Olen aviossa oleva heteronainen ja nyt olen ruvennut miettimään miltä tuntuisi seksi naisen kanssa. Haluni hyrrää kun vain ajattelenkin saavani rehevän naisen käsittelyyni. Hyväillä häntä joka paikasta, päästä kielelläni ja suullani maistamaan hänen reheviä rintojaan ja ihanaa paljasta pimpssaansa. Koko kehoni huutaa palavaa himoa tähän. Ainut ongelma on, etten tiedä mistä löytäisin tähän luotettavan naisen joka kanssani olisi vasta kokeiluvaiheessa. Ja uskaltaisinko vai menisinkö aivan lukkoon.
Nainen haluaa naista eka kertaa
19
<50
Vastaukset
- dddfffg
Parempi niin työnnä se pääs omaas haisevaan römpsään ja tunehdu hyi helvetti
- Oletällökunsolvaatmuita
Sulla on aivan käsittämätön löylykauhafetissi. Ihmekös oli viime viikol kaupasta kauhat loppu. Mä olisin tarvinnut vain veden heittoon, mut sä ilmeisesti tykkäät vedellä sitä aivan johonkin muuhun....et siis itsekään muita parempi oo!
- Posliinipimppa
Munkin tekis mieli ;)
- ffgggggh
Munkin tekis mieli istuttaa sut seipään nokkaan ja viedä saunan taakse
- mattimeikkäläinen
Vie vaan ittes saunan taakse ja työnnä se saatanan löylykauhas suuhus ja seiväs persreikääs ja oikke vauhil jakunnol niin ei tarttis lukee enää näit sun äklö viestei........!!!!!!
- josefiina42
Täällä olisi kyllä yksi saman tunteen kanssa painiva.
- maailmannainenn
Itsekkin aina mietin sitä. Olen 14 vuotias tyttö, ja varmaan liian nuori sellaiseen. Oon silti päättänyt että vanhempana kokeilen. Pelkkä ajatuskin tavallaan 'kiihottaa' tai sillee
- Jenni6985
Alastonsuomesta löytyy ;)
- Jenny6985
Alastonsuomi;)
- uteliaisuusvievoiton
laita suora linkki kuvaan kiitos <3
- dffgghh
Työntäkää se löylykauha perseeseen ei tartte täällä itkee
- otaaamulääkkeesjookos
Ei voi kun sulla kaikki maailman löylykauhat jo käytös.
- arkabbw
haluaisin kanssa kokeilla, samat ajatukset itselläkin..
- HeteroBBW
Hmmm...tää pistää kyllä jo miettimään ja jotenkin kihelmöi nyt myös jalkovälissä siihen tyyliin, että jotta jospa minäkin.......
- miesvaanmiettii
Harmittaa pirusti miksi tätä keskustelua tuhotaan asiattomalla kommentoinnilla ja toiset sit vaan heittää vettä kiukaalla. Harmittaa miksi ap. ei ole saanut keskustelua livessä toisen naisen kanssa. Se on tietenkin harmi, että jos joku kysyy toiselta jotain tälläistä, niin se on suoraa ehdotus sillä ei kukaa kysy tälläistä livessä kuin sellaiselta joka ei kiinnosta "sillee"....
Mä tiedän että jotkut on tehnyt tämän asian jo melkeee alaikäisenä ja ovat saaneet siitä pidempiaikaisen jutun..... mut tiedän myös että vaikka kaksi ns. nuorta on jutellut asiasta, nii eivät koskeaan edenneet.... vaan kumpikin lähti sit myöhemmin ns. normiseksiin... Moi sinulle "tahtoisinuskaltaa"!
Herätit mielenkiintoni heti ja olenkin lueskellut tätä viestiäsi jokainen päivä ilmestymisensä jälkeen, samalla pohtien omia ajatuksiani ja tunteitani. Tässäpä sitten rohkaistuneena loin itselleni profiilin toivoen, että sinullekin tulisi tunne samanmoinen viestiäni lukiessa ja rohkaistuisit ottamaan siten yhteyttä minuun. Ja kokematonhan tässä olen minäkin, mutta ehkäpä yhdessä ollaan rohkeimpia. Ja mennäänhän huumorilla eteenpäin meni sitten syteen tai saveen homma tää.- Tyttörakkaus
Rohkeutta tytöt molemmille. Uus ja ihana maailma teille avautuisi.toivotaan että ap vielä lukisi tän sun viestis ja kaikk loksahtaisi kohilleen. Iloitkaa ja nauttikaa.
- mimosa95
Ihguu <3
Mua rupee jänskättää miten tossa käy.....
Mun eka kerta oli taivaallista.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665944Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per522994- 312183
- 131797
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181730
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453