Elementtitakka vs. muurattutakka

muurarihani

tässä lueskellut ihmisten kommentteja Uuniseppien takoista ja ne eivät ole olleet kovinkaan positiivisia :( olen muurari ammatiltani ja aiheesta kirjoitan nyt siksi koska minulle tarjottiin työpaikkaa kyseisestä firmasta taannoin....ja jotenkin muistelin ettei ole kovinkaan suosittu uunivalmistaja tänäpäivänä, joten kieltäydyin työtarjouksesta....töitä riittänyt niin muuraus kuin laattahommissakin. No takoista vielä senverran että minulle muurattu tulisija ja eritoten Tiileri on kyllä nro1 :) suosittelen kaikille takkaa hankkivalle hommaamaan muuratun tulisijan.....jättäkää noi elementtiuunit kauppaan....muuratunkin uunin voi pinnoittaa/kaakeloida mielensä mukaan ;)

2

1970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rane2

Omat muuratut täälläkin on 3kpl, osaan muuratakin en osta valmista minkään merkkistä, ainostaan rane merkkinen on hyvä ;)

• rakentaja5

Kuka tykkää mistäkin, on myös näkökysymys. Kermansaven takkaa on ihmiset ostaneet viimevuosina aika useasti.
      Kokemuksen ja palautteen kautta olen huomannut että pitkäikäisimmät eli vahvimmat leivinuunit ovat PolarStonen tekemät Savonlinnan Savonrannalla.
      Vuolukivi on pyörölustoa joka kestää uunissa pisimpään. Heidän vuolukivi on paikkakunnalta louhittua.
      Kaksi suurinta vuolukiviuunien valmistajaa ottaa raakaaineen pohjois-karjalasta, oliko Enon kunnasta. Tämä ei kestä uuneissa aivan yhtäpitkään.
      Vuolukivio on yleensä jo pitkäikäinen ja lämpiää pienellä puumäärällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe