Onko nuo uudet harman/kardon stereot paremmat kuin aikasempi premium sound? Mulla oli vm 2013 S60 autossa premium sound ja olihan se ihan hyvä mutta kun laitoit oikeen kovalle niin rätisi ikävästi. Onko uudessa jo paremmat?
Harman/kardon stereot kokemuksia
7
5039
Vastaukset
- Kokemuksiaon
On parannettu ja räminät on pois.
- Kommarittt
Suomalaiset ei lisävarusteita ruksaa. Riittää että on harmaa ja merkiltään skoda. Harvinaisia on premiumin tilaajat. Skoda ja punainen aate on tän päivän juttu.
- EnOoAsianTuntijaMutta
Mun Volvossa (2015) on High Tech paketin mukana Harman/Kardon käsialaa oleva "Audio High Performance" äänentoisto, ja itse olen ainakin tyytväinen. Parempiakin varmaan on, mutta ainakin aika "luonnollinen" saundi, myöskin monien "asiantuntija-arvioiden" mukaan. Aikaa kovaakin käsrsii "luukuttaa" äänen säröilemättä.
- Mamsndnd
Ei ainakaan volvon varustelistassa lue että hightekissä tulisi harman/kardon? Onko siis kajarit kuitenkin harman kardonin valmistamat? Siihenhän saa sitten lisäksi harman/kardonin jossa 12 kajarii ja d-luokan vahvistin jne surround äänet. Eikös siinä keskikajarin päällä ole harman/karson merkki aina jos ne löytyy?
- SeuraavaksiBangOlufsen
I bought 3 years ago (5.7.2013) model BDS 270 home theater system. Aften one year the sound disappeared and was real bad. It was prepared in Tele-Nurmi, the finnish service company of harman/kardon. Problem was voidecard that was broken. After this went three months and the speakers were broken. And after that, speakers were broken again. And then the service company, Tele-Nurmi called me and said the problem was that I had played speakers loo loud and I must pay the new speakers of 150 euros. That is very strange, i never played it loud and if i had played them loud, how is it possible that you can sell system that gives so strong voice that brokes the system. I didnt have time and energy to argue with the company. What was the learning? Never buy harman/kardon becouse of the bad quality and the practice of the service company.
- parempiKUNbatman
Muutama hifisti pitää v40 hk-pakettia parempana äädnenlaadullisesti kuin xc90:n b&w-pakettia. Eli hk vaikuttaa melko turvalliselta ostokselta
- v90xct
Kyllä rätisee ja salamoi öljyt tuli kaiuttimesta ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549