Keltinmäki / Sienitie

T-666

Olen huomannut että sienitiellä on jatkuvasti asuntoja vapaana. Miksei kukaan tahdo muuttaa sinne? Onko levotonta aluetta vai onko talot homeessa?

28

1918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dffgghh

Siksi kun jengi on kokoajan sienissä

• DosenttiLindström

Äitis oli sienissä kun sua synnytti ja isäs on vieläkin.

• sdddfg

Keltinmäki nyt on vihonviimeinen paikka minne en ikinä muuttais toinen kuokkala ja säykki puparissakaan niin hirvee meno kun noissa paikoissa

• Kivesveto

Eli minkälainen meno siellä keltinmäellä ja kuokkalassa sitten on?

• zzxxxcc

Öykkäreitä ja kuokkalassa jopa keskellä päivää kehataan ryöstää ihmisiä säykissä taas on hullujen paratiisi

• saaristolaishuorilta

Säykistä saa VITTUA!

• stiidu

Noh säykin naiset ovat niin rumia ettei heillä ole muuta vaihtoehtoa kuin jakaa ilmaisena,koska muuten eivät saa miestä! Ja Keltinmäki on paljon parempi kuin Pupari,en enää koskaan sinne edes aja autolla ohi,siis pipejä koko kylä ja levotonta! Keltinmäki on tähän saakka rauhallisin ja parhain paikka asustaa,ei mitään haittaa kenestäkään .kun et itse sekaannu ja lötise ja annat ihmisten elää omaa elämäänsä!

• sssdddff

Kyllä pitää huonosti mennä jos säykin pirihoroja käy poraamassa

• kusiluolia

Helvetin esikartanoita ovat. Tietenkin, jos ei muualle pääse niin slummiin vaan.

• Kaikkikelpaakyllä

Kyllä Rautiainen ostaa tyhjenevät kerrostalot.

• Tosionn

Ei Kuokkalassa mitään rauhatonta ole. Tulkaa itse ostarille yöllä tai päivällä toteamaan.

• Kulttuurinähtävyys

Kuokkala om ainoa paikka Jyväskylässä jossa näkee vielä täysi-ikäisiä neitsyitä. Kannattaa käydä ihan sen vuoksi notkumassa siellä.

• sddffg

Ja s-marketin kulmilla juopot kerjää rahaa kaljapulloon

• Rehellisetsaavat

Minä annan aina väh. viisi euroa jokaiselle jolla on pokkaa tulla pyytämään sitä kaljan ostoon. Bussilippuselittäjille en anna mitään.

• Vapaanaonjuu

Eivät yksinäisille suomalaisille miehille minkäänlaista asuntoa anna kunnan toimesta. Kellä ei varaa yksityisten takuuvuokriin, asustelee ulkosalla.

Mamujengeille kyllä asuntoja riittää, parempia ihmisiä ovat hallitsijoitten mielestä.

• ssddgghh

Eu rahottaa mamujen kämpät ei kaupunki

• Kankitien.Kaikkonen

luonnollininen poistuma vapauttaa jatkuvalla syötöllä asuntoja, Sienitiehän tunnetaa ns exit-alueena, vai pitäskö sanoa exodus

• yksinhuoltaja

Karseaa touhua syrjiä Suomalaisia yksinäisä miehiä,mutta muukalaisille tarjotaan henkistä ja taludellista apua kun itkua vääntää,tai edes ei tartte itkua vääntää ,riittää ku on mamu.Jurppii kun omia suomitaan ja annetaan huonompaa kohtelua.Sienitiellä on asunnot ok,ja kyllä sinne passaa muuttaa,jos tarjotaan asuntoa.Sitä minä enemmän ihmettelen että mitenkä Haperotien jvan asunnot,isot kaksiot ovat tyhjänä vuosikausia?? Eikö sinne haluta muuttaa,vai kenelle niitä säästetään?Ja asunnottomia muka autetaan jollain tasolla---laitetaan kankitielle kun muuta eivät keksi.Ihmiset tarvitsevat kodin ja apua vaikka seurakunnan tukihenkilöiltä jos tarvitsee jostain syystä tulea elämäänsä,mamut saa ilman muuta verkostoa apuun,mutta suomalaiset joutuvat itse nuolemaan haavansa ja henkiset haavansa parantamaan,ei heru apuja tukiverkoilta!
      .

• Ugalabugalakeihäs

Kyllä Rautiaisen klaani ostaa kaikki vanhat asunnot ja muuttaa ne "savimajoiksi" joista bongorummun ääni kaikaa päivät yöt.

• uyhttyrjte4

Kiinnostaa keltinmäki.

• Eikerjätä

Eniten niitä kerjäläisiä on Sokkarin alkon läheisyydessä. Kuokkalassa ei alkoa eikä myöskään kerjäläisiä.

• utelias-ujopoju

Kannattaako muuttaa sienitielle?

• laatakunta

Osoite on muutettu sädesienitieksi.

• Setietääpaljon

En tiennyt. Jaska kertoi!

• 567563f

Bump

• Yömeno

Täällä Keltinmäellä ketään näe koskaan,hiljainen nukkumalähiö kesät talvet ja se on vissi ja jess! t keltsun perhonen ps ihanan hiljaista ,menepä Halmekadulle tai Rasikadulle,karsee liikenteen ujellus yöt päivät läpeensä ja rauhaton tunnelma muutenkin aina,liikennevalot huutaa,ihmisitä en osaa sanoa kun ohi menee eikä häiritse sen kummemmin .

• Peräkamarinpoikiako

Ette ole tainneet käydä Pupparia, Kuokkalaa ja Keltinmäkeä kauempana. Täällä ei mitään slummeja ole! Elätte umpiossa. Käykään vähän vieraissa maissa katselemassa paikkoja, niin huomaatte, että meille on annettu paljon enemmän kuin monessa muualla.

• Anonyymi

Keltinmäessä on ihan hyviä asuntopaikkoja, riippuu näes talosta, missä on hyvä asua. Vuokratalot ovat aina etupäässä rauhattomia, koska on opiskelijoita ja huumeen käyttäjiä sekä alkoholia nauttivia. Alunperin se oli työläisten kaupunginosa, mutta se on parantunut ihan hyvin. On hyvät palvelut ja bussiyhteydet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82