Mistä helvetistä löydän huumeita?

narkkari

Alkaa vituttaa tämä saatanan huumeiden etsiminen! Jos joku sanoo myyvänsä huumeita niin se yleensä häviää rahojen kanssa tai sitten antaa jauhoa tai sokeria!
Silloin kun aloitin kaman käyttäminen 20 vuotta sitten, ei ollut mikään ongelma saada huumeita! Nyt suurin osa ovat delanneet tai muuten vaan kontakti on mennyt!

23

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkselivinkki

      Tutustu jengiin jotka käyvät Vinkissä vaihtamassa neuloja!

    • Jkklbl

      Pienet pojat kertoi että niitä myydään nykyään netissä. Yliopistolta voi myös tärpätä. Narkkareilta tuskin oikeita aineita saa koska ne vetää ne ite.

    • Vaikeata se on! Mutta jokaisen koulun nurkalla on mustapukuinen paha mies. Vaikka hän antaakin kalliit huumeensa ilmaiseksi lapsille, niin ehkä hän suostuu myymään sinulle hiukan.

      • Cbjvjv

        Niin, ilmaisia näytteitähän tyrkytetään joka kadun kulmassa. Ja LSDtä sisältäviä karkkeja.


      • Juu.... ihan täysin moraalitonta! Munat pois ja linnaan tältä mustapukuiselta mieheltä, joka saattaa olla itse Saatana.


    • koerakuiskaaja

      Helppoa kuin heinänteko. Hanki huumekoira. Kiertelet puistoissa koiran kanssa ja kun koira merkkaa jonkun henkilön, kysyt vaan, millaista kamaa olis tarjolla.

    • Oliviaaaaaaa

      Miksi sun tekee mieli noin kovasti käyttää sitten huumeita? Eikö elämässä ole muuta sisältöä, jos olisi, sinun ei tarvitsi etsiä mitään huumeita... Tämäkin vitutuksen aika mikä sulla menee huumeita etsiessä, voisit käyttää johonkin mukavaan ja terveellisempään. :)

      Eikö sua yhtään pistä ajattelemaan että kannattaisi nyt todella ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa vetäminen, kerta suurin osa frendeistäkin jo kuollut!? Aika saatanan onnekas nimittäin olet, että sinä olet vielä elossa ja silti pilaat elämääsi näin.................

      Ja se että kontaktit ovat katkenneet, ovat merkki ehkä sinulle siitä että pitäisi lopettaa! Vink vink.

      Kerta olet jo 20v vetäny, niin se on aika kauan. Onko sulla omaa perhettä? Vai oletko senkin sijasta keskittynyt vain narkkailuun ja luuserimaisuuteen. Jos sulla on omia lapsia esimerkiksi, niin lopeta hyvä ihminen tuo touhu ja palaa niiden luokse selvänä hyvänä isänä! Amen.

      • ihmekaitsijoita

        Onko jokaisen pakko elää kuten itse olet elänyt? Eikö jokainen saa päättää itse, mitä elämällään tekee? Kaikkien ei ole pakko sitä perhettä perustaa yms muuta hankkia Volvo ja kultainen noutaja. Elämää voi elää monella muullakin tapaa, vaikka huumeillen.


      • mainensis

        Hehheh... Tuo on yksi typerimmistä viesteistä tällä saitilla. Mitä sä et oo ottanu?

        Sinullakin on mielitietty keskustelupalsta, miksi valitsit tämän? Minä en mene metsästäjien sivuille, kun en halua metsästää.

        Oliviaaaa, pysy täällä ja näytä typeryytesi uudelleen. :)


      • tamarana

        Et oo tosissasi, tai jos olet, olet todella typerä.

        Herää hei! Oletko hereillä? Älä helvetissä syö päänsärkyyn Asperiinia, se on vaarallista. Älä syö kipuihin Panadolia, se on vaarallista. Älä syö kipulääkkeitä, koska ne ovat terveydelle vaarallisia.

        Mitä helvettiä? Kannabis ei ole vaarallista ja se auttaa särkyyn ja kipuihin. Miksi vitussa mä en käyttäis tehokasta luonnonlääkettä? Siksikö, että se nousee päähän?
        Ei se mua haittaa, jos nousee päähän, ei haittaa ketään lämimmäistäkään.

        Kannabis on luonnonlääke, joka täytyy laillistaa ja helvetin pian. Liian moni kärsii kivuista, joihin kannabis auttaa. Päättäjät ovat enempi pihalla kuin kannabiksen käyttäjät.

        Tunnen useita kansanedustajia ja poliittisia vaikuttajia vuosien varrelta, jotka käyttävät kannabista, siis käyttävät edelleenkin. Kenelläkään heistä ei ole munaa esittää kannabista lailliseksi, harva uskaltaa myöntää nauttineensa kannabista. Kun tietäisitte.

        Kyse on nyt vaan siitä, kuka näkyvä suomalainen poliitikko uskaltaa esittää kannabiksen laillistamista. Paineet on kovat, aivan varmasti.


      • Oliviaaaaaaaaa

        Kuka tässä nyt on kannabiksesta puhunu? :D aloittajan viestistä saa kuvan et käyttää kovempia huumeita... Hei haloo, kannabisnarkkareita ei oo olemas ja kannabikseen ei kuole. XD

        Mutta eihän siinä mitään, narkkaile, haise paskalle, anna hampaiden mädäntyä suuhun, oo epäsiisti tyyliltäs ja pilaa koko elämäs! Ei oo mun ongelma. Mä koitan vaan kannustaa ihmisiä täällä aina parempaan, oli tapahtunu sit mitä tahansa. Mutta musta on kauhean surullista & tyhmää, heittää yksi ainut elämä hukkaan narkaten & sekoilen! Mutta oujea, joistain se on niin siistiä olla vitun nolosti rappiolla!

        Moni koira älähti, johon kalikka kolahti, heti kun ei ihannoinut säälittävää narkki elämän tyyliä. ;) kjeh kjeh.


      • näin
        tamarana kirjoitti:

        Et oo tosissasi, tai jos olet, olet todella typerä.

        Herää hei! Oletko hereillä? Älä helvetissä syö päänsärkyyn Asperiinia, se on vaarallista. Älä syö kipuihin Panadolia, se on vaarallista. Älä syö kipulääkkeitä, koska ne ovat terveydelle vaarallisia.

        Mitä helvettiä? Kannabis ei ole vaarallista ja se auttaa särkyyn ja kipuihin. Miksi vitussa mä en käyttäis tehokasta luonnonlääkettä? Siksikö, että se nousee päähän?
        Ei se mua haittaa, jos nousee päähän, ei haittaa ketään lämimmäistäkään.

        Kannabis on luonnonlääke, joka täytyy laillistaa ja helvetin pian. Liian moni kärsii kivuista, joihin kannabis auttaa. Päättäjät ovat enempi pihalla kuin kannabiksen käyttäjät.

        Tunnen useita kansanedustajia ja poliittisia vaikuttajia vuosien varrelta, jotka käyttävät kannabista, siis käyttävät edelleenkin. Kenelläkään heistä ei ole munaa esittää kannabista lailliseksi, harva uskaltaa myöntää nauttineensa kannabista. Kun tietäisitte.

        Kyse on nyt vaan siitä, kuka näkyvä suomalainen poliitikko uskaltaa esittää kannabiksen laillistamista. Paineet on kovat, aivan varmasti.

        pössyä vaan kaikille ja ne eivät saa asian mukaista hoitoa ajoissa vaikka on hätä jotka ovat vakavasti opiaattiriippuvaisia ja vieläpä heille on lain mukaan oikeus METADONI korvaushoitoon kiviharjussa, mutta kun ei ole Oulussa rahaa järjestää tilaa apua tarvitseville riittävän ajoissa, jotta heidän kidutuksensa loppuisi ja elämän uusi kulmakivi eli korvaushoito saataisiin alulle!!!A


      • näin
        Oliviaaaaaaaaa kirjoitti:

        Kuka tässä nyt on kannabiksesta puhunu? :D aloittajan viestistä saa kuvan et käyttää kovempia huumeita... Hei haloo, kannabisnarkkareita ei oo olemas ja kannabikseen ei kuole. XD

        Mutta eihän siinä mitään, narkkaile, haise paskalle, anna hampaiden mädäntyä suuhun, oo epäsiisti tyyliltäs ja pilaa koko elämäs! Ei oo mun ongelma. Mä koitan vaan kannustaa ihmisiä täällä aina parempaan, oli tapahtunu sit mitä tahansa. Mutta musta on kauhean surullista & tyhmää, heittää yksi ainut elämä hukkaan narkaten & sekoilen! Mutta oujea, joistain se on niin siistiä olla vitun nolosti rappiolla!

        Moni koira älähti, johon kalikka kolahti, heti kun ei ihannoinut säälittävää narkki elämän tyyliä. ;) kjeh kjeh.

        mei namuja


      • Anonyymi

        No vittu.....kyllä meikääkin kyrpii, kun vielä sanotaan, että niitä saa helposti. Elämässä on sisältöä kyllä, joskus liikaakin, asia on vaan niin, ettei mikään tunnu miltään, saatikka hyvältä....ei vaikka kuinka yrittäs....että silleen.....vittu.........


    • Kaikkeen kuolee lopulta! Yhteiskunnan aivopesemät lääkärit voivat harvoin auttaa. Kannbis ei ole huume. Amfetamiini ei llioin oikein käytettynä. Viina on helvetin myrkky.

    • Pitää siis itse etsiä ja löytää itselleen sopivat lääkkeet....kaikki eivät tarvitse.

    • 23424333333

      helvetistä juuri,sieltä ne huumeet on kotoisin. sitten kun kuolet niin saat valita oman helvetin. näin sen itse. se on iso kartano ja hovimestari esittelee sinulle paikkoja ja sanoo että saat valita mitä tahansa. sitten menet huoneeseen ja siellä olet ikuisesti. hovimestari esittää että se on taivas ja siltä se näyttää alkuun mutta jos katson tarkemmin niin huomaat. pois sieltä ei pääse jos menet huoneeseen, se on keskellä merta. itse lähdin juoksemaan mereen ja uin pois. en tiedä kuinka kauan olin meren armoilla ennenkuin pääsin takas se tuntui ikuisuudelta. alkuun siellä kaikki näyttää olevan onnellisia ja tekevät mitä haluavat. saarella on tenniskenttä ym ajanvietettä. oikeen kivalta paikalta näyttää ensisilmäyksellä mutta totuus on siitä kaukana.

      • Vbkbk

        Mitäs yskänlääkkeitä sä olet oikein juonut kun tuollaisen paikan olet nähnyt? Vai untako oli?


      • Anonyymi
        Vbkbk kirjoitti:

        Mitäs yskänlääkkeitä sä olet oikein juonut kun tuollaisen paikan olet nähnyt? Vai untako oli?

        Niin se on.....saatana kusettaa meitä kaikkia....


    • etsiietsii-

      Vieläkö evolution-kauppapaikka toimii netin syövereissä? En löydä osoitetta, vaikka tor-selaimella yritän etsiä.

    • kazuuu96

      Varmaan vaan perus hankkiutumalla uusiin piireihin / kalastelemalla linkkejä. Varmasti jos on pitkän aikaa narkannut, on vanhat linkit kaikonneet. Kannattaa hankkia pysyvä ja varma linkki, josta todennäköisesti aina saa - muilta käyttäjiltä kannattaa kysellä jne. Toivottavasti löydät! Ite polttelen vaan ja välillä piriä, niin harvemmin on linkeistä pulaa ;)

      • Vbkkn

        Se on varmaankin se että jos on liian rähjäisen näköinen jätkä niin ei uusia tuttavuuksia helpolla löydy.


    • Anonyymi

      Riippuu vähän siitä mitä tarviit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe