Eli siis... Omistan counter stike global offensive nimisen pelin steamissä. Peli ei yhdistä servuihin eikä edes tule mitään servereitä pelkkää tyhjää ja jos koitan pelata casualia niin tulee vaan " failed to connect to the match " Eli heittää mut ulos aina pelistä. Yks kerta ku olin pelaamas competitivee nii yhtäkkiä heitti mut ulos pelistä ja ei enää yhdistäny peliin.. eli netin kanssa jotain häikkää. Mutta jos joku osaa mitenkään auttaa asian kanssa niin oisin todella kiitollinen :) Oon aika paska näitten tietokoneiden kanssa joten tarttisin kipeesti apuu D:
Cs Go kusee D: APUA!
csgokusee
2
170
Vastaukset
- csgokusee
Piti vielä lisätä että oon koittanu niitä steam support juttuja mutta en ottanu niistä ajureista mitään selvää joten en uskon että se liittyy mihinkään muuhun kuin nettiin mutta netti toimii muuten ihan hyvin mutta välillä tosi hidas netti mutta joo en tiiä sitte D:
- xdxdxdxdafcpro420lolxd
Emmötiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794