Eli siis... Omistan counter stike global offensive nimisen pelin steamissä. Peli ei yhdistä servuihin eikä edes tule mitään servereitä pelkkää tyhjää ja jos koitan pelata casualia niin tulee vaan " failed to connect to the match " Eli heittää mut ulos aina pelistä. Yks kerta ku olin pelaamas competitivee nii yhtäkkiä heitti mut ulos pelistä ja ei enää yhdistäny peliin.. eli netin kanssa jotain häikkää. Mutta jos joku osaa mitenkään auttaa asian kanssa niin oisin todella kiitollinen :) Oon aika paska näitten tietokoneiden kanssa joten tarttisin kipeesti apuu D:
Cs Go kusee D: APUA!
csgokusee
2
177
Vastaukset
- csgokusee
Piti vielä lisätä että oon koittanu niitä steam support juttuja mutta en ottanu niistä ajureista mitään selvää joten en uskon että se liittyy mihinkään muuhun kuin nettiin mutta netti toimii muuten ihan hyvin mutta välillä tosi hidas netti mutta joo en tiiä sitte D:
- xdxdxdxdafcpro420lolxd
Emmötiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221