Haluan kuunnella

Himokaskuuntelijarouva

Tykkään kuunnella, kun mies masturboi ja samalla puhuu puhelimessa tuhmia siitä mitä tekisi minulle ja laukeaisi kanssani. Itse tahdon olla vain nautinnollisesti se kuunteleva osapuoli. Pitäisi vaan löytää sellaisesta tykkäävä mies. Oman miehen kanssa tämä kun ei oikein toimi.

55

210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liveman14

      Moikka, laitapa vähän yhteystietojasi niin eiköhän me jotain keksitä jos miehesi ei halua tai osaa...olen pk-seudulta tuhmia puhuva viriili aikuinen mies....!

    • aaaahhhooohhaaargh

      Se on todella kiihottavaa kun laueta naisen kuunnellessa. Jos etsit tosissaan, niin laita jotain yhteystietoa

      • Tungtung

        Laita sinä ensin numerosi. Yritetään tossa vähän ajn päästä. Parin tunnin päästä.


      • kemma
        Tungtung kirjoitti:

        Laita sinä ensin numerosi. Yritetään tossa vähän ajn päästä. Parin tunnin päästä.

        Kirjoita. [email protected]


    • Runkkarimies

      Moi haluatko kuulla kuinka sperma litisee kourassani?

      • Tungtung

        Laita numerosi niin kokeillaan tossa parin tunni kuluttua.


    • Jani1212

      Moi! Tällaista ei ole tullut kokeiltua, mutta voisin olla avoin ajatukselle, mikäli "puhelinkemiaa" löytyy. Heitä viestiä osoitteeseen [email protected] ja katsotaan keksitäänkö jotain :)

      • Laita viestiä niin voidaan kokeilla 046 5605268


      • Tjam

        Voihan kokeilla parin tunnin kuluttua. Voi olla vähän sotkuista. Mutta eihän sitä koskaan teidä.
        [email protected]


    • tosituhmamies

      Löysit etsimäsi :) Olen mies joka sen osaa...ja matala seksikäs ääneni saa naisten pöksyt märäksi vaikken vielä tuhmia ehdi puhumaankaan ;) Tuon edellisen on naiset itse sanoneet joten ei ole minun luulo eikä keksimä juttu :D
      Rakastan masturboimista ja saat kuunnella niin kauan kun haluat kun liukuvoiteen kans teen sitä...ihanan litinän kuuluessa taustalla ja kiihtyvä hengitys ja tosi tuhmat puheeni saavat sut kiihottuun ;)
      Soita 044-9537885 ja voin luvata ettet pety ;)
      Olen aikuinen tuhma ja komea mies.

      • mäoonsitsunhomppeli

        jep. minä soitan sulle niin saat olla tuhmaakin tuhmempi tomp....


      • Tjam

        Hmm.. voisan sitä kokeilla. Mutta se on vähän nyt sotkuista touhua.
        Tossa puolen yön aikaan. Miten se halu alkaa kiihottaa. Minä tyydytän täällä ja sulle tuhmalle miehelle. Katsotaan miten käy. Laitan vain suojan penkille. Aloitan tyydytyksen. Samalla kuutelen sinua. Soitan tuohon numeroon. Minkä ilmoitat.
        Katsotaan kuinka käy. Tänä yönä tai sitten perjantaina.


      • tatam

        Kokeilin et vastannut puhelimeen. Numeeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Oli viesti.


    • timppa51

      Moi, saisiko sinuun jollain tavalla yhteyttä?

      • Kylläsaapi

      • tajunnanräjäyttäjä
        Kylläsaapi kirjoitti:

        [email protected]

        No aivan takuuvaramasti saat. Laita kohta postia niin saadaanpa yhdessä.


      • tajunnanräjäyttäjä
        tajunnanräjäyttäjä kirjoitti:

        No aivan takuuvaramasti saat. Laita kohta postia niin saadaanpa yhdessä.

        Perhanan virhe tuli, siis MINÄ laitan kohta postia.


      • Tjam

      • Tjam

        Timppa kuule sun ääntäs kuutelisin ihan mielelläni. Mutta nyt on menkat menossa.
        Ja sit kun olen itekseni. Taikka mieheni on nukkumassa niin voimme kokeilla ei tällä kertaa. Kolmen viikon kuluttua sitten. Lokiksen 2.päivä klo 22.30 aitan sulle viestiä.
        Vastaa sitten puheluuni. Terveisin tjamjam.


    • uskaltaisitkokokeilla

      Entä jos se ei olisikaan mies vaan nainen? Tahtoisitko kuulla, kun puhun sinulle tuhmia samalla, kun hinkaan kiimasta litisevää pilluani ja työntelen teko kyrpää sinne? Voisit yllättyä kenties!!?

    • Katselia

      Tykkään puistossa käydä katselemassa kun nuori poika runkkaa kädellä vieressä. Joskus vien kotiin ja tarjoon kossua ja katselen kun poika alasti sänkyssä hieroo itseään. Jos on kiihottava niin otan housut pois ja nain kunnolla, kun poika on lähdössä niin vien sänkyyn uudestaan dominan ottein ja halun naintia udestaan ja udestaan.. Kyllä kelpaa viiskyppiselle naiselle nuoren seisokki kun saa kunnolla.

      • NuoriRunkkari

        Voi vittu kun ois ihanaa puiston penkillä runkata KYRPÄÄ aikuisen NAISEN katsellessa.
        NUSSISIN kämpilläsi sut NUORELLA KYRVÄLLÄNI tainnoksiin•


      • Missäpäin tällästä harrastetaan


    • masturboimaan

      ei ole kokemusta mutta tahtoa kokeiluun olisi. enpä vain tiedä olisiko minusta miten puhujaksi. mutta halua kuulla sinun touhusi ja ääntely olisi kova.

    • Tungtung

      En tiijä oikein miten tuo oikein toimis?
      En tiijä miten siihen reikoisin sinun hengityseesi.
      Kyrvän litinään ja lätinään. Minun runkatessani pilluani.

    • siitävaan

      046 5742240

      • Tungtung

        Milloin haluut että laitan viestiä sulle?


    • käyrää

      On sulla ainakin varavalita nuista ja täälläkin yks kiinostunut, onko tullaisia naisia ihan oikeesti jotka ei ilkuis vaan nauttis siitä

      • Kokeilemallatiedät

        Vastaa ap:lle niin tiedät :)


      • haluvamies51
        Kokeilemallatiedät kirjoitti:

        Vastaa ap:lle niin tiedät :)

        Onk joku saanut oikeast yhteyden tähän aloittajaann? Meinaan siis oikeasti puhunu tahi touhunu puhelimessa?


    • Sari...olen odottanu sulta postia mutta eipä ole kuulunut??

      • Tungtung

        Älä hätäile kyllä laitan viestiä kunhan kerkiän.


    • Kristian42

      Heippa ap!

      Vieläkö halu kuunnella? Voisin laittaa yhteystiedot tulemaan mutta jottensakin sekavaa juttua joku sekopää tähän laitellut. Oletan että tuo kardemumma100 tuolla olisi oikea osoite?!Kerrothan jos olen väärässä. Olen ihan fiksu nelikybänen kaveri.

      • Tungtung

        En ole kaardemumma100. Vaan Tjamjam.


      • timppa51
        Tungtung kirjoitti:

        En ole kaardemumma100. Vaan Tjamjam.

        Itseasiassa et kyllä ole ap. Ap on tuo kardemumma100. Teissä yhtä paljo eroo kuin yöll ja päiväl. Sulle en ikinä vastaisi.


    • silopimppi

      Täähän kuulostaisi kivalta, miten olis näin tyttöjen kesken? Ajatuskin tekee ihan villix. :)

      • Tjam

        Toukaan ei ole mitenkään vasten mieleistä. Kunhan menkat on ohi ja,
        Mieheni on nukkumassa. Voin laittaa oven kiinni ja käden pöksyihin.
        Sovitaan että multa jäi linja auki. Sitten kunhan ilmoita milloin se jää auki.
        Laitathan numerosi. Niin kokeilaan miltä tuntuu läähätys ja litinä.
        Sekin kun tulee se hetki kun tulee litinä vain voimistuu. Käsi painuu sisään.
        Kostuu kunnolla. Litinä vain jatkuu kostuu lisää ja alkaa supistilemaan. Kuumenee koko ajan lisää. Huohotus kovenee muutuu huokailuksi. Käsi kostuu lisää.
        Loput jo tiedetäänkin. Tälläinen se olisi teoriassa. Entä sitten käytännössä.
        Laitathan numerosi. Niin kokeilaan joku kerta.


    • puhkivaa

      Moi! On tullut harrastettua... 0466389669 ota nro talteen ja laita aluksi viesti niin sovitaan joku ilta.

      • Tungtung

        Kuukautiset ei voi nyt. Joku toinen kerta. Pannaan sex kun panettaa. Sitten panettaa.
        Minä sormet sisääni työnnän. Vittua ruunkaa. Niin että litinä kuuluu.
        Linja auki. Kunhan menkat ovat ohi. Vastaa sitten kun pistän viestiä sulle.


      • hauskaaollapittää
        Tungtung kirjoitti:

        Kuukautiset ei voi nyt. Joku toinen kerta. Pannaan sex kun panettaa. Sitten panettaa.
        Minä sormet sisääni työnnän. Vittua ruunkaa. Niin että litinä kuuluu.
        Linja auki. Kunhan menkat ovat ohi. Vastaa sitten kun pistän viestiä sulle.

        Mites se menikään: aaaaah aa aha aa mmmmmh aa aha mmmm?!?
        Minulla on nyt kanyyli kyrvässä, joten en voi runkata nyt. Joku toinen kerta?


    • Tjam

      Nyt ei ihan onnistu on kuukautiset menossa joku toinen kerta.
      Laitan tekstarin voimme yrittää. Se saattais ollakkin vähän mielen kiintoista.
      Minä muuten olen herkkä.

      • kaikenlaisia_sekasikiöit

        No terve Tjam! Sinä apina se sitten jaksat! Ootko joku hikinen läski pervo äijä, joka kirjoittelee usealle sivustolle ja runkkailee hikipisaroiden hyväillessä pientä mulkkuasi?


      • Tandebord

        Sinä apinakolli sitten kanssa jaksat! UUHLAALAA! En vaan kurvikas hemaisevan seksikäs nainen. Joka panee kädellään vittua joka kutisee joka perjantai väliin joka viikko. Minulla on vittu eikä kyrpä. Tjam olen Sari enkä mies vaan nainen.


    • Tälle saa revetä ihan urakalla......

    • ukmrunkkaa

      moikka! Kirjoittele minulle mailiin tuurikalu@gmail com niin annan numeroni mihin voit soittaa ja saat kuunnella kun runkkaan ja nain tekopimppiä. Olisi ihana kuulla samalla sun kiimaista voihkintaa...;)

      • Tandebord

        Millonka sopii? Laita ukrunkaa sähköposti muula tavoin niin pystyn meilaamaan sulle niin puhutaan mukavia. Loput teidätkin miten sitten käykään sitä ei tiedä.
        Mutta minkäläinen puhelin sulla on näkyykö siinä vastaajan kuva?


      • ukmrunkkaa

        soita vaikka nyt mun sähköposti on [email protected] puhelinnumero on 0449496297 laita vaikka viestiä tms.


    • Dyna103

      Täällä juuri nyt hotellissa mies joka valmiina puhelinseksiin.... Aika kiimainen olo juuri. Jos olisi naista jota kiinnostaa niin ilmoittele...

    • Dyna103

      Olen valmiina

    • PolarBearForYou

      valmiina palvelukseen...

    • sex12355

      Numeroit joku tuhma mies

    • grownman

      Runkataan nainen skypessä mun skypenimi on grown-man

    • puhsexnautinto

      Olen "aikuinen" nainen ja joskus haluan nautiskella kiihkeästi puhelimessa. Mielestäni se on helppoa ja turvallista toteutaa. Saan siitä tarvitsemani kiihotuksen kiksit ja orgasmin. Miehen kiihkeä ääni kiihottaa ja omat sormet ja sauva ovat hyvänä apuna kohti huippua. Itse olen löytänyt tarvitsemani seuran joko mtv 3 chatista tai sitten livechat.fi sivustolta. Suosittelen muitakin naisia kokeilemaan ja nauttimaan. Niin, kannataa hankkia kuitenkin ensin prepaid liittymä ja erillinen "leikkipuhelin", siten välttyy turhilta hörhöiltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe