Mua on pyydetty järjestämään paikalliselle ala-asteelle halloweenjuhlat. Perustelut olivat että kun itse olin kyseisessä koulussa järjestin hyvin kaikkia juhlia. Tietty olin otettu ja suostuin. Paikkana on urheilutalo, jossa on siis iso lattia, kylmä varasto, näyttämö, kaiki näyttämöhuonetta molemmissa päissä, vessatilat ja kaksi isoa pukuhuonetta. Jos teillä olisi jotain leikkejä, tekemistä, ruokia.. ? Juhliin ei ole tulossa kauheaa määrää kun koulu on muutenkin todella pieni, noin parikymmentä korkeintaan. Vieraat 1-6 luokkalaisia, mutta näitä pienimpiä on eniten.
Halloweenjuhlat alakoululaisille!!
3
139
Vastaukset
- halloweeni
Booli on aikas kiva kun siihen laittaa jäädytetyn käden
kannattaa tehä tää käsi n. 4 - 6 päivää ennen juhlia
Tarvitset:
booliin
Sprite tai 7 app
vadelma limppari
käteen
Kumihanska
vettä
mehua
punaista väri ainetta
Käden teko
ota kumihanska täytä se vedellä sitten laita mehua ja väri ainetta veden sekaaan. SEKOITA! sitten solmi hanska tiukasti kiinni ja laita pakastimeen
booli
laita kulhoon Sprite / 7 app ja Vadelma limppari
Sekoita laita jääkaappiin sitten ennen tarjoilua
ota booli esiin ota se hanska käsi jonka teit leikkaa hanska auki ja laita se käsi sieltä sisältä kellumaan booliin
Sitten vaikka kirjastosta kannattaa lainata " Kelvoton koululainen järjestää kemut "
siinä halloween osiossa on kuulema hyviä ideoita
Sitten kannattaa tehdä joku kammottava polku ja sinne kaikkee mihin pitää laittaa käsi
siihen kannattaa laittaa yli kypsää spaghettia ja värjätä se vaikka- minnihiiriiih0321
no ajankohtana ainakin voisi toimia klo: 17.00-20.00
- halhoween
Käske lapsia katsomaan pukuhuoneen kaappeihin ja siel on jotain pelottavaa esim. pelottavia naamareita, jotain zombeja tyyliin yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471346Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli481076Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48910Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva169887Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73880Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36835- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy194738Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali147736Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42726