Mikä mopo on tarpeeksi matala 155cm pitkälle? Niin että kumpikin jalka yltäisi edes varpaillaan maahan. 65-70cm korkeudella oleva penkki vois olla hyvä? Saa olla käytetty muttei mikään paska. Ulkonäkö sellainen että kehtaa ajella :D mustapinkki ois unelma. Hintaa max 1000€ saako tällä mitään?
MIKÄ MOPO LYHYELLE ?
11
4050
Vastaukset
- Mopotytsy
Ainiin, onko olemassa automaatti vaihteistoisia mopoja? :D vai onko kaikki manuaali tai puoliautomaatti? Onko manuaalia/puoliautomaattia helppo käyttää ja miten käytetään? :D oon ihan alottelija näis mut kysymällä ja tekemällä oppii :)
- HondaMonkey52
Et sä tonnilla mitään kunnollista saa. Osta ruohoo sillä fyrkalla, paljon hyödyllisempää on.
- just.a.guy
no kato nettimotosta vaikka jotain suzuki pv:itä tai honda monkeyja. vaihteellisia mopoja molemmat mutta vaihteet oppii nopeasti jos kysyy keneltä tahansa mopoilijalta. vaihteellista mopoa myös mukavampi ajaa esim: kaveri ajelee skootterilla( ei vaihteita) ja sanoo ajamisen olevan aivan tylsää.
- Mopotytsy
Onko muita matalia mopoja kuin manki ja pv tyyppisiä?
- Riejumies
Onhan niitä kiinan mankeja ja Masaita, mutta pv:t ja monkeyt ovat paljon luotettavampia. Ja ei skootteritkaan niin isoja ole.
- Anonyymi
ycf ja sit on kans toi masai ne on mataia
- Mopotytsy
Jos ostan yamaha dt ja madallan, paljon tulisi maksamaan ja onko kannattavaa?
- justiinsajuunii
http://www.nettimoto.com/helkama/kaveri/1896027
siinä halpa automaatti! - kolmevaihtoehtoa
Tolla pituudella ja 1000€budjetilla on ainoat vaihtoehdot Regal Raptor 50, Sky Team Monkey ja Pegeot Vogue 50, joiden istuinkorkeus on n. 60cm. Kaikki hyviä mopoja, kaksi ensin mainittua 4-tahtisia ja luotettavaa tekniikkaa. Peugeot Vogue on 2-tahtinen kulttimopo, oikea todellinen mopo, jollaisia tehtiin jo yli 50v. sitten.
- Justtinsajuu
http://www.nettimoto.com/jupiter/sport/1904405
tässäkin OK peli. - mopotytsy
saanko toimivan masai db tai polini xp4 alle 1000€?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978