Haluaisin nussia kaverin vaimoa ja hänen siskoaan. Aivan mielettömän kauniit blondit. Pelkkä ajatuskin saa kyrvän kovaksi. Yhden kaverin vaimoa olen jo pannut. Mikähän siinä on että kielletty kiihottaa? Muilla samoja oireita?
Kiellettyä
26
<50
Vastaukset
- ffggghhh
Vedä kuule se mulkkus kaulas ympäri ja ala kiikkumaan hönö
- ffggghhhtaPataan
Jos et vitun älyllisesti köyhä impotentti voi vastata/kommentoida järkevästi, niin älä ollenkaan.
- Hississäkerran
Kyllähän se on maailman sovu ollut niin että se mikä ei oo oma, on kiinnostavin...
Kerrankin hississä ystäväni mies takaapäin käytti kättänsä hameen alla... Ystävä seisoi vieressä. Olihan se hämmentävää, ja kiihottavaa. - voihan
Ja ongelma tulee siitä, että mikään ei koskaan ole riittävästi. Kohtuus ja pidättyväisyys ei ole enää ole kunniassaan. Jos sitten helvetissä joutuukin tekemään jatkuvasti, ilman taukoa, sitä mikä täällä niin himoitti.
- ssddffgg
Työntäkää ne heppinne ampiais pesään niin loppuu se haikailu saatana
- SaunaHot
Aih yhteis sauna ja siellä leikkiä
- SkagaanLiikaa
Minuakin kiinnostaisi kavereiden puolisot. Mutta en kyllä uskalla edes ehdottaa yhteissaunaa tai parin vaihtoa. Pitäisivät varmaan kahelina jos ei olisi samoja mietteitä.
- Nnnaine
Sitten pitää kokeilla salaa ;)
- SaunaHot
Nnnaine kirjoitti:
Sitten pitää kokeilla salaa ;)
Voi kuinka kiihottavaa olisikin saada salasuhde kaverin tyttöystävään.
Kielletty kiinnostaa ihmisiä. Jotain kapina henkeä? Ehkä siinä joutuu yrittämään enemmän?
- niinpä_tekee
Samoilla fiiliksillä täälläkin. Olen himoinnut monenkin kaverin vaimoa. Jostain syystä he ovat usein todella kiihottavia. En tiedä johtuuko se jotenkin siitä, että heitä pääsee "lähelle" helposti, tuntee hyvin, kiva jutella niitä näitä. Heitä pääsee näkemään myös useasti ja tietää tasan tarkkaan mitä "saisi". Tilanne on eri kuin monet tuntemattomat joita kadulla vastaan tulee. Toisaalta joidenkin kohdalla ensi tapaamisen jälkeen himottaa mutta vuosien saatossa kun tutustuu niin himo katoaa. Kuvastaa mielestäni sitä, että seksikkyys on paljon muutakin kuin ulkomuoto. Se on paljon käytöstä, miten elehtii, liikkuu, kantaa oman kroppansa kunnialla, on sinut itsensä kanssa jne.
Yhden kaverin vaimoa olen himoinnut jo vuosia ja aika monet runkut tullut runkkailtua mielikuvissa hänen ihanan perseensä päälle. huh huh....nytkin taas kanki kovettuu :) Tänä kesänä pikku kännissä kerroin tästä mielihalustani kaverille...otin riskin. Hän ei ollut asiasta ollenkaan pahoillaan. No siitäpä sitten jutut siirtyi erinäisiin tuhmiin juttuihin, miten petipuuhat sujuu, mistä kukakin tykkää, "panisitko mun vaimoa" tyyppisiset jutut. Parinvaihdostakin juteltiin, mutta tuskin koskaan toteutetaan. Kivaa jutustelua.
Jälkikäteen pohdittuna jos kaveruus ei kestä tälläistä keskustelua niin tarviiko kaveruudenkaan kestää? Ei kai se ole huono asia, että oma vaimo on himottava muidenkin mielestä. Jos sovitaan, että saa tai ei saa laitta käytäntöön tuota halua niin hommahan on sen jälkeen kunnossa.- SaunaHot
Itse olen kyllä narahtanut kaverin tyttöystävän katselusta siinä mielessä. Kaveri huomasi ei sanonut mitään hymyili vaan. Tilanne oli muutama vuosi sitten kesällä. Kaverin tyttis otti aurinkoa bikineissä ja asentoa vaihtaessa näin vähän liikaakin haaroihin. Muutenkin himoitsin päästä nuolemaan hänen täydellisiä jalkojaan. Kyllä siinä vähän alkoi housut pullottamaan. Kyllä hänestä olen useammat näpit ottanut. Olisi unelma päästä peuhaamaan hänen kanssaan. Nytkin kovenee.
- hyvätvälit
Mulla taas anoppi ja vaimoni siskoon ois mieltymyksiä ja ei se kaukana ole ollut kun yhdessä kesäiltoja vietellää.. molemmat kun sinkkuja ovat..oon tuntenut vaimoni siskon ja hänen äitinsä kauemmin kuin vaimoni.. nykyää jo pelottaa ajatus kun perhe sattuu koolle et miten käy kun en halua kuitenkaan pettää ja olen kyllä vaimolle joskus pikkupäissäni kertonut että siskollas on mukava pillu ku joskus aikoinani sitä pääsin kokeilemaan tosin vaa suulla ja sormella. Anoppia en oo iha näin lähelle päässy kokeilemaan muuta kuin sen verra että se meinas rueta suutelemaan,mutta sain ajatukseni kasaan ja selitettyä sen että tytärtäs en oo koskaa pettänyt ja enkä petä. Mahtavan kauniita naisia kaikki kolme. kunpa joskus vois saada kaikki kerralla mutta se tuskin koskaan toteutuu..
- SaunaHot
Kyllähän tuo kiihottaa.
- Eräänvaimo
Toi on varmaan tosi yleistä miesten keskuudessa. Mulle tuli yllärinä kun mieheni kaveri, aivan yllättäen kesken jutustelun työnsi kielensä kurkkuuni ja kiihko otti vallan molemmista. Hän mua vielä reilusti nuorempi. No oli kyllä varsin kiimanen kokemus.
- SaunaHot
Oletko itse kiusoitellut miehesi kavereita tai kavereidesi miehiä?
- Eräänvaimo
SaunaHot kirjoitti:
Oletko itse kiusoitellut miehesi kavereita tai kavereidesi miehiä?
No mielestäni en.Hän kertoi et oli ensihetkestä mut nähtyään himoinnut mua. Pyysi ottamaan yhteyttä et otetaan uusiksi, en ole kuitenkaan tohtinut niin tehdä.
- SaunaHot
Ota vaan yhteyttä ja kokeile. Kiihkoa ja jännitystä elämään.
- Eräänvaimo
SaunaHot kirjoitti:
Ota vaan yhteyttä ja kokeile. Kiihkoa ja jännitystä elämään.
Välillä olen meinannut niin tehdä, mut olen miettinyt seurauksia jos jäädään kiinni. Sain vaan tässä hetki sitten tietää et yks miesten yhteinen kaveri oli nähnyt meidät silloin.
Ei siinä mitään. Tarpeeksi varovainen vaan. Tapaatte ihan jossain muualla missä muuten olette. Piristää omaa suhdettakin.
- Eräänvaimo
SaunaHot kirjoitti:
Ei siinä mitään. Tarpeeksi varovainen vaan. Tapaatte ihan jossain muualla missä muuten olette. Piristää omaa suhdettakin.
Juu voi olla et rohkaistun vielä. Tai sit jos törmätään sattumalta, tuskin kumpikaan pystyy hillitsee itseään.
Olen itseasiassa pannut kahden kaverin tyttistä ja pelehtinyt kahden kanssa. Ihanan kiihottavaa kiinnijäämisen pelon takia ja siksi että haluaa kokeilla kaverin daamia. Aion kyllä nussia heti jos joku näyttää vihreätä valoa. Jälkeenpäin ei ole jäänyt mitään hampaankoloon, eikä ole ollut kiusallista nähdä. Seksi on siistii!
- Eräänvaimo
SaunaHot kirjoitti:
Olen itseasiassa pannut kahden kaverin tyttistä ja pelehtinyt kahden kanssa. Ihanan kiihottavaa kiinnijäämisen pelon takia ja siksi että haluaa kokeilla kaverin daamia. Aion kyllä nussia heti jos joku näyttää vihreätä valoa. Jälkeenpäin ei ole jäänyt mitään hampaankoloon, eikä ole ollut kiusallista nähdä. Seksi on siistii!
No oot kyllä oikeessa. Seksi on parhaita nautintoja. Ja juu onhan mulla tällä hetkellä yks vakkari jonka kanssa nähdään viikottain. Hän on sinkku ja helppoa hänen luona tavata, kohta vuosi täynnä.
- SaunaHot
Kenelläkään kokemusta kaveri pariskunnan kanssa yhteissaunasta jossa olisi tapahtunut jotain? Parinvaihtoa? Pettämistä?
Kuinka moni on masturboinut ajatellen kaverin puolisoa?
- ddffhh
Kuinka moni on työntäny löylykauhan perseeseen eikä ajattele mitään ahahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771