Oikaisen juttuja mitä pyörii FB.ssä. Ollaan kuunneltu naapurin huutoa jo 3 vuotta,joka kesäinen ihmisen kesäloma on naapurille painajainen.Puhuu muunneltua totuutta ihmisistä,käy naapurista naapuriin juoruamassa muiden asioita joista ei todella tiedä mitään.Syyttää jopa narsismista,miten voi sanoa että häneen kohdistuu narsismia? Koko kyläkö on narskuja täynnä? Pitäs puolustajien asua edes lähellä missä *tapahtuu"* että tietäis es totuuden,tuomitsematta syyttömiä. Puhuu kaikista naapurista pahaa ja kerää itsesääliä joku siihen *sortuukin* ja jopa uskoo asiat. Joku roti tuohon paskan jauhantaankin pitää tulla,nyt elämme toivossa että narsku saa uuden asunnon ja saamme jatkaa omaa rauhallista asumista. Kyllä näin pieneen paikkaan muutti romaneja jotka,harrastaa liikuntaa,käy kuntosalilla,pelaa pesistä,lentopalloa ym. ei kaikki romanit ole se *rotusorto*kohde :) Henkilö vois miettiä onko hän itse se narsku kylällä??
Rengossa tapahtuu
sahallatöissä
3
153
Vastaukset
- 5xvalitettukaupungille
Niin ollaan,sääli asua lähellä ja sääli työpaikan ihmisiä.On kyl sellanen kyläluuta ei voi voi.Valehtelee kaikki mitä kuvittelee ja olettaa mielessään.Voisiko joku avittaa et naine sais tod.uuden asunnon?
- vehmaistenvenla
Rengossa on aina oltu vähän outoja. Kaurapuurokin syöty tenun kanssa, elä niitten kanssa sitten! ;)
- hullut_karkas_mettään
Ihmekös tuo. Kaikkihan tietävät kertomuksen siitä kuinka Renkä sai alkunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066