Sillä ihmisillä on kavereita, läheisiä, tyttöystävä ja minulla ei ole mitään. Kukaan ei halua olla lähelläni. Masentaa kun tietää että ei koskaan saa seurustella, on elämä pitkä yksin kuljettava.
Minä en ole ihminen
20
219
Vastaukset
- yksinäinen-mies
Naisten ei tarvii olla yksin. Nainen voi valita, mies ei voi valita.
- 5-8
Älä pöpellä puppua.
- zxczxcasdzxc
Kaikki on naisten syytä. Sinä olet täydellinen ja ihmisten tulee rakastaa sinua vaikka haukkuisit heitä. Ei mikään ihme että olet yksinäinen tuolla asenteella.
- Yksinparemmin
Ei se seurustelu ole mikään elämän tai kuoleman asia. Olen kerran seurustellut ja oli melko inhaa. Aina piti olla makuualustana sille äijälle. Nyt olen totaalisen vapaa inhasta seksuaalisesta toiminnasta. Ei tekisi mieli yhtään deittaile tai seurustella.
- Kilttis
Voisin olla pelkkä kaveri naisen kanssa mutta ei naiset halua. Seksi suhteessa on tarpeellista läheisyyden ja rakkauden kannalta mutta kyllä minä teksin muutakin suhteessa. Olisin hyvä kotitöissä ja harrastuksia olisi ja voitais mennä kävelylle ja kokkailla yhdessä ja katsoa telkkaria ja sellasta arkijuttua
- kylä.lähtee
Apeeltä puuttuu luovuutta. Aivoilla me naisia saamme. Vai onko fantasiatoiminta jotenkin vinoa mieheltä.
- Yksinäisyyteen-tottuu
Minäkin olen hyvin yksinäinen. Minulla on tapana ajatella, että muut ihmiset ovat parempia ihmisiä eikä minulla ole tilaa heidän kodeissaan eikä ystävyysverkostoissaan. Olen kyllä yrittänyt tutustua muihin ihmisiin ja ystävystyäkin. Olen ehdottanut yhteistä tekemistä, kutsunut kotiini, järjestänyt kutsuja, käynyt katsomassa sairasta työkaveria sairaalassa, auttanut muutoissa ja arjen askareissa jne. Vastakaiku ja vastavuoroisuus ovat vain jääneet puuttumaan, myös niiltä, jotka ovat kodissani käyneet useampaan kertaan. Olenkin päätellyt, että muita ei vain kiinnosta saada minusta ystävää. Jotain minulta varmaan puuttuu tai jotain teen väärin. Toisaalta olen huomannut, että eivät minun tuntemani ihmisetkään ole kaikin puolin täydellisiä, joten alemmuuskompleksia on turha potea. Yksinäisyyteenkin tottuu, ainakin jotenkuten, vaikka joskus surenkin sitä. Haluaisin kyllä saada ystäviä, mutta olenhan jo pitkään elänyt ilman ystäviä, joten jaksan kai näin loppuun asti. Lähinaapurustossa asuu yli 80-vuotias nainen, joka hänkin on ypöyksin. Hänellä on kyllä mies elossa, mutta he elävät asumuserossa. Hänellä on myös pari lasta ja lapsenlapsiakin, mutta milloinkaan he eivät tule auttamaan häntä. Yksinäisenä vanhuksenakin hän tuntuu silti jaksavan elää elämäänsä. Kai minäkin siis jaksan, vaikka olen nuorempi. Jotenkin tätä oloa lievittää tieto siitä, että en ole ainoa yksinäinen - että meitä on monta kohtalotoveria.
- paskaa_kaikki
Mettäperä mätäpaska paikkakunnalla, kun käy vaikkapa pankissa asioitaan yrittään hoitaan, pankkiämmä siellä alkaa nimittelemään käyttäen solvaavia, vähätteleviä lisänimittelyitä. Noita ämmejä täällä piisaa, iältään net on useimmiten milloin 40 , milloin 50 . Apteekissa ja kaupassa niillä on usein myös omia kuvioitaan, ne yrittää jollain muotoa paskantaa oikein palkan edestä. Myös julkisen terveyden hoitopuolen viroista näitä löytyy, ihmisiä joidenka pitäis työksensä yrittää hoitaa ihmisten terveyttä niin niillä se on kans osalla jo vinksahtanut siihen oikein palkan edestä paskannukseen, onks ne kaikki jotain päihdeongelmaisia vai mitä, paskaa joka tapauksessa.
Mettäläispaskamulkuthan nyt on joka tapauksessa näillä seuduin suurin osa mettäläispaskamulkkuja. Minun puolesta joku vois ottaa harjoituskohteeksi sellaiselle taktiselle ydinaseelle tai jollekin vastaavalle tuollaiset mettäperämätä keskittymät, ihan vaan noiden mätipaskain takia. En mäkään enää ole ihminen, ei ole mitään aihetta näiden paskamätöjen kera olla.
En mä silti kaipaa noita mettäläis mielenvikaisia työssänsä työkseen palkan edestä paskovia paskaämmejä, eikä minua kiinnosta enää olla oikein missään tekemisissä noiden paskamulkkujenkaan kanssa. Mutta silti, tuossakin tapahtuu sellainen keskittyminen, suuri osa ihmisistä luultavasti on ihan ok, se vaan kun ei ole enää ihmisten kanssa tekemisissä kuin noissa yllä mainituissa yhteyksissä ja se paskatouhu on sitten kohtalaisen useasti tuollaista, muodostuu se mun kuva nykyään näistä seutulaisista noiden paskamätöjen kautta. Painukoot vaan mun puolesta nekin paskamädöt helvettiin, yhdessä nettipaskasittiäisten kanssa.- Yököttäälukeatuollaista
Sairas.
- Anonyymi
Maalla yleistä käytöstä.
- jrfdhvuwejskdj
en.
- paskaa_kaikki
Ei mua vaan kiinnosta paskan vertaa enää, mitä joku nettipaskasittiäinen kokee kirjoituksistani eipä vois paljoa vähempää enää kiinnostaa. Enkä ole kiinnostunut voittamaan paskaakaan enää yhtään mistään.
Kaikille verkostoituneille mätäkyttäreille vaan oikein paskaa loppuelämää, kaikkia mahdollisia vaivoja ja kärsimysten täyttämää tietä kaikin mahdollisin kuviteltavissa olevin tavoin. Sitten vielä lopuksi koko paskalutikkalajille lopullinen exodus, viimeistä paskalutikkaa myöten. - yksinäinen-mies
Muistan muutama vuosi sitten kun sain yhden remontti homman talosta jossa asui yksi vanhus nainen. Jälkeenpäin mietin että se oli varmaan tosi yksinäinen kun se aina seuraili pihalla sitä remonttia, kun maalasin ja laitoin uutta paneelia seiniin, tuli aina juttelemaan kaikesta, tarjosi kahvia ja pullaa, teki ruokaakin. Ensin pari viikkoa mä sitä remppaa tein ja sitten se keksi että piharakennuksia pitää myös rempata ja maalata. No meikähän teki ja se jutteli ja oli seurana, istui keinussa ja seuraili meikän touhuja. Siinä meni 3 kuukautta kun sain kaiken valmiiksi kun se keksi aina uutta remontoitavaa. Varmaan se oli yksinäinen koska en siinä talossa nähnyt kuin muutaman ihmisen käyvän välillä. No sain todella hyvän tilin ja juttuseuraakin oli 3kk ajan. Sen jälkeen olenkin ollut aika yksinäinen.
- Anonyymi
Se nainen osasi elää. Ei yksinäisyys ole niin kamala asia. Ihmisiä on kaikkialla. Menee vain juttelemaan. Puhuu itse. Hän tykkäsi sinusta , sinä teit hommia ja kaikki pelasi. Niin sitä pitää. Minäkin asun yksin. Minulla on kivat naapurit. Minulla on Jeesus. Kun on Hänen kanssaan, ei ole koskaan yksin. Televisiota katson aika paljon, etupäässä eläinohjelmia, mutta sitten myös näitä Ulosottomiehet, Lainvalvojat, lihavuusohjelmat.Mainoskatkoilla nostelen painoja, poljen kuntopyörällä, ja teen tankovoimistelua. Lenkillä käyn päivittäin. Elän näin eläkkeellä elämäni parasta aikaa.
Ps.25:10
Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille,jotka pitävät Hänen liittonsa ja todistuksensa.
- Anonyymi
Osaa ne alemmatkin eläimet mököttää. Jopa mateet menevät mököttään kiven syrjään näin syksyllä.
- Anonyymi
minä olen yksinäinen ,mutta en halua mitään keskusteluryhmiä minua oikomaan
miten minun pitää elää.
kun on rauha itsensä kanssa ja harrastaa kaikkea kivaa liikkuu ja nauttii kaikesta.
kukaan ei määräile on onnellinen.- AnonyymiUUSI
Jos ei yksin oleminen vaivaa,niin se ei ole yksinäisyyttä. Yksinäisyyttä on se kun on täysin yksin maailmassa. Kaikki on kuolleet sun ympäriltä,kukaan ei tunne sua todella,lapsesta tai edes nuoruudesta asti. Ei ole ketään kenen kanssa voisi muistella lapsuuttaan,nuoruuttaan ,ei ketään jolla olisi samoja muistoja. Olet todellakin täysin totaalisen yksin. Et omasta halusta vaan siksi että elämä on vain mennyt niin. Jos sairastut ei kukaan tule katsomaan,kun kuolet kuolet yksin. Yhä useammalle käy niin,ei ole edes sisaruksia ja heidän perheitään. Kaikille vieras,näkymätön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei yksin oleminen vaivaa,niin se ei ole yksinäisyyttä. Yksinäisyyttä on se kun on täysin yksin maailmassa. Kaikki on kuolleet sun ympäriltä,kukaan ei tunne sua todella,lapsesta tai edes nuoruudesta asti. Ei ole ketään kenen kanssa voisi muistella lapsuuttaan,nuoruuttaan ,ei ketään jolla olisi samoja muistoja. Olet todellakin täysin totaalisen yksin. Et omasta halusta vaan siksi että elämä on vain mennyt niin. Jos sairastut ei kukaan tule katsomaan,kun kuolet kuolet yksin. Yhä useammalle käy niin,ei ole edes sisaruksia ja heidän perheitään. Kaikille vieras,näkymätön.
Miksi täysin yksin olevat eivät pariudu keskenään. Jokin voima estää kontaktoitumisen.
- AnonyymiUUSI
Olis edes työpaikka niin olis joku jonka kanssa keskustelee edes joskus 😭
- AnonyymiUUSI
Mikä estää lähtemästä jonnekin, missä on ihmisiä ?
Siellä jossain voi sitten jutella muiden kanssa.
Ventovieraidenkin kanssa voi aivan hyvin keskustella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453703Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653554Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302989Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882105- 1501759
- 1051700
- 1221475
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401202Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085