Heippa,
olen 25-vuotias nainen vailla miehekkään ja mielellään vanhemman miehen kieltä. Seksi kokonaisuudessaan maistuu, mutta erityisesti olisin kiinnostunut miehestä, joka haluaisi nuolla. :)
nainen Helsingistä vailla kieltä
14
76
Vastaukset
- mies..49
No luulis kyllä miehiä noin nuoren naisen nuolemiseen löytyvän.
Tykkään ihan hitosti nuolla ja tässä olis kyl 49v mies heti vapaaehtoisena.... Moikka , olen kokenut kielimies ja nuolen sinut mielelläni , ota yhteyttä [email protected]
Heti valmiina M34 Punavuoresta.
[email protected]
Milloin voisin olla avuksi?Mikään ei olis ihanampaa,kuin nuolla Sinun märkää pilluasi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Heterohetsku
Muuten kävis mutta sulla roikkuu munat jalkovälissä joten jätetään tällä erää tähän.
- Täti_onkin_setä
Niinpä, teini-ikäiset nuoret miehet jälleen vauhdissa. Kirjoittavat puuta-heinää tälle palstalle. Jos tuo aloittaja olisi nainen, niin hän kyllä löytäisi ihan baareistakin suuseksiseuraa, ei hänen täällä tarvitse vongata...
Laitappa tänne päin viestiä.... [email protected]
Olen hyvä kuntoinen treenattu 49v mies jolle pimppi maistuisi.Kik reissumies1985
[email protected]
Pistä viestiä niin sovitaan aika ;)Taitava 49-vuotias, nuorekas ja hoikka kielenkäyttäjä ilmoittautuu. Pistäpä viestiä [email protected]
moikka ;) 27v mies vantaalt olis halukas antamaan sinulle taidokasta kielihoitoo ;)
laita viestii [email protected] niin jutellaan lisää ja sovitaan näkeminen ;)Moi!Nyt ei hirveesti vanhempaa ois tarjolla 26v jätkä mut tykkään kyl nuolla ja pitkään ;) ota yhteyttä [email protected]
Otappa yhteyttä niin saat kieltä kylläkseen
Täällä meitä on vaikka kuinka paljon.
- säälittävää
No täällähän tosiaan teitä pervoja tuhkamunia riittää, kun ette normi elämässä kelpaa kenellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1252279SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2851566En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341313Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111169Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361005- 50926
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais255861Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33854It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen37826