Saab-merkillä ei enää koskaan autoja!

saabbisti

16

103

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saabsnotunited

Tämän osaston voisi samalla lopettaa ja siirtää keskustelu museoauto-osastolle.

• eiihanvielä

Liikenteessä on vielä monta Saabia, jotka eivät ole museoiässä. Se on nykyään kolmekymmentä vuotta.

• puolueeton

Onpa hyvä, ettei Saabin muutenkin kyseenalaista mainetta enää mustata nimeämällä itäautoja Saabeiksi.

• neljässaab

Pakko kai se on uskoa, kun saabsunitedkin asian on julkaissut. Se on sentään äärifanaattinen Saab-sivusto, jonka fanaattisuutta asialleen Isiskin kadehtisi..

• vesa_tervo

Mutta jäljellä olevia saa halvalla ja rahalle saa vastinetta!

• tiukkakinuski

Onneksi kinkkivolvoja saa edelleen.

• hermopekka

Minäkin vaihdoin Saabini Volvoon.

• saabbisti

Millähän nimellä NEVS aikoo autojaan nyt myydä, kun Saabin nimeen ei ole oikeuksia? PingPong 9-3? Pingpong 9-5?

• seniilisaabisti

Saabin vanhoja malleja myydään Kiinassa nimellä Senova.

• saabautoko

Saab on aina ollut lentokone merkki, nämä tutut teillä kulkevat saabit ovat maalentokoneita.

• saabbisti

Saabin lentokoneilla menee hyvin. Kiinalaisille myydyllä konkursseistaan tunnetuilla Saab-autoilla menee huonommin. Kukaan ei niitä halunnut ja siksi niitä ei edes yritetä enää valmistaa.

• määhaluan

Saab kelpaa jos halvalla saa.

• skodisti

Hyviä uutisia kaikille oikeista autoista kiinnostuneille.

• ernokäpynen

Meitä Saabin, Volgan ja Ladan vielä muistavia autoilijoita ei enää montaa ole jäljellä.

• ernokäpynen

Naapurin eläkeukko muisti vielä Saabin. Oli niin huonot kokemukset ettei voi unohtaa.

• naapurineläkeläisukko

Hienoa, että edes jossakin on noin sosiaalisia nuoria jotka huomioivat naapuruston eläkeläiset. Jatkakaa ihmeessä ajatustenvaihtoa muidenkin asioiden parissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1742
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      107
      734
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      664
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      585
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      19
      558
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe