tässä lueskellut ihmisten kommentteja Uuniseppien takoista ja ne eivät ole olleet kovinkaan positiivisia :( olen muurari ammatiltani ja aiheesta kirjoitan nyt siksi koska minulle tarjottiin työpaikkaa kyseisestä firmasta taannoin....ja jotenkin muistelin ettei ole kovinkaan suosittu uunivalmistaja tänäpäivänä, joten kieltäydyin työtarjouksesta....töitä riittänyt niin muuraus kuin laattahommissakin. No takoista vielä senverran että minulle muurattu tulisija ja eritoten Tiileri on kyllä nro1 :) suosittelen kaikille takkaa hankkivalle hommaamaan muuratun tulisijan.....jättäkää noi elementtiuunit kauppaan....muuratunkin uunin voi pinnoittaa/kaakeloida mielensä mukaan ;)
Elementtitakka vs. muurattutakka
2
1946
Vastaukset
- rane2
Omat muuratut täälläkin on 3kpl, osaan muuratakin en osta valmista minkään merkkistä, ainostaan rane merkkinen on hyvä ;)
- rakentaja5
Kuka tykkää mistäkin, on myös näkökysymys. Kermansaven takkaa on ihmiset ostaneet viimevuosina aika useasti.
Kokemuksen ja palautteen kautta olen huomannut että pitkäikäisimmät eli vahvimmat leivinuunit ovat PolarStonen tekemät Savonlinnan Savonrannalla.
Vuolukivi on pyörölustoa joka kestää uunissa pisimpään. Heidän vuolukivi on paikkakunnalta louhittua.
Kaksi suurinta vuolukiviuunien valmistajaa ottaa raakaaineen pohjois-karjalasta, oliko Enon kunnasta. Tämä ei kestä uuneissa aivan yhtäpitkään.
Vuolukivio on yleensä jo pitkäikäinen ja lämpiää pienellä puumäärällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705913- 1225186
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4343127Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991556Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3611197- 291009
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46916Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859