Heräsin siihen et sä oot mun vieressä. Voi luoja et kaipaan sinua.
Sun silmiä katselisi niin mielelläni pitkiä aikoja. Sun valloittava hymysi on todella kaunis. Huulesi sopivat täydellisesti yhteenomieni kanssa. Kosketukset ovat aivan taivallisia. Haaveilen vain sinusta, meistä yhdessä.. Taidan rakastaa sinua vieläkin.
Olispa tää vaa pahaa unta
6
<50
Vastaukset
wtf?
- triTrauma
En pysty antamaan yleispätevää lausumaa ongelmiesi laadusta jollette hieman raota pandoran lipasta valoittamalla yksityiskohtia. Koetteko olevanne nainen vai mies, ja pystyisittekö täsmentämään näiden silmien ominaisuuksia, siis miten aistitte ja koette ne.
En lähde nyt reseptiä mihinkään kirjoittamaan, mutta nyt olisi sopiva hetki pitää tauko ja sanella ennakkoon huomisen potilaan lähetteitä. - hyviäuniakaikille
Jos unista puhutaan, niin minun mielestä tuo kuulostaa hyvältä unelta. Eikö enemminkin ole pahaa unta se jos unessa se sinun hän ei ole vieressä.
- painajainenoliskin
Samat ajatukset...
- Sidottusydän
Ikävä on! Tänäänkin. Ihana elokuun sunnuntai..haaveilla saa, se on ilmaista.
- eiloputääuni
Olikohan tää mulle koska toivon myös, että olispa tää vaan pahaa unta josta heräis ja kaikki olis hyvin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439