Mua on pyydetty järjestämään paikalliselle ala-asteelle halloweenjuhlat. Perustelut olivat että kun itse olin kyseisessä koulussa järjestin hyvin kaikkia juhlia. Tietty olin otettu ja suostuin. Paikkana on urheilutalo, jossa on siis iso lattia, kylmä varasto, näyttämö, kaiki näyttämöhuonetta molemmissa päissä, vessatilat ja kaksi isoa pukuhuonetta. Jos teillä olisi jotain leikkejä, tekemistä, ruokia.. ? Juhliin ei ole tulossa kauheaa määrää kun koulu on muutenkin todella pieni, noin parikymmentä korkeintaan. Vieraat 1-6 luokkalaisia, mutta näitä pienimpiä on eniten.
Halloweenjuhlat alakoululaisille!!
3
124
Vastaukset
- halloweeni
Booli on aikas kiva kun siihen laittaa jäädytetyn käden
kannattaa tehä tää käsi n. 4 - 6 päivää ennen juhlia
Tarvitset:
booliin
Sprite tai 7 app
vadelma limppari
käteen
Kumihanska
vettä
mehua
punaista väri ainetta
Käden teko
ota kumihanska täytä se vedellä sitten laita mehua ja väri ainetta veden sekaaan. SEKOITA! sitten solmi hanska tiukasti kiinni ja laita pakastimeen
booli
laita kulhoon Sprite / 7 app ja Vadelma limppari
Sekoita laita jääkaappiin sitten ennen tarjoilua
ota booli esiin ota se hanska käsi jonka teit leikkaa hanska auki ja laita se käsi sieltä sisältä kellumaan booliin
Sitten vaikka kirjastosta kannattaa lainata " Kelvoton koululainen järjestää kemut "
siinä halloween osiossa on kuulema hyviä ideoita
Sitten kannattaa tehdä joku kammottava polku ja sinne kaikkee mihin pitää laittaa käsi
siihen kannattaa laittaa yli kypsää spaghettia ja värjätä se vaikka- minnihiiriiih0321
no ajankohtana ainakin voisi toimia klo: 17.00-20.00
- halhoween
Käske lapsia katsomaan pukuhuoneen kaappeihin ja siel on jotain pelottavaa esim. pelottavia naamareita, jotain zombeja tyyliin yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.736413- 1445913
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4933755Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1212186- 401435
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4071378- 741215
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471054Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110972