Krav Magan peruskurssin reenit takana, ensimmäinen tasokoe edessä tänään klo 19:30
Saas nähä miten pojan käy. Valkku sano kyl et koko ryhmän tekeminen näyttää niin hyvältä et ei oo pelkoo siitä, etteikö voisi päästä tasokokeesta läpi. Muutenkin valkun mukaan on lähes mahdotonta olla pääsemättä 1. tasoa läpi.
Lähinnä mua jännittää se, että minkäköhänlainen tapahtuma se on, no kohtahan senkin näkee. Menin peruskurssille vähän epävarmoin tuntein, mutta parien reenien jälkeen oli jo mukavaa. Pidän todella lajista ja aion jatkaa sitä vielä mahdollisimman pitkään. Nyt täytyy kuitenkin alkaa valmistautumaan tasokokeisiin.
KIDA! (vai miten se pitäisi kirjoittaa :P)
Jännittää
3
1178
Vastaukset
- faith*
Tähän kellon aikaan on jo turha toivottaa onnea tasokokeeseen, joten kysynkin; miten meni?
Kuten sun oma ohjaajakin sanoi ekaa tasokoetta on aika vaikea olla pääsemättä läpi.
Ohjaajat katsovat ensimmäisessä kokeessa "läpi sormien" pieniä mokia ja päästävät melkein kaikki läpi.
Toisessa tasokokeessa onkin sitten eri meininki.- Stressantibus
Kiitos kysymästä, mukavasti meni. Tuossa on merkki ja diplomi pöydällä vieressä. vähän on nilkka kipeänä mut ei se mitää. Polvipotkujen kans oli hirvee sähläys ja sain huomautuksen et lyön kyynärpäälyönnit taakse liian matalalle. Kuulemma 6 vuotiaan pään korkeudella oli kyynärpäät ennen huomautusta, mut sen jälkee nous oikeelle korkeudelle.
Ei siinä mitää. Eteenpäin jatketaan, tavoitteet korkeella :P - pääsee läpi
Ei pidä yleistää että krav magassa pääsee kaikki peruskurssista läpi, jos osaat kirjalliset, tekniikat ja kunto-osion, sitten vasta. Kai se joku taso pitää peruskurssillakin olla, PKMI:n vaatimukset ovat ainakin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574