Teidän täytyy tehdä/ kokeilla samoja harjoituksia! Kun opin puhumaan itseni kanssa ja kuuntelemaan mieltäni niin löysin syyn pahaan olooni ja pystyin alkamaan hoitaa sitä rentoutumisen avulla! Olo on niin paljon parempi ja nään maailman nyt ihan erilailla! Mitä ihmette?! Nyt en enää halua lähteä tästä maailmasta! Olen ylpeä siitä minkälainen olen ja haluan tehdä kaikkea muiden hyväksi. Moni muukin kommenttien perusteella on saanut apua. Käykää kattomassa!
https://www.youtube.com/channel/UCU31leKGEEtYXztVORlmvVA
Nyt ymmärrän kaiken!
2
<50
Vastaukset
Millaista harjoitusta teit?
Teetin kerran grafologilla itsestäni luonne analyysin. Hän oli alallaan hyvä. Nimensä Pennanen. Rovastimiehiä Kotkasta.
Sanoi että kirjoittajalla on vaikeita hetkiä, mutta myös "optimismia kaiken tuskan keskellä".
Että kirjoittajalla on synnynnäisiä "selviytymisen ikkunoita". Näin asia onkin. Kriisin loppuvaiheen jälkeen tulee euforinen tunne ja "ymmärrän kaiken". Niitä on ollut varmaan satoja.
Aikansa loistettuaan euforia katoaa ja matka notkon kautta kuiluun alkaa. Sanovat tätä bibolaariseksi oireyhtymäksi.
Reikimeditaatio (rm) on rankka itsekasvatusmenetelmä. Säännöllisesti tehtynä se avaa mielen tunnelukkoja.
Siinä joutuu kohtaamaan itsensä alastomana. Ei sovi huterasti motivoituneelle ihmiselle.- Suklaahippu
No siis minä kirjoitin kaikkea ylös. Millainen ihminen oon, mistä pidän tai en pidä niinku oikeesti jne. Sit, kun kuuntelin noita meditointeja ja tuli niitä hetkiä, että ollaan ihan vaan ajatustensa kanssa niin sain niinkuin keskustelu yhteyden itteeni. Ymmärsin, että olen joissain tilanteissa toiminut tyhmästi tai ajatellut tyhmästi. Oon laiminlyöny kehoani, en liiku tai syö oikein. Näin kaiken kuin peilistä, mutta nyt ymmärsin virheeni. Tunsin kuitenkin ettei mikään näistä haittaa, minun onkin tarkoitus oppia virheiden kautta. Pystyin antamaan anteeksi itselleni. Ja tajusin etten ole yksin maailmassa. Pitkästä aikaa oli niin hyvä olo ja nyt haluan tavoitella sitä arjessanikin.
Tarkoitatko nyt etten pysty tähän? Pääsinkö vain hetkeksi pois pimeydestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823510
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803216Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351725
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601648