Mitäs mieltä ootte tästä?

Marjaboy95

Mulla oli/on netissä ilmoitus, että myyn marjoja. No toinen ostaja otti yhteyttä (nainen) ja kysyi mistä marjat voi hakea. Sanoin että lähden keräämään (eilen) ja olen loppu viikosta yhteyksissä. No keräsin ja putsasin ne eilen ja ostaja sitten illemmella hakemaan. Tunnin päästä ostosta soittaa tulisen puhelun:"Nyt myit kyllä vittu paskaa täällä on pohjalla marjamehua ja joukossa on paskaa." Ja mm uhkaili jtn eli teki jopa laittomanuhkauksen. Eli jos olen puhdistanut ne niin ei pitäs olla mitään niuhottamista jos seassa on muutama roska. Eihän niitä kukaan voi saada täysin puhtaiksi? No niin ehkä voi mutta minun mielestä tossa ei pitäisi olla mitään valittamista oli suurimmaksi osaksi ihan hyvää. Hän väitti myöskin, että oon keränny marjat viime viikolla. Miks mä sanoisin aamulla puhelimessa, että lähden mettään jos mulla olis ämpärissä marjaa? :D Mitä siinä voittaisin voisinhan myydä heti jos mulla olis. Ja inisi myös, että pohjalla on jtn vitun "mehua". No kai sinne nyt helvetti pakostikki sitä tulee jonkun verran? Ja tämähän oli yksityinen kaupan teko eli jos jtn ilmotuksia tekee kuten väitti niin poliisit vaan nauraa pihalle. Ei oo kuittia eikä mitään dokumenttia. Ja mun luovutettua ne on nyt täysin hänen nytten. Eli senkus vaikka tunkee ämpärin päähänsä. Mitään en meinaa paluattaa. Ja olen tehnyt selväksi pariin otteeseen, että mun pihamaalle ei ole mitään asiaa. Ja että mun kanssa ei kande lähteä vääntämään. Ja tuote oli hyvää ja ihan pakastekelpoista. Taulapää vissiinluulee, että mustikat on yhtä hyvin putsattavissa kuin mansikat. :D Mitäs mieltä muut ootte tästä? Ja anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet. :)

10

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjaboy95

      Ja lisättäköön että naisen ukko tuli hakemaan ja se rages. :D Tässä kohtaa ois pitäny laittaa nainen asialle.

      • KokemustaOn

        Miksi myyt ämpärissä? Ämpärit maksavat. Käytä kaupasta ilmaiseksi saatavia matalia laatikoita, voipaperi pohjalle ettei marat karkaa aukoista, ja hygienian takia.

        Eikä tule mehuja pohjalle.


    • 3wer

      Jätä vaan rageeminen omaan arvoonsa. Menisivät ostamaan pensasmustikkaa jos on niin suuri ongelma että metsän tuotteena mustikassa voi olla hitusia metsää.

    • Marjaboy95

      Niimpä tai keräisivät itse.

    • Pauke2

      Mustikka mehustuu siivouksesta ja ämpärissä säilytyksestä jo vuorokauden aikana. Ei mikään ihme juttu.

    • Tuija-Leena

      Ostamme puolukkaa pitää olla puhdasta. 09 8256540.

    • Omatoiminen

      Jos on noin kovat vaatimukset, niin on todella viisasta mennä metsää ja kerätä ihan itse. Voisi sitten katsoa peiliin ja valittaa oikein kunnolla minkälaista. Luulen että tuntuiosi hiukan jo selässä, jos on niin kovat vaatimukset. Minun tietääkjseni puolukoita ei laiteta esim.täytekakun päälle. Puolukat tulevat joka tapauksessa "särkymään" kun survoo, tekee sauvasekoittimella, uunissa marjapiirakassa ja kiisselissä ja mehunteossa. Pitäisköhän ne marjat olla sitten kuivia käppyröitä ?
      Ei kyllä ymmärrä puolukan ominaisuuksista minkään vertaa. Muuten suussa viimeistään puolukka hajoaa, ellei niele kokonaisina : )
      Älä välitä ku on noin tietämätön.

      • elämäntotuuksia

        Juu, kyllä ne puolukatkin jo alkaa vetistellä muutaman hallayön jälkeen.Aloittaja puhui kylläkin mustikoista, vaikkei sitä heti maininnutkaan. Kun mustikoita poimii rohmulla, on luonnollista, että niistä muutamat menevät liiskaksi ja puhdistuksessa hajoaa vielä lisää, jotenka on turha valittaa, jos ämpärin pohja tulee mehukkaaksi. Nyt ne mustikat vasta löysiä ovatkin eivätkä juuri miltään enää maistu.


      • romualdo3

        niimpä, tälläistä se tahtoo olla tämä nykyinen avohoito mieleltään sairaitten (siis pahiten... kukaanhan ei ole ns. terve...) kanssa, Yhteiskunta se säästää ja aloittaa säästämisen aina vääristä eli niistä tärkeimmistä asioista joista EI siis saisi leikata...! Näitä v..un valittajia ja narsisteja ja pahasti asenne- ja luonnevikaisia on joka polun varrella ja kadun ja tien varrella... Ikävä kyllä! Kun lasten tekoon ei vaadita edes mitään ns. ajokorttia niin... ja Suuri Luontokin on niin kovin hidas ihmismielen jalostuksessa....
        itse Käläviän Marttilasta, Taskulasta narsististen naapureitten läheisyydestä kumppanin kanssa poispäässeenä.... pitäjän vihatuin pariskunta, entinen hoitotyöläinen sekä ns. kilpapyöräilijänä jonkinlaisena sekoillut entinen ahtaaja... äärimmäisen säälittäviä valittajia, tosisairaita molemmat. Kun on syntymästä asti mitä pahimmin valuvikainen niin ei siinä sitten jälkeenpäin enää edes Burana auta... ! eikä poliisit eikä psyk. osastokaan, näköjään...


    • qwaerstdyu

      "Ja tämähän oli yksityinen kaupan teko eli jos jtn ilmotuksia tekee kuten väitti niin poliisit vaan nauraa pihalle. Ei oo kuittia eikä mitään dokumenttia."

      Entäs se netti-ilmoitus ja puhelutiedot? Kyllä poliisi tutkii yksityistenkin välisen kusetuksen. Siihen en vaan minä ota kantaa vastasiko toimituksesi ilmoitusta. Eikä täällä kukaan mukaan oikein voi ilman ilmoitusta, puhelinkeskustelujasi ja ämpärin sisällön todistamista antaa muuta kuin niitä hakemiasi nettihaleja sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe