Aloitteen tekeminen

ujottaa

Olen yksinäinen ekstrovertti.

Minulla ei ole koskaan ollut suhdetta. Olen ollut yksillä erittäin onnistuneilla sokkotreffeillä, jolla vein naiselta lähes jalat alta. Jatkoa ei tullut, koska hänelle tuli este, jolloin olosuhteet eivät enää olleet suotuisat tapailulle.

Tiedän monen naisen olleen kiinnostuneita minusta. Hyvin leveä tavanomaista suurempi hymy ja tuntuvat tulevan taukotiloissa lähelle istumaan ja melkein jopa kiinni, tervehtivät hieman kauempaa minua, jota eivät tee kaikille. Nauravat jopa hieman heikommille heitoille. Samankaltaisen ihmistyypin vanhemmat edustajat ovat paljon verbaalisempia suhteeni. Hirveä palvonnan kaltainen ylistys.

En saa kuitenkaan suutani auki jännitykseltä näiden lähellä tavalla, joka veisi yhtään pidemmälle. Ikää on 30 vuotta. En ole kokeillut nettiä koskaan näissä asioissa, koska...

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimennytoikeinperille

Huh huh.
      Jospa aloittaisit kertomalla kansanomaisemmin koko jutun.

• Jymynakki

No todellakin huh huh, voisitko selventää vähän kansankielellä.

• Henesd

http://eroonujoudesta.fi/

Aloin lukemaan tota. Vaikuttaa aika pätevältä, en oo vielä päässyt aloitteentekemisestä kertoviin lukuihin saakka, mutta hyviä tuloksia tullut jo nyt :)

• Jikikl

Minkä takia naiset ei tee aloitteita? Eikö ne kestä jos joku torjuukin? Eikö olisi helpompaa jos se sukupuoli joka on vaativampi kriteereissään tekee myös aloitteen?

• Mies89_

Ujous on ongelma yleensä vain miehille että siinä suhteessa yhteiskunta ei ole ollenkaan tasa-arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      40
      2304
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      293
      1904
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1730
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1555
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1384
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1262
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      972
    10. Voi rakas sinua

Ei mikään helpoin reissu eikö. Koita jaksella 😘
      Ikävä
      9