Täältä löytyisi 2 vuotias kiltti ja hyväluontoinen rotikka-sakumix uros astutukseen. Etsinnässä olisi joko puhdas rotikka tai samanlainen mixi narttu :)
[email protected] <- yhteydenotot
Rott/sakumix astutukseen!
2
140
Vastaukset 2
- Entajuanäitäihmisiä
Miksi sä haluat antaa uroksesi astutukseen? Millä perusteella toteat että koirasi on kiltti ja hyväluontoinen? Se, että koirasi on susta tuntuu -menetelmällä hyväluontoinen, niin onko se sitä kaikkien mielestä. Et varmastikaan ole mitään terveystestejä tehnyt, eli esim. kuvauttanut lonkkia jne. , joten mistä tiedät millaisia geenejä olisit siirtämässä eteenpäin.
Kyseessä olevat rodut eivät ole helpoimmasta päästä, joten toivoisin hiukan maalaisjärkeä käyttöön. Kuinka moni lehdistä luettu "rotikka hyökkäsi koiran/ihmisen päälle" on juurikin näitä tapauksia jossa pentuja on teetetty ilman virallista kasvattajataustaa. Kuinka moni tällaisista pennuista päätyy aivan väärään kotiin kun ei ajatella loppuun asti millaisista roduista on kyse ja millaisiin koteihin niiden tulisi päätyä?- jaskapauhaa
No teeppä vaikka tutkimus aiheesta ennen kun jauhat paskaa täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568