Outoa?? :0

Enkeksinimeenyt

Elikkä siis tänä vuonna täytin 13v ja noin 12v alko kalu kasvaan ja karvojakin alko tulla. Mutta vielä ei oo kainalokarvat kasvanu vaikka ihan hyvin munassa jo karvoja ja stondis 13cm. Elikkäs pelkkiä valkosia haivenii kainalossa. Onks tää jotenki outoo vai kehittyykö vasta myöhemmin? :-D

4

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14veee

Olen 14v. ja mulla pippeli ei ole kasvanu juuri ollenkaan ja karvoja ei ole pippelin juuressa eikä kainaloissa. Sulla on pippelin juuressa jo karvoja, ja pili kasvanu. Oon lukenu et kainalo karvat kasvaa sitten kun pippeli karvat on kasvaneet kunnolla, joten ei sun kannata kiirehtiä kyllä ne sieltä kasvaa. Mä en ainakaan halua et karvoja kasvaa minnekkään.

• Minä olen jo kohta nelikymppinen ja kainalokarvoja on vain nimeksi ja rintakarvoja tuskin lainkaan. Hiusten lisäksi ainoa merkittävä karvoitus on siellä alapäässä.

Me kaikki ollaan vähän erilaisia. :)

• Joillakin ei tule kainalokarvoja, joillain tulee pikkasen tai enemmän. Ei se ole mitenkään outoa jos siinä kestää. Itellä oli kaiken näköset karvat jo vitosluokalla ja nyt ollaan jo 2-kymppisiä, eikä samanikäsellä kaverillani ole kainalossa paljon paskaakaan. Ite oon kyl karvasena yksilönä henkilökohtasesti sitä mieltä, että vähempikin karva riittäis. Eli ellei sulla sitten ole jotain tosi hyvää syytä haluta kainalokarvoja, niin nauti nyt vaan kun vielä voit. Ei ne ole niin mahtava juttu loppupelissä.

• 15vboy

ootko saatanan kakru pikkasen vajaa? sulla on saatana murrosikä vasta alkanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe