia katsomaan pukuhuoneen kaappeihin ja siel on jotain pelottavaa esim. pelottavia naamareita, jotain zombeja tyyliin yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609