Eli siis... Omistan counter stike global offensive nimisen pelin steamissä. Peli ei yhdistä servuihin eikä edes tule mitään servereitä pelkkää tyhjää ja jos koitan pelata casualia niin tulee vaan " failed to connect to the match " Eli heittää mut ulos aina pelistä. Yks kerta ku olin pelaamas competitivee nii yhtäkkiä heitti mut ulos pelistä ja ei enää yhdistäny peliin.. eli netin kanssa jotain häikkää. Mutta jos joku osaa mitenkään auttaa asian kanssa niin oisin todella kiitollinen :) Oon aika paska näitten tietokoneiden kanssa joten tarttisin kipeesti apuu D:
Cs Go kusee D: APUA!
csgokusee
2
199
Vastaukset
- csgokusee
Piti vielä lisätä että oon koittanu niitä steam support juttuja mutta en ottanu niistä ajureista mitään selvää joten en uskon että se liittyy mihinkään muuhun kuin nettiin mutta netti toimii muuten ihan hyvin mutta välillä tosi hidas netti mutta joo en tiiä sitte D:
- xdxdxdxdafcpro420lolxd
Emmötiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926